GMINA RAKÓW ogłasza przetarg
- Adres: 26-035 Raków, OGRODOWA 1
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA RAKÓW
OGRODOWA 1
26-035 Raków, woj. świętokrzyskie
REGON: 291010642 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa organizacji wsparć integracyjnych dla uczestników Placówek Wsparcia Dziennego z terenu Gminy Raków - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia integracyjnego uczestników projektu w postaci organizacji wyjazdów na basen dla dzieci z pięciu (5) placówek wparcia dziennego na terenie Gminy Raków, w ramach projektu pn. ,,Placówki Wsparcie Dziennego na terenie Gminy Raków”.Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027. Priorytet FESW.09.00 Usługi społeczne i zdrowotne, Działanie FESW.09.05 Wsparcie rodzin oraz pieczy zastępczej.2) Usługa realizacji wparcia integracyjnego jest skierowana do uczestników projektu, którzy wraz z opiekunami są uczestnikami Placówek Wsparcia Dziennego mieszczących się na terenie Gminy Raków tj. w Rakowie, Ociesękach , Szumsku, Chańczy i Nowej Hucie. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje usługi wsparcia integracyjnego dla 75 dzieci w wieku 6 – 18 lat, jak również w tym ich rodzin w ilości 60 osób.Organizacja 23 wyjazdów na basen dla uczestników projektu.Wykonawca zorganizuje 23 wyjazdy na basen mieszczący się w Powiatowym Centrum Sportu w Staszowie dla uczestników projektu w latach 2024 – 2025. W zakresie organizacji wyjazdów na basen Wykonawca będzie zobowiązany do organizacji transportu (Zamawiający z uwagi na dużą liczbę uczestników projektu wymaga każdorazowo 2 autokarów) oraz opieki wymaganej obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, nad uczestnikami projektu w drodze na basen, podczas pobytu na basenie oraz w drodze powrotnej z basenu, zapewnienie biletów wstępu oraz zapewnianie trenera na basenie dla uczestników. - czas trwania całego wyjazdu na basen nie powinien trwać krócej niż trzy (3) godziny ani nie dłużej niż cztery (4) godziny, - miejscami zbiórki będą lokalizacje Placówek Wsparcia Dziennego mieszczące się w: Rakowie, Ociekach, Szumsku, Chańczy i Nowej Hucie. Wycieczki obejmujące niniejszą część będą odbywać się nie częściej niż jedna na tydzień (tj. w dniach od poniedziałku do soboty).Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu realizowanych wyjazdów na basen w danym roku, w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy w roku 2024 oraz w terminie do dnia 30 stycznia 2025 roku w roku 2025. a)Wykonawca realizując przedmiot zamówienia w zakresie zapewni: kadrę opiekunów – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, transport z miejsca zbiórki do celu wycieczki, w trakcie realizowanej wycieczki i z powrotem do miejsca zbiórki, przy czym przewóz powinien zostać zrealizowany sprawnym technicznie pojazdem, spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. 2016 poz. 2022 ze zm.), z ważną polisą OC, przeznaczony do przewozu osób, wyposażony w klimatyzację, oraz transport zastępczy w razie jakiejkolwiek awarii, rezerwację i zakup biletów wstępu do odwiedzanych miejsc, obiektów lub atrakcji ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w zakresie każdego z wyjazdów, poniesienie innych, niewymienionych powyżej kosztów, pozostających w bezpośrednim związku z realizacją przedmiotu umowy. a. Ponadto Wykonawca w zakresie realizacji niniejszego postępowania jest zobowiązany do: a) bieżącego prowadzenia dokumentacji projektowej wskazanej przez Zamawiającego, w tym listy obecności i dokumentacji zdjęciowej dotyczących każdej z wycieczek,b) złożenia w terminie 7 dni od dnia zrealizowania ostatniej z wycieczek sprawozdania końcowego, zawierającego w szczególności: (1) listę uczestników, (2) dokumentację zdjęciową, b. w sprawie zamówienia publicznego, zostanie zawarta z Wykonawcą osobna umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych. c. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z projektem umowy, której treść zawarto odpowiednio w: i. Załącznik do SWZ – projekt umowy w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiedni wpis do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie usług turystycznych, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24.11.2017 roku o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznychlubZamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia wymagania określone jako organizator wypoczynku w rozumieniu definicji wskazanych w ustawie z dnia 7 września 1991 r. Prawo o systemie oświaty (Dz. U. 2023 poz. 2230 z późn. zm), ze szczególnym uwzględnieniem zapisów art. 92c tejże ustawy.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.Warunek udziału w postępowaniu jest tożsamy dla obu zadań częściowych.Ocena warunku będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia.2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) zdolności technicznej lub zawodowej:a) wykonanych usług.Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć:wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że przy realizacji zamówienia:1) dysponuje lub będzie dysponował przez cały okres realizacji zamówienia następującą kadrą:- co najmniej jedną osobę na stanowisku kierownika wypoczynku. Osoba spełniająca warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. 2016 poz. 452). Kierownik wypoczynku powinien posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu obowiązków w charakterze kierownika wypoczynku.- co najmniej pięć osób na stanowisku wychowawcy. Osoby spełniające warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. 2016 poz. 452). Liczba uczestników pozostających pod opieką jednego wychowawcy nie może przekroczyć 20 osób. W przypadku grupy z dziećmi do 10 roku życia, pod opieką jednego wychowawcy nie może pozostawać więcej niż 15 uczestników.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-23
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wycieczki na Maltę dla 37 osób
Dodano: 2024-06-19 - Kompleksowa organizacja kilkudniowych wycieczek edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie.”
Dodano: 2024-06-06 - Kompleksowa organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie.”
Dodano: 2024-03-29 - „Usługa organizacji wyjazdów w ramach zajęć prowadzonych poza Ośrodkiem Wychowania Przedszkolnego dla uczestników projektu pn.,, Nowe perspektywy dla edukacji przedszkolnej w Gminie Raków”
Dodano: 2024-03-28 - Usługa zorganizowania wycieczki do Tunezji dla pracowników, ich rodzin i emerytów Zespołu Placówek Edukacyjno – Wychowawczych w Skarżysku - Kamiennej
Dodano: 2023-01-23 - Usługa zorganizowania wycieczki do Tunezji dla pracowników, ich rodzin i emerytów Zespołu Placówek Edukacyjno – Wychowawczych w Skarżysku - Kamiennej
Dodano: 2023-01-03 - Organizacja wyjazdów edukacyjnych i usług transportowych dla uczestników projektu „Świetlice Środowiskowo-Terapeutycznych w Gminie Strawczyn”
Dodano: 2020-10-27 - Kompleksowa organizacja wyjazdów edukacyjnych dla dzieci w ramach projektu „Świetlice Środowiskowo-Terapeutycznych w Gminie Strawczyn”
Dodano: 2020-10-05 - „Organizacja i przeprowadzenie jednego 5-dniowego wyjazdu integracyjnego (5 pełnych dni pobytu), dla 100 uczestników projektu plus 10 opiekunów w ramach projektu „My Samodzielni!” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszy Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020, Poddziałanie RPSW.09.02.01 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych”
Dodano: 2019-08-20 - Organizacja 3-dniowej wycieczki do Jury Krakowsko-Częstochowskiej w 2019 r. w ramach projektu pn.: „Bielińskie stacje wsparcia”
Dodano: 2019-07-17