Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 90-419 Łódź, al. Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 422 725 937, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny
al. Kościuszki 4
90-419 Łódź, woj. łódzkie
tel. 422 725 937, , fax. -
REGON: 47307330800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA OPIEKI SERWISOWEJ APARATURY LABORATORYJNEJ DLA UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opieka serwisowa dla następującej aparatury Applied Biosystem, posiadanych przez zamawiającego: 3130-4 Genetic Analyzer nr ser.: 21377-026, 7900 HT Sequence Detection System nr ser.: 279000726, 3130-16 Genetic Analyzer nr ser.: 17219-021. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 8 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenia wymienione w ust. 8.1 – 8.3. SIWZ wg załącznika nr 3 do SIWZ. 3) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 4) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie – upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w postaci oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5) Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 6.1 pkt. 1) SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 8.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usług remontowych i modernizacyjnych oczyszczalni ścieków w Rząśni
Dodano: 2024-03-05 - „Eksploatacja, konserwacja i utrzymanie fontann i zdrojów ulicznych wody pitnej zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi”
Dodano: 2024-01-08 - Usługi pogotowia technicznego oraz naprawy i konserwacji w zakresie robót elektrycznych i instalacyjnych (hydraulicznych) w lokalach i budynkach stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
Dodano: 2023-11-16 - USŁUGA KONSERWACJI WOJSKOWYCH BOCZNIC KOLEJOWYCH W 2023 ROKU
Dodano: 2022-10-28 - Prace konserwacyjne budowlano-sanitarne oraz drobne prace remontowe budowlano-sanitarne w budynkach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
Dodano: 2022-07-15 - Usługa konserwacji i naprawy urządzeń przeciwpożarowych znajdujących się w kompleksach wojskowych administrowanych przez 31 WOG
Dodano: 2021-03-10 - Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń elektrycznych oświetlenia w parkach i na zieleńcach Łodzi w latach 2021 – 2022
Dodano: 2021-03-05 - USŁUGA KONSERWACJI I PRZEPROWADZENIA ROCZNEGO PRZEGLĄDU WOJSKOWYCH BOCZNIC KOLEJOWYCH W 2021 ROKU
Dodano: 2021-02-15 - Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń elektrycznych oświetlenia w parkach i na zieleńcach Łodzi w latach 2021 – 2022
Dodano: 2020-12-31 - Usługa przeprowadzenia rocznego przeglądu i konserwacji wojskowych bocznic kolejowych w 2021 roku
Dodano: 2020-12-14