Przetargi.pl
Realizacja kampanii promocyjnych i informacyjnych wydarzeń miejskich 2017 r.

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536 , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2017-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, fax. 552393334
    REGON: 170747715
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja kampanii promocyjnych i informacyjnych wydarzeń miejskich 2017 r.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Realizacja kampanii promocyjnych i informacyjnych wydarzeń miejskich 2017 r. Przedmiot główny: CPV: 79.34.14.00 - 0 Nazewnictwo wg CPV: Usługi prowadzenia kampanii reklamowych Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii promocyjnych i informacyjnych wydarzeń miejskich w 2017 r. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Przygotowanie projektów graficznych, druk i dystrybucję plakatów dla: 6 kampanii promocyjnych, w każdej po 200 egz. plakatów (format A1, papier: kreda mat. 140-150 g/m2, lakier dyspersyjny, kolor 4+0). Dystrybucja na terenie miasta Elbląg, w terminach wskazanych przez Zamawiającego - kolportaż musi obejmować: m.in. wiaty przystanków autobusowych, tramwajowych, miejsca użyteczności publicznej. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia plakatów po zakończeniu akcji. 1.1. Wykonawca przed realizacją kolportażu zobowiązany będzie do przedłożenia do akceptacji Zamawiającemu planu kolportażu plakatów. Zakończenie kolportażu musi nastąpić w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 1.2. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia plakatów w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający zapewni zezwolenie na umieszczenie plakatów na wiatach przystankowych. 1.3. Zabrania się wieszania plakatów w miejscach do tego nieprzystosowanych, tj. murach budynków, skrzynkach elektrycznych itp. 1.4. Okres ekspozycji plakatów dla każdej z kampanii będzie trwał od 14 do 21 dni kalendarzowych. 2. Przygotowanie projektów graficznych i dystrybucję plakatów dla: 2 kampanii promocyjnych, w każdej po 300 egz. plakatów (format: A1/B1 - 300 szt. papier: kreda mat. 140-150 g/m2, kolor 4+0) na terenie miasta Elbląg – kolportaż musi obejmować: wiaty przystanków autobusowych, tramwajowych, miejsca użyteczności publicznej. Druk plakatów leży po stronie Zamawiającego. 2.1. Wykonawca przed realizacją kolportażu zobowiązany będzie do przedłożenia do akceptacji Zamawiającemu planu kolportażu plakatów. Rozpoczęcie i zakończenie kolportażu musi nastąpić w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 2.2. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia plakatów po zakończeniu wydarzenia. Zamawiający zapewni zezwolenie na umieszczenie plakatów na wiatach przystankowych. 2.3. Wykonawca zobowiązany będzie do odebrania wydrukowanych plakatów z miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Elbląga. 2.4. Zabrania się wieszania plakatów w miejscach do tego nieprzystosowanych, tj. murach budynków, skrzynkach elektrycznych itp. 2.5. Okres ekspozycji plakatów dla każdej z kampanii będzie trwał od 14 do 21 dni kalendarzowych. 3. Przygotowanie projektu graficznego i druk plakatów reklamowych dla 2 kampanii, każda po 200 egz.; format B1 (707 x 1000mm); papier: kreda mat. 140-150 g/m2, lakier dyspersyjny, kolor 4+0). Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia plakatów do siedziby Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 4. Przygotowanie projektu i druk ulotek (1000 egz., format: 510 x 210 mm, papier kreda mat: 200-250 g/m2, kolor 4+4, 4 x bigowanie - ulotka składana na 4 części w „Z”). W projekcie ulotki przygotowanie mapy (rysunek) z zaznaczonymi atrakcjami. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia ulotek do siedziby Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 5. Produkcja i emisja 12 różnych spotów reklamowych wraz z lektorami i podkładem dźwiękowym w stacji radiowej o charakterze co najmniej regionalnym, emitującym codzienne audycje informacyjne o Elblągu: łącznie 400 emisji, min. 30-sekundowych, w terminach i godzinach określonych przez Zamawiającego. W jednym bloku reklamowym może być emitowany tylko jeden spot reklamowy Zamawiającego. Spoty emitowane w godzinach: 6:00-18:00. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania scenariusza spotów, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru 2 propozycje scenariusza każdego ze spotów radiowych. Zamawiający, w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania do akceptacji, przekaże Wykonawcy pocztą elektroniczną uwagi do wybranego scenariusza lub informację o ich braku. Zamawiający określi terminy emisji spotów, nie później niż 5 dni od planowanego dnia rozpoczęcia ich emisji. 6. Produkcja 2 spotów telewizyjnych reklamowych 50 - 60 sek. z podkładami muzycznymi i lektorem, stanowiących zapowiedź wydarzeń miejskich, które będą emitowane w telewizji, która swoim zasięgiem obejmuje Elbląg i Braniewo. 7. Emisja spotów reklamowych w telewizji, która swoim zasięgiem obejmuje Elbląg i Braniewo. Spot reklamowy do 60 sek., emitowany w blokach reklamowych min. 15 razy na dobę, w godzinach od 6:00 do 22:00, po jednym spocie w jednym bloku. Zamówienie obejmuje realizację 4 kampanii, z której każda trwa 7 dni. Terminy kampanii zostaną określone przez Zamawiającego. 8. Produkcja i emisja spotów reklamowych 15 sek. na 4 ekranach LED o wielkości min. 11 m2, usytuowanych przy głównych ulicach w Elblągu. Zamówienie obejmuje realizację 6 kampanii, z której każda trwa 7 dni. Spot wyświetlany nie rzadziej niż co 3 minuty, w godzinach od 6.00 do 22.00. 9. Opracowanie 8 projektów statycznego bannera internetowego o wymiarze 790x490 px. wyświetlanych w serwisie internetowym www.elblag.eu, w terminie określonym przez Zamawiającego. Serwis internetowy należy do Zamawiającego. Wykonawca nie odpowiada za emisję banneru. 10. Opracowanie graficzne i wydruk plakatów wielkoformatowych i wyklejenie 4 billbordów dwustronnych wg różnych projektów Zamawiającego, zgodnie z poniższymi parametrami: - materiał: papier billboardowy blueback, gramatura: 120-140 g/m2 - wydruk wodoodporny i odporny na zmiany temperatur, - wymiary billboardów: 2 x billboard 12 m2 (504 x 238 cm); 2 x billboard 18 m2 (600 x 300 cm). 10.1. Wyklejenie billboardów wskazanych przez Zamawiającego nastąpi w terminach ustalonych przez Zamawiającego. Billboardy usytuowane są w odległości max. 60 km od granic Elbląga i należą do Zamawiającego. 10.2. Zamawiający przewiduje czterokrotną, dwustronną zmianę wizualizacji na wszystkich czterech billboardach (obejmuje wydruk i wyklejenie). 11. Przygotowanie projektów, wydruk plansz i montaż na terenie Elbląga 3 różnych wystaw zewnętrznych, wg parametrów: - wydruk łącznie 21 plansz dwustronnych (2 ekspozycje po 3 plansze, 1 ekspozycja 15 plansz) w rozmiarze 100cm x 100cm, wykonany w technologii lateksowej, - wydruk wysokiej jakości w pełnym kolorze naniesiony dwustronnie na płytę ze spienionego PCV o grubości 4mm, - montaż plansz w stelaż należący do Zamawiającego. - wydruk odporny na zmiany atmosferyczne, wilgoć, nasłonecznienie. 3. Zamawiający zobowiązany będzie do poinformowania Wykonawcy o rozpoczęciu poszczególnych realizacji zamówienia, o których mowa w sekcji II.4) pkt 2. ogłoszenia o zamówienia z minimum 30 dniowym wyprzedzeniem. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieograniczonej liczby korekt wszystkich przedstawionych przez Wykonawcę realizacji określonych w zakresie zamówienia, w tym projektów billbordów, plakatów, ulotek, bannerów internetowych, spotów dźwiękowych i spotów telewizyjnych przed ich emisją, do momentu uzyskania akceptacji przez Zamawiającego. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 7. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usługi. 8. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na usługi podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach