Przetargi.pl
Usługa organizacji wsparć integracyjnych dla uczestników Placówek Wsparcia Dziennego z terenu Gminy Raków

GMINA RAKÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 26-035 Raków, OGRODOWA 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA RAKÓW
    OGRODOWA 1
    26-035 Raków, woj. świętokrzyskie
    REGON: 291010642
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa organizacji wsparć integracyjnych dla uczestników Placówek Wsparcia Dziennego z terenu Gminy Raków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia integracyjnego uczestników projektu w postaci organizacji wyjazdów na basen dla dzieci z pięciu (5) placówek wparcia dziennego na terenie Gminy Raków, w ramach projektu pn. ,,Placówki Wsparcie Dziennego na terenie Gminy Raków”.Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027. Priorytet FESW.09.00 Usługi społeczne i zdrowotne, Działanie FESW.09.05 Wsparcie rodzin oraz pieczy zastępczej.2) Usługa realizacji wparcia integracyjnego jest skierowana do uczestników projektu, którzy wraz z opiekunami są uczestnikami Placówek Wsparcia Dziennego mieszczących się na terenie Gminy Raków tj. w Rakowie, Ociesękach , Szumsku, Chańczy i Nowej Hucie. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje usługi wsparcia integracyjnego dla 75 dzieci w wieku 6 – 18 lat, jak również w tym ich rodzin w ilości 60 osób.Organizacja 23 wyjazdów na basen dla uczestników projektu.Wykonawca zorganizuje 23 wyjazdy na basen mieszczący się w Powiatowym Centrum Sportu w Staszowie dla uczestników projektu w latach 2024 – 2025. W zakresie organizacji wyjazdów na basen Wykonawca będzie zobowiązany do organizacji transportu (Zamawiający z uwagi na dużą liczbę uczestników projektu wymaga każdorazowo 2 autokarów) oraz opieki wymaganej obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, nad uczestnikami projektu w drodze na basen, podczas pobytu na basenie oraz w drodze powrotnej z basenu, zapewnienie biletów wstępu oraz zapewnianie trenera na basenie dla uczestników. - czas trwania całego wyjazdu na basen nie powinien trwać krócej niż trzy (3) godziny ani nie dłużej niż cztery (4) godziny, - miejscami zbiórki będą lokalizacje Placówek Wsparcia Dziennego mieszczące się w: Rakowie, Ociekach, Szumsku, Chańczy i Nowej Hucie. Wycieczki obejmujące niniejszą część będą odbywać się nie częściej niż jedna na tydzień (tj. w dniach od poniedziałku do soboty).Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu realizowanych wyjazdów na basen w danym roku, w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy w roku 2024 oraz w terminie do dnia 30 stycznia 2025 roku w roku 2025. a)Wykonawca realizując przedmiot zamówienia w zakresie zapewni:  kadrę opiekunów – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,  transport z miejsca zbiórki do celu wycieczki, w trakcie realizowanej wycieczki i z powrotem do miejsca zbiórki, przy czym przewóz powinien zostać zrealizowany sprawnym technicznie pojazdem, spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. 2016 poz. 2022 ze zm.), z ważną polisą OC, przeznaczony do przewozu osób, wyposażony w klimatyzację, oraz transport zastępczy w razie jakiejkolwiek awarii, rezerwację i zakup biletów wstępu do odwiedzanych miejsc, obiektów lub atrakcji ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w zakresie każdego z wyjazdów, poniesienie innych, niewymienionych powyżej kosztów, pozostających w bezpośrednim związku z realizacją przedmiotu umowy. a. Ponadto Wykonawca w zakresie realizacji niniejszego postępowania jest zobowiązany do: a) bieżącego prowadzenia dokumentacji projektowej wskazanej przez Zamawiającego, w tym listy obecności i dokumentacji zdjęciowej dotyczących każdej z wycieczek,b) złożenia w terminie 7 dni od dnia zrealizowania ostatniej z wycieczek sprawozdania końcowego, zawierającego w szczególności: (1) listę uczestników, (2) dokumentację zdjęciową, b. w sprawie zamówienia publicznego, zostanie zawarta z Wykonawcą osobna umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych. c. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z projektem umowy, której treść zawarto odpowiednio w: i. Załącznik do SWZ – projekt umowy w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiedni wpis do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie usług turystycznych, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24.11.2017 roku o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznychlubZamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia wymagania określone jako organizator wypoczynku w rozumieniu definicji wskazanych w ustawie z dnia 7 września 1991 r. Prawo o systemie oświaty (Dz. U. 2023 poz. 2230 z późn. zm), ze szczególnym uwzględnieniem zapisów art. 92c tejże ustawy.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.Warunek udziału w postępowaniu jest tożsamy dla obu zadań częściowych.Ocena warunku będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia.2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) zdolności technicznej lub zawodowej:a) wykonanych usług.Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć:wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że przy realizacji zamówienia:1) dysponuje lub będzie dysponował przez cały okres realizacji zamówienia następującą kadrą:- co najmniej jedną osobę na stanowisku kierownika wypoczynku. Osoba spełniająca warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. 2016 poz. 452). Kierownik wypoczynku powinien posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu obowiązków w charakterze kierownika wypoczynku.- co najmniej pięć osób na stanowisku wychowawcy. Osoby spełniające warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. 2016 poz. 452). Liczba uczestników pozostających pod opieką jednego wychowawcy nie może przekroczyć 20 osób. W przypadku grupy z dziećmi do 10 roku życia, pod opieką jednego wychowawcy nie może pozostawać więcej niż 15 uczestników.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach