Przetargi.pl
Organizacja wyjazdów edukacyjnych i usług transportowych dla uczestników projektu „Świetlice Środowiskowo-Terapeutycznych w Gminie Strawczyn”

Gmina Strawczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 26-067 Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 038 002 , fax. 413 038 157
  • Data zamieszczenia: 2020-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strawczyn
    ul. Stefana Żeromskiego 16
    26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 038 002, fax. 413 038 157
    REGON: 29101079000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://strawczyn.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja wyjazdów edukacyjnych i usług transportowych dla uczestników projektu „Świetlice Środowiskowo-Terapeutycznych w Gminie Strawczyn”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie składa się z dwóch części, a jego przedmiotem jest organizacja wyjazdów edukacyjnych i usług transportowych dla uczestników projektu „Świetlice Środowiskowo-Terapeutycznych w Gminie Strawczyn” Część 1: kompleksowa organizacja 24 jednodniowych wyjazdów edukacyjnych dla dzieci w ramach projektu „Świetlice Środowiskowo-Terapeutycznych w Gminie Strawczyn” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Zamówienie obejmuje: 1.1) 6 wyjazdów edukacyjnych do Kielc 1.2) 6 wyjazdów edukacyjnych do Sandomierza 1.3) 6 wyjazdów edukacyjnych do Pacanowa 1.4) 6 wyjazdów edukacyjnych do Podzamcza Chęcińskiego Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6a do SIWZ. Część 2: organizacja 8 usług transportowych uczestników projektu „Świetlice Środowiskowo-Terapeutycznych w Gminie Strawczyn” na trasie Strawczynek – Promnik - Chełmce – Bodzentyn – Chełmce – Promnik - Strawczynek. Szacunkowo usługi łącznie obejmują do 800 kilometrów przejazdu. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6b do SIWZ. Wykonawca świadczyć będzie usługi środkami lokomocji, które spełniają wszelkie wymagania dotyczące przewozu dzieci zawarte w obowiązujących przepisach prawa. Pojazdy muszą posiadać miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych osób, muszą być w pełni sprawne i wyposażone w klimatyzację oraz powinny posiadać, zgodnie z obowiązującymi przepisami odpowiednie oznakowanie pojazdu do przewozu dzieci. Pojazdy wykonujące usługę muszą być sprawne, posiadać aktualny przegląd techniczny oraz posiadać ubezpieczenia OC, NW i spełniać inne niezbędne wymagania zgodne z przepisami prawa do przewozu osób na terenie kraju i za granicą. Wykonawca pokrywa koszty wszelkich należnych podatków, opłat i obciążeń publiczno-prawnych związanych z transportem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dla Części 1 zamówienia: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli jest wpisany do jednego z rejestrów handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania oraz posiada aktualny wpis do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia. dla Części 2 zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 ze zm.) lub posiada aktualną licencję wspólnotową bądź aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób mając na względzie zapisy art. 5 ust. 1-2 i ust. 9 ustawy z dnia 5 kwietnia 2013 r., o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2013 poz. 567 ze zm.) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – forma dokumentu oryginał, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową brutto (cyfrowo i słownie), zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i rękojmi, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2. oświadczenia wymienione w rozdz. VIII. niniejszej SIWZ; 3. dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 4. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo - forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 5. Wykonawca w rozdziale III pkt. 9 formularza oferty oświadczy, czy jest / nie jest mikro / małym / średnim przedsiębiorcą w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej - rozdział VII art. 104-106 (Dz. U. 2004 nr 173 poz. 1807 6) Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy) 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach