Przetargi.pl
Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości

Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości ogłasza przetarg

  • Adres: 31-358 Kraków, ul. Jasnogórska 11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 376 91 00 , fax. 12 376 91 20
  • Data zamieszczenia: 2013-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości
    ul. Jasnogórska 11 11
    31-358 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 376 91 00, fax. 12 376 91 20
    REGON: 12059223000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcp.malopolska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest: - ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, - ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 8.2.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 dla projektu Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów oraz w ramach Poddziałania 9.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 dla projektu Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych, - ze środków krajowych (budżet Województwa Małopolskiego i budżet państwa). Tematy szkolenia: 1) Pomoc publiczna - (szkolenie w 1-ym i w 2-gim dniu pobytu, weźmie w nim udział 40 uczestników). 2) Jak przygotować się do audytu zewnętrznego projektów współfinansowanych z funduszy unijnych - (szkolenie w 1-ym i w 2-gim dniu pobytu, weźmie w nim udział 20 uczestników). Zakresy szkolenia: Szkolenie zostanie przeprowadzone w dwóch grupach (łącznie 60 osób). Szkolenie dla pierwszej grupy (40 osób) będzie obejmować temat: Pomoc publiczna. Zakres ww. szkolenia: 1. Podstawy, projekty aktów prawnych regulujących kwestie pomocy publicznej w perspektywie finansowej na lata 2014-2020. 2. Pomoc na rzecz B+R, MŚP, zatrudnienia i szkolenia oraz pomoc regionalna. 3. Pomoc de minimis w nowej perspektywie finansowej na lata 2014-2020. 4. Powiązania faktyczne i prawne beneficjenta pomocy z innymi przedsiębiorstwami a wielkość przyznanej pomocy (np. jednoosobowe działalności gospodarcze w rodzinach, małżeństwach, działające na tym samym rynku, w tej samej siedzibie). 5. Pomoc publiczna w projektach partnerskich w szczególności zasady podziału pomocy w klastarch. 6. Problem kumulacji/łączenia pomocy publicznej (kiedy zachodzi, w jaki sposób weryfikować intensywność pomocy, wiarygodność SHRIMP, konkretne przykłady łączenia pomocy np. dotacja a działalność w specjalnych strefach ekonomicznych bądź inna pomoc o charakterze fiskalnym). 7. Problem dyskontowania pomocy publicznej (czy i jak dyskontować pomoc, konkretne przykłady, w szczególności w pożyczkach i poręczeniach udzielanych przez instrumenty inżynierii finansowej). Szkolenie dla drugiej grupy (20 osób) obejmować będzie temat: Jak przygotować się do audytu zewnętrznego projektów współfinansowanych z funduszy unijnych. Zakres ww. szkolenia: 1. Przedmiot i kryteria oceny audytowanych projektów współfinansowanych z funduszy unijnych. 2. Postępowanie w trakcie audytu: Prawa i obowiązki audytujących i beneficjentów; Sposób prowadzenia audytu; Dobre praktyki z audytów projektów. 3. Doświadczenia z audytów, czyli najczęstsze uchybienia i nieprawidłowości w realizacji projektów - jak zminimalizować obszary ryzyka w realizacji projektu: Procedury projektowe; Kontrola wewnętrzna i system monitoringu; Legalność (prawo krajowe i wspólnotowe); Prawidłowość pod względem księgowym (ścieżka audytu/ślad rewizyjny); Zgodność z umową o dofinansowanie; Realizacja celów, produktów i rezultatów; Zgodność dokumentacji ze stanem faktycznym; Faktyczność poniesienia wydatków; Kwalifikowalność wydatków; Promocja i informacja; Polityki wspólnotowe. 4. Studia przypadków: Jak postępować jeśli wykryjemy błędy, uchybienia lub nieprawidłowości w naszym projekcie; Jakie są możliwe konsekwencje dla beneficjenta i osób zarządzających projektem. 5. Jak przygotować na co dzień dokumentację dla potrzeb audytu projektu: Prawidłowe opisywanie dokumentów finansowo-księgowych - praktyczne uwagi; Jakie dodatkowe dokumenty są niezbędne, aby ustrzec się przed zakwestionowaniem kwalifikowalności wydatków. 6. Wybór audytora zewnętrznego do przeprowadzenia audytu projektu współfinansowanego z funduszy unijnych: Wybór wykonawcy; Zapisy umowy; Ocena raportu i opinii z audytu. Harmonogram szkolenia: I DZIEŃ: 12.00 Wyjazd z parkingu przy siedzibie zamawiającego (Kraków, ul. Jasnogórska 11); 13.00 Przyjazd na miejsce szkolenia; 13.00 - 13.30 Zakwaterowanie; 13.30 - 14.30 Obiad; 14.30 - 16.00 Szkolenie w grupach: Pomoc publiczna / Jak przygotować się do audytu zewnętrznego projektów współfinansowanych z funduszy unijnych; 16.00 - 16.15 Przerwa kawowa; 16.15 - 17.45 Szkolenie w grupach - j.w.; 17.45 - 18.00 Przerwa kawowa; 18.00 - 19.30 Szkolenie w grupach- j.w.; 19.30 - 20.00 Czas wolny; 20.00 Kolacja. II DZIEŃ: 8.30 - 9.30 Śniadanie; 9.30 - 11.00 Szkolenie w grupach: Pomoc publiczna / Jak przygotować się do audytu zewnętrznego projektów współfinansowanych z funduszy unijnych; 11.00 - 11.15 Przerwa kawowa; 11.15 - 12.45 Szkolenie w grupach - j.w.; 12.45 - 13.00 Czas wolny; 13.00 - 13.45 Obiad; 13.45 Wyjazd do Krakowa. Liczba uczestników szkolenia wyjazdowego: 60 osób. Zamawiający ma prawo do zmniejszenia liczby uczestników szkolenia o max 20%, informując o tym Wykonawcę na 3 dni wcześniej przed wykonaniem usługi. Termin szkolenia: od 17 maja 2013 r. do 18 maja 2013 r. Miejsce szkolenia: ośrodek poza Krakowem, w województwie małopolskim, w odległości do 50 km od granic administracyjnych Krakowa. Dodatkowe wymagania: a) Wykonawca winien zorganizować szkolenie w pełnym zakresie, t.j. zapewnić transport z miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego na miejsce szkolenia i z powrotem, zakwaterowanie oraz pełne wyżywienie dla 60 osobowej grupy szkoleniowej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. b) Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych, zapewnienie trenerów szkolenia oraz osoby będącej koordynatorem szkolenia. Koordynator szkolenia musi przebywać (przez okres trwania szkolenia) w miejscu odbywania zajęć w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć i musi dysponować telefonem komórkowym. c) Szkolenie winno posiadać charakter warsztatowy, tzn. prowadzący szkolenie przy posiadanej bogatej wiedzy teoretycznej i praktycznej, przedstawia materiał będący przedmiotem szkolenia oraz na bieżąco w trakcie zajęć odpowiada na pytania i problemy zgłaszane przez uczestników szkolenia. d) Wykonawca zapewni 1 nocleg podczas trwania szkolenia wszystkim 60 uczestnikom w hotelu minimum trzygwiazdkowym, z pełnym wyżywieniem, w pokojach jedno i dwuosobowych z łazienką (4 pokoje jednoosobowe, pozostałe pokoje dwuosobowe). Śniadanie, obiady i kolacja powinny być podawane w innej sali niż sala wykładowa. e) Wykonawca zapewni w miejscu zakwaterowania (pkt d) powyżej) sale wykładowe do przeprowadzenia szkolenia (odpowiednie do ilości uczestników szkolenia) o odpowiedniej wizualizacji i akustyce, wyposażone w rzutnik do prezentacji multimedialnej, laptopa oraz tablicę. f) Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia (plus dwa dodatkowe kompletne zestawy dla Zamawiającego) materiały szkoleniowe w formie skryptów oraz w wersji elektronicznej na płycie CD dla opisanego zakresu szkolenia objętego umową, a także materiały biurowe, bloki do prowadzenia notatek, teczki oraz szczegółowy program szkolenia. g) Wykonawca zapewni pełne wyżywienie, tj. : 1 śniadanie pełne w formie szwedzkiego stołu; 2 obiady ( zupa + drugie danie mięsne/jarskie + surówki + napoje + deser ); 1 kolacja ( 2 ciepłe dania + przystawki + surówki + napoje ciepłe i zimne ); kawa, herbata, woda mineralna i wyroby cukiernicze w czasie przerw kawowych (2 przerwy kawowe w pierwszym dniu szkolenia oraz 1 przerwa kawowa w drugim dniu). Dla 2 uczestników szkolenia Wykonawca zapewni pełne wyżywienie wegetariańskie. h) W czasie przerw kawowych powinny być podawane wyroby cukiernicze, kawa, herbata, soki, woda mineralna jak również powinien być zapewniony dostęp do łazienek. i) Wykonawca zapewni organizację spotkania integracyjnego po zakończonej kolacji w pierwszym dniu szkolenia. j) Wykonawca zapewni na czas trwania spotkania integracyjnego zimne napoje (woda mineralna, soki). k) Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW dla uczestników szkolenia od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia. l) Szkolenie zakończy się wydaniem uczestnikom zaświadczeń potwierdzających udział w odbytym szkoleniu. Wymagania stawiane trenerowi szkolenia: odpowiednie wykształcenie, umiejętności i doświadczenie, dostosowane do tematyki szkolenia; zmiana osoby trenera szkolenia, wskazanej w ofercie będzie możliwa jedynie na zasadach określonych w § 8 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 796320003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wnoszenia wadium do przedmiotowego postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kwalifikacje kadry dydaktycznej - szkolenie: Pomoc publiczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/um
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach