Przetargi.pl
Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości

Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości ogłasza przetarg

  • Adres: 31-542 Kraków, ul. Kazimierza Kordylewskiego 11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 376 91 00 , fax. 012 376 91 20
  • Data zamieszczenia: 2011-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości
    ul. Kazimierza Kordylewskiego 11 11
    31-542 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 376 91 00, fax. 012 376 91 20
    REGON: 12059223000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcp.malopolska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest: - ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, - ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) na lata 2007-2013 dla projektów Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów w ramach Poddziałania 8.2.2. oraz Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach Poddziałania 9.1.3 PO KL, - ze środków krajowych (budżet Województwa Małopolskiego i budżet państwa). Temat szkolenia: 1. Kontrola zarządcza w samorządowej jednostce budżetowej województwa (szkolenie to zostanie przeprowadzone w 1-ym dniu pobytu). Zakres szkolenia: I. Uregulowania prawne dotyczące kontroli zarządczej w samorządowej jednostce budżetowej: 1. kontrola zarządcza w nowej ustawie o finansach publicznych 2. obszar działania kontroli zarządczej 3. osoby odpowiedzialne za wdrożenie i realizację kontroli zarządczej 4. obowiązki kierownika jednostki w zakresie kontroli zarządczej 5. skutki niedopełnienia obowiązków w zakresie kontroli zarządczej (w tym zmiany w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych związane z wprowadzeniem do finansów publicznych pojęcia kontroli zarządczej). II. Organizacja i funkcjonowanie kontroli zarządczej w samorządowej jednostce budżetowej: 1. zasady budowy systemu kontroli 2. zakres i przedmiot kontroli zarządczej 3. funkcje i zadania kontroli zarządczej III. Zarządzanie ryzykiem jako element kontroli zarządczej w samorządowej jednostce budżetowej: 1. pojęcie ryzyka. Ryzyko a niepewność 2. model zarządzania ryzykiem 3. metody identyfikowania ryzyka 4. analiza ryzyka 5. postępowanie wobec ryzyka 6. przykłady nieprawidłowości IV. Najbardziej narażone na ryzyko elementy systemu zarządzania i kontroli w Małopolskim Centrum Przedsiębiorczości Szkolenie w 2-gim dniu pobytu będzie szkoleniem wewnętrznym, bez zapewnienia przez Wykonawcę wykładowcy, według opracowanego we własnym zakresie schematu tego spotkania. Harmonogram szkolenia: I DZIEŃ 12.30 Wyjazd z parkingu przy siedzibie zamawiającego (Kraków, ul. Kazimierza Kordylewskiego 11) 13.30 Przyjazd na miejsce szkolenia 13.30 - 14.00 Zakwaterowanie 14.00 - 14.45 Obiad 14.45 - 16.30 Szkolenie: Kontrola zarządcza w samorządowej jednostce budżetowej województwa 16.30 - 16.45 Przerwa kawowa 16.45 - 18.15 Szkolenie - j.w. 18.15 - 18.30 Przerwa kawowa 18.30 - 19.30 Szkolenie - j.w. 19.30 - 20.00 Czas wolny 20.00 Kolacja II DZIEŃ 8.30 - 9.30 Śniadanie 9.30 - 11.00 Szkolenie wewnętrzne 11.00 - 11.15 Przerwa kawowa 11.15 - 13.00 Szkolenie - j.w. 13.00 - 13.45 Obiad 13.45 Wyjazd do Krakowa. Liczba uczestników: 73 osoby. Zamawiający ma prawo do zmniejszenia liczby uczestników szkolenia do 20%, informując o tym Wykonawcę na 3 dni wcześniej przed wykonaniem usługi. Termin szkolenia: od 15 kwietnia 2011 r. do 16 kwietnia 2011 r. Miejsce szkolenia: ośrodek poza Krakowem, w województwie małopolskim, w odległości do 50 km od granic administracyjnych Krakowa. Dodatkowe wymagania: a) Wykonawca winien zorganizować szkolenie w pełnym zakresie, t.j. zapewnić transport z miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego na miejsce szkolenia i z powrotem, zakwaterowanie oraz pełne wyżywienie dla 73 osobowej grupy szkoleniowej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. b) Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych, zapewnienie trenera szkolenia oraz osoby będącej koordynatorem szkolenia. Koordynator szkolenia musi przebywać (przez okres trwania szkolenia) w miejscu odbywania zajęć w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć i musi dysponować telefonem komórkowym. c) Szkolenie winno posiadać charakter warsztatowy, tzn. prowadzący szkolenie przy posiadanej bogatej wiedzy teoretycznej i praktycznej, przedstawia materiał będący przedmiotem szkolenia oraz na bieżąco w trakcie zajęć odpowiada na pytania i problemy zgłaszane przez uczestników szkolenia. d) Wykonawca zapewni 1 nocleg podczas trwania szkolenia wszystkim 73 uczestnikom w hotelu minimum trzygwiazdkowym lub ośrodku szkoleniowym o porównywalnym standardzie, z pełnym wyżywieniem, w pokojach jedno i dwuosobowych z łazienką (4 pokoje jednoosobowe, pozostałe pokoje dwuosobowe). Śniadanie, obiady i kolacja powinny być podawane w innej sali niż sala wykładowa. e) Wykonawca zapewni w miejscu zakwaterowania (pkt d) powyżej) sale wykładowe do przeprowadzenia szkolenia (odpowiednie do ilości uczestników szkolenia) o odpowiedniej wizualizacji, wyposażone w rzutnik do prezentacji multimedialnej, laptopa oraz tablicę. f) W drugim dniu szkolenia Wykonawca zapewnia salę wykładową (spełniającą wymogi określone w pkt e powyżej) na szkolenie wewnętrzne. Na szkolenie wewnętrzne Wykonawca nie zapewnia wykładowcy. g) Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia (plus dwa dodatkowe kompletne zestawy dla Zamawiającego) materiały szkoleniowe w formie skryptów oraz w wersji elektronicznej na płycie CD dla opisanego zakresu szkolenia objętego umową, a także materiały biurowe, bloki do prowadzenia notatek, teczki oraz szczegółowy program szkolenia. h) Wykonawca zapewnieni pełne wyżywienie, tj. 1 śniadanie pełne w formie szwedzkiego stołu 2 obiady ( zupa + drugie danie mięsne/jarskie + surówki + napoje + deser ) 1 kolacja ( 2 ciepłe dania + przystawki + surówki + napoje ciepłe i zimne ) kawa, herbata, woda mineralna i wyroby cukiernicze w czasie przerw kawowych (2 przerwy kawowe w pierwszym dniu szkolenia oraz 1 przerwa kawowa w drugim dniu). Dla 2 uczestników szkolenia Wykonawca zapewni pełne wyżywienie wegetariańskie. i) W czasie przerw kawowych powinny być podawane wyroby cukiernicze, kawa, herbata, soki, woda mineralna jak również powinien być zapewniony dostęp do łazienek. j) Wykonawca zapewni organizację spotkania integracyjnego po zakończonej kolacji w pierwszym dniu szkolenia. k) Wykonawca zapewni na czas trwania spotkania integracyjnego zimne napoje (woda mineralna, soki). l) Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW dla uczestników szkolenia od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia. m) Szkolenie zakończy się wydaniem uczestnikom zaświadczeń potwierdzających udział w odbytym szkoleniu. Wymagania stawiane trenerowi szkolenia: odpowiednie wykształcenie, umiejętności i doświadczenie, dostosowane do tematyki szkolenia, Zmiana osoby trenera szkolenia, wskazanej w ofercie będzie możliwa na wniosek Wykonawcy, uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby trenera, spełniającej warunki zawarte w SIWZ i w umowie. Zmiany te nie mogą prowadzić do pogorszenia poziomu kwalifikacji zmienionej kadry szkoleniowej (trenera szkolenia) w stosunku do zaoferowanej pierwotnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 796320003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wnoszenia wadium do przedmiotowego postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/um
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach