Przetargi.pl
usługa organizacji i przeprowadzenia warsztatu relaksacyjnego, szkolenia pierwszej pomocy, szkolenia z animacji czasu wolnego dla uczestników projektu „Rodzina w Centrum – wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim”

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Al. Sienkiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 414 311 , fax. 598 410 196
  • Data zamieszczenia: 2019-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    Al. Sienkiewicza 20
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 414 311, fax. 598 410 196
    REGON: 77098307000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pcpr.slupsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa organizacji i przeprowadzenia warsztatu relaksacyjnego, szkolenia pierwszej pomocy, szkolenia z animacji czasu wolnego dla uczestników projektu „Rodzina w Centrum – wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Część I - Warsztaty relaksacyjne 1. Grupa docelowa: w warsztacie weźmie udział 16 dzieci w wieku od 7 do 15 roku życia. 2. Cel warsztatu: zapoznanie dzieci z metodami i formami radzenia sobie ze stresem, rozładowywaniem złych emocji oraz radzenia sobie w trudnych dla nich sytuacjach. 3. Zakres tematyczny: zapoznanie dzieci z metodami i formami radzenia sobie ze stresem, rozładowywaniem złych emocji oraz radzenia sobie w trudnych dla nich sytuacjach. Ćwiczenia oddechowe, zabawy i ćwiczenia relaksacyjne, relaksacja poprzez rysunek, elementy medytacji, muzykoterapia. 4. Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie co maksymalnie 16 – osobowej w łącznej ilości 12 godzin dydaktycznych (4 spotkania po 3 godziny dydaktyczne), w tym 100% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj.: dyskusja, ćwiczenia, pogadanka, itp. 5. Czas trwania: 12 godzin dydaktycznych (4 spotkania po 3 godz. dydaktyczne) 6. Termin realizacji części I – do 31 maja 2019 roku, przy czym zakłada się, że spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.30 do 18.00. Dokładny termin warsztatu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. 7. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na warsztaty leży po stronie Zamawiającego). 8. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia warsztatu zgodnie z umową, 2) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników warsztatu oraz jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej, 3) zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć 4) przygotowania konspektów zajęć warsztatowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, 5) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO WP 2014-2020. Część II – Szkolenie z animacji czasu wolnego 1. Grupa docelowa: w szkoleniu weźmie udział 8 osób młodzieży w wieku od 15 do 24 roku życia biorący udział w projekcie pn. „Rodzina w Centrum – wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim” 2. Cel warsztatu: nabycie umiejętności praktycznych z zakresu animacji, które pozwolą młodzieży na aktywny udział w życiu społeczności lokalnej, a jednocześnie umożliwią podejmowanie zatrudnienia sezonowego lub weekendowego. 3. Zakres tematyczny: czym jest animacja, zabawy ruchowe, gry i zabawy podwórkowe, zajęcia plastyczne i techniczne, Face Paiting, balonowe kreacje, zabawy z rekwizytami Klanzy, inne gry, zabawy i animacje; 4. Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie 8 – osobowej w łącznej ilości 24 godzin dydaktycznych (6 spotkania po 4 godziny dydaktyczne) przy czym 100% czasu trwania szkolenia przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj.: gry, zabawy, animacje, ćwiczenia, itp. 5. Czas trwania: 24 godzin dydaktyczne (6 spotkań po 4 h dydaktyczne). 6. Termin realizacji części II – do 31 maja 2019 r. przy czym zakłada się, że spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.30 do 18.00 (w tym jedna przerwa 15 min). Dokładny termin warsztatu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. 7. Miejsce realizacji zamówienia: sala szkoleniowa Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku, ul: Sienkiewicza 20 8. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia szkolenia zgodnie z umową, 2) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników warsztatu oraz jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej, 3) zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć (rekwizyty Klanzy, materiały do przeprowadzenia gier, zabaw, animacji itp.), 4) przygotowania konspektów zajęć warsztatowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, 5) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO WP 2014-2020. 6) przygotowanie zaświadczeń o ukończeniu udziału w szkoleniu. Część III – Kurs pierwszej pomocy 1. Grupa docelowa: w warsztacie weźmie udział 8 osób młodzieży w wieku od 15 do 24 roku życia biorący udział w projekcie pn. „Rodzina w Centrum – wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim” 2. Cel warsztatu: nabycie umiejętności reagowania w sytuacjach kryzysowych i udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. 3. Zakres tematyczny: udzielenie pierwszej pomocy przedmedycznej w nagłych wypadkach, opanowanie poważanych krwotoków, postępowanie z poszkodowanym, postępowanie w przypadku oparzeń, ran, zadławienia się, padaczki itp., sztuczne oddychanie, usztywnianie złamanych kończyn. 4. Zamówienie realizowane będzie w łącznej ilości 6 godzin zegarowych, z czego min 80% czasu trwania szkolenia przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, np.: ćwiczenia, scenki rodzajowe, dyskusja itp. 5. Czas trwania: 6 godzin zegarowych (2 spotkania x 3 h zegarowe). 6. Termin realizacji części III – do 15 maja 2019 r. przy czym zakłada się, że spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.30 do 18.45 (w tym jedna przerwa 15 min). Dokładny termin kursu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. 7. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na warsztaty leży po stronie Zamawiającego). 8. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia kursu zgodnie z umową, 2) zapewnienia materiałów szkoleniowych wszystkich uczestników kursu oraz jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej, 3) zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, sprzętu treningowego, 4) przygotowania konspektów zajęć szkoleniowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, 5) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. szkolenia zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO WP 2014-2020, 6) przygotowanie zaświadczeń o ukończeniu udziału w kursie. 3.2 Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80570000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16.2. Ofertę stanowi wypełniony Formularz ofertowy oraz Formularz „Kryteria pozacenowe”. 16.3. Ofertę należy sporządzić wg Formularza oferty oraz Formularz „Kryteria pozacenowe” (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz załączyć wymagane oświadczenia i dokumenty. 16.8. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.1 SIWZ, 2) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt. 10.2 SIWZ, 3) w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, pełnomocnictwo, z którego treści będzie wynikać zakres udzielonego umocowania. Dodatkowo, w przypadku oferty składanej przez konsorcjum, do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania członków konsorcjum w trakcie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach