Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny ogłasza przetarg
- Adres: 10-683 Olsztyn, Ul. Trylińskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 794 38 12 12
- Data zamieszczenia: 2019-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny
Ul. Trylińskiego 2
10-683 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 794 38 12 12
REGON: 28152400100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://opnt.olsztyn.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa opracowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej projektu „Warmińsko-Mazurski Start-up Inkubator” realizowany w ramach umowy o dofinansowanie nr RPWM.01.03.01-28-0001/18-00 w ramach osi priorytetowej 1- „Inteligentna Gospodarka Warmii i Mazur” działanie 1.3 – „Przedsiębiorczość (Wsparcie przedsiębiorczości)” poddziałanie 1.3.1 – „Inkubowanie przedsiębiorstw” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego przez Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny w Olsztynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej projektu pt. „Warmińsko-Mazurski Start-up Inkubator”, który ma na celu m.in.: działania promocyjno – informacyjne których efektem ma być: a) zmaksymalizowanie napływu zgłoszeń do udziału w projekcie, b) pobudzenie i rozwój motywacji do uczestnictwa w projekcie; c) jasne zrozumiałe zaprezentowanie oferowanego w ramach projektu wsparcia oraz prezentację korzyści z uczestnictwa w projekcie, d) wykreowanie marki projektu i pozytywnego wizerunku wśród krajowych (przede wszystkim wśród młodych mieszkańców Polski Północno-Wschodniej, aniołów biznesu, funduszy kapitałowych, IOB, dużych przedsiębiorców, władz samorządowych); e) podniesienie poziomu świadomości w społeczeństwie na temat znaczenia innowacyjnej przedsiębiorczości, technologicznych startupów, programów inkubacji, ekosystemów startupowych dla lokalnego i regionalnego rozwoju społeczno-gospodarczego oraz działań realizowanych w ramach projektu przy pomocy Funduszy Europejskich; f) budowa pozytywnego wizerunku technoparków i partnerów biorących udział w projekcie; g) komunikowanie wartości środowiska Startup’owego tj. niezależności, kreatywności, samodzielności itp.; h) komunikowanie idei startupów. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.1. Wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 1.2. Wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; 1.3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ; 1.4. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 1.5. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.6. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą (KRS, CEIDG, umowa spółki etc.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa promocyjna podczas Europejskiego Kongresu Samorządów w 2023 r.
Dodano: 2023-02-13 - Usługa opracowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej projektu.
Dodano: 2020-02-24 - Zintegrowana kampania internetowa AB UWM wraz z analizą rynku docelowego i doborem narzędzi marketingowych. Wykonanie ulotek, plakatów, roll-upów w ramach projektu pt. „Umiędzynarodowienie Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie i wzrost rozpoznawalności polskiego szkolnictwa wyższego w Europie” (nr projektu PPI_APM_2019_1_00081) programu „Akademickie Partnerstwa Międzynarodowe” finansowanego ze środków NAWA.
Dodano: 2019-12-05 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej w związku z realizacją projektu „Modernizacja mechanicznego segmentu przetwarzania ZUOK w Olsztynie”
Dodano: 2019-03-14 - Usługa przygotowania i przeprowadzenia kampanii outdoorowej z użyciem billboardów dotyczącej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2017-11-28 - Realizacja kampanii promocyjnych i informacyjnych wydarzeń miejskich 2017 r.
Dodano: 2017-06-22 - Usługi marketingowe
Dodano: 2017-05-10 - Realizacja kampanii promocyjnych i informacyjnych wydarzeń miejskich 2017 r.
Dodano: 2017-04-20 - Realizacja kampanii promocyjnych i informacyjnych wydarzeń miejskich 2017 r.
Dodano: 2017-03-28 - Usługi marketingowe
Dodano: 2017-03-08