Przetargi.pl
Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników MCDN

Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ogłasza przetarg

  • Adres: 30-003 Kraków, ul. Lubelska 23
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 623-76-56, 623 76 46 , fax. 12 623 77 41
  • Data zamieszczenia: 2012-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
    ul. Lubelska 23 23
    30-003 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 623-76-56, 623 76 46, fax. 12 623 77 41
    REGON: 12138578500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników MCDN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi organizacji wyjazdowego szkolenia dla 36 pracowników MCDN polegającej na zapewnieniu usługi hotelarskiej, gastronomicznej oraz wynajmu sali dydaktycznej z wyposażeniem a także zapewnieniu usługi transportowej, w dniach od 8 do 9 listopada 2012 roku w województwie małopolskim w powiecie wadowickim lub w powiecie tatrzańskim. 3.2. Harmonogram pobytu: 8 listopada 2012 roku 10.00 - wyjazd spod siedziby Zamawiającego. ok. 12.00 - zakwaterowanie oraz rejestracja uczestników szkolenia 12.30 - 15.00 - zajęcia dydaktyczne, w tym 15 minutowa przerwa kawowa 15.00 - 16.00 - obiad 16.00 - 19.00 - zajęcia dydaktyczne, w tym 15 minutowa przerwa kawowa 20.00 - kolacja 9 listopada 2012 roku 8.00 - 9.00 śniadanie 9.00 - 13.30 - zajęcia dydaktyczne, w tym dwie 15 minutowe przerwy kawowe 14.00 - obiad 15.00 - wykwaterowanie i wyjazd do Krakowa pod siedzibę Zamawiającego 3.3. Zamawiający zapewnia we własnym zakresie osoby prowadzące szkolenia oraz materiały na szkolenia. 3.4. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia jeden nocleg dla 36 osób. Pokoje zgodnie z zestawieniem: 5 pokoi trzyosobowych z własnymi łazienkami, 7 pokoi dwuosobowych z z własnymi łazienkami, 7 pokoi jednoosobowych z własnymi łazienkami. 3.5. Pokoje muszą się znajdować w obrębie jednego obiektu o standardzie co najmniej trzech gwiazdek, w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. Nr 188 z 2004 r., poz. 1945) oraz który ma możliwość, w ramach prowadzonej działalności: serwować gościom całodzienne wyżywienie, udostępnić salę dydaktyczne z pełnym wyposażeniem. 3.6. Wykonawca zapewni uczestnikom nieodpłatne korzystanie z basenu i sauny w obiekcie. Obiekt nie może być w trakcie prac remontowych ani modernizacyjnych, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. 3.7. Wykonawca zapewni 1 salę do realizacji zajęć dydaktycznych dla 40 osób, która musi być standardowo wyposażona w projektor multimedialny, ekran, laptop, tablicę Flip-chart. Sala musi być wyposażone w krzesła oraz stoły umożliwiające sporządzanie notatek. Przy wejściu lub na drzwiach do budynku Wykonawca zapewni możliwość rozmieszczenia wywieszek informacyjnych. 3.8. Wykonawca zapewni transport dla wszystkich uczestników szkolenia: a) w dniu 8 listopada transport spod siedziby Zamawiającego (wyjazd o godzinie 10.00) do miejsca zakwaterowania, b) w dniu 9 listopada 2012 r. transport z miejsca zakwaterowania (wyjazd o godzinie 15.00) pod siedzibę Zamawiającego. 3.9. Wyklucza się możliwość podróży uczestników na stojąco. 3.10. Wykonawca zapewni ubezpieczenie dla wszystkich uczestników szkolenia od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia. 3.11. Wykonawca zapewni organizację (w tym między innymi sale) na spotkanie integracyjne po zakończonej kolacji pierwszego dnia szkolenia. Na czas trwania spotkania integracyjnego Wykonawca zapewni kawę, herbatę oraz zimne napoje np. wodę mineralną, soki. 3.12. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia usługi gastronomiczne w postaci: a) przerwa kawowa - menu przerwy kawowej: kawa, herbata z dodatkami (śmietanka lub mleko do kawy oraz cytryna), woda mineralna, soki owocowe, kruche ciastka, różnorodne miniaturowe kanapeczki w 4 rodzajach. Przerwy kawowe powinny być zorganizowane na zewnątrz sali dydaktycznej, w jej bezpośrednim sąsiedztwie. b) śniadanie - menu: forma bufetu szwedzkiego, 5 gatunków wędlin, deska serów, ser biały z dodatkami, warzywa świeże, min. 3 gorące dania, płatki śniadaniowe, mleko zimne i ciepłe, miód, dżem, pieczywo: bułki, różne gatunki chleba, kawa, herbata, czekolada na gorąco, woda mineralna. c) obiady - menu: zupa, danie główne na ciepło, sałatki lub/i surówki - 2 rodzaje, dodatki typu ryż, ziemniaki, warzywa gotowane, deser ciasto i/lub lody oraz napoje bezalkoholowe: soki- min. 2 rodzaje, woda mineralna. Zamawiający zastrzega, aby menu było codziennie zróżnicowane, d) kolacja - menu, w formie regionalnej biesiady: zupa - dwa rodzaje, mięsa z grilla - 2 rodzaje, owoce, ryż, ziemniaki, warzywa grillowane, deser (ciasto i/lub lody), dodatki bez ograniczeń np. ogórki małosolne, smalec wiejski, ketchup, musztarda, pieczywo, napoje bez ograniczenia dla każdej osoby: kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, sok pomidorowy. 3.13. Zamawiający ma prawo do zmniejszenia liczby uczestników szkolenia maksymalnie o 20%, informując o tym fakcie Wykonawcę na 3 dni kalendarzowe przed terminem wykonania usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcdn.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach