Przetargi.pl
Usługa odśnieżania i usuwania oblodzeń w obrębie jezdni i chodników, dróg utrzymywanych przez Gminę Miejską Kętrzyn

Gmina Miejska Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 752 05 20 , fax. 89 752 05 31
  • Data zamieszczenia: 2016-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kętrzyn
    ul. Wojska Polskiego 11
    11400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 752 05 20, fax. 89 752 05 31
    REGON: 51074344000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odśnieżania i usuwania oblodzeń w obrębie jezdni i chodników, dróg utrzymywanych przez Gminę Miejską Kętrzyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Przedmiotem zamówienia jest usługa odśnieżania i usuwania oblodzeń w obrębie jezdni i chodników, dróg utrzymywanych przez Gminę Miejską Kętrzyn, z podziałem na dwie poniższe części: Część I – „Utrzymanie zimowe ulic i chodników dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych utrzymywanych przez Gminę Miejską Kętrzyn ” Część II –„Utrzymanie zimowe ulic i chodników dróg powiatowych” II. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia: A. Część I - Utrzymanie zimowe ulic i chodników dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych utrzymywanych przez Gminę Miejską Kętrzyn obejmuje: 1)zapewnienie materiałów do zimowego utrzymania jezdni i chodników, 2)skuteczne zwalczanie śliskości zimowej poprzez zastosowanie dopuszczonych do obrotu środków chemicznych i mechanicznych: a)bezzwłocznie po zaprzestaniu opadów, b)przy opadach długookresowych: stosownie do panujących warunków atmosferycznych, c)bezzwłocznie po wystąpieniu gołoledzi, d)w/g potrzeb w pozostałych przypadkach, 3)bieżące usuwanie (wywożenie) śniegu, lodu, błota oraz stosowanie środków chemicznych i mechanicznych w obrębie jezdni, placów, rozjazdów - ze szczególnym uwzględnieniem przejść dla pieszych, 4)bezzwłoczne przystąpienie do odkuwania lodu przy urządzeniach kanalizacji burzowej - w okresach odwilży, 5)bieżące uprzątanie innych zanieczyszczeń z jezdni, 6)zapewnienie pełnej dyspozycyjności pracowników wykonawcy oraz sprzętu wskazanego w ofercie do realizacji usługi, 7)zapewnienie pełnej dyspozycyjności sprzętu do realizacji usługi oraz osób do jego obsługi. B. Część II - Utrzymanie zimowe chodników dróg powiatowych obejmuje: 1)zapewnienie materiałów do zimowego utrzymania chodników i ich rozmieszczenie w rejonie objętych zadaniem (w pojemnikach), 2)uprzątanie błota, śniegu, lodu z chodnika rozumiane jako stosowanie środków chemicznych i mechanicznych mających na celu zebranie i przemieszczenie mas do krawędzi chodnika a następnie usuwanie (wywożenie) zebranych mas ze szczególnym uwzględnieniem: 1. miejsc związanych z przejściami dla pieszych, 2. bezpieczeństwa ruchu na chodniku, 3) zwalczanie śliskości zimowej: 1.bezzwłocznie po zaprzestaniu opadów, a przy opadach długookresowych - stosownie do panujących warunków atmosferycznych z zastrzeżeniem, że nie ma prawa powstać warstwa ubitego lub udeptanego śniegu o grubości przekraczającej 1 cm, 2. bezzwłocznie po wystąpieniu gołoledzi, 3. w/g potrzeb w pozostałych przypadkach, 4) bieżące oczyszczanie chodników, usuwanie śniegu, lodu, błota oraz stosowanie środków chemicznych i mechanicznych w obrębie przejść dla pieszych, 5) bezzwłoczne przystąpienie do odkuwania lodu przy urządzeniach kanalizacji burzowej - w okresach odwilży, 6) bieżące usuwanie piasku pozimowego z chodnika (po każdorazowym zejściu pokrywy śniegowo-lodowej oraz ustaniu warunków zimowych na co najmniej 7 dni), 7) bieżące uprzątanie innych zanieczyszczeń z chodników w pasach drogowych. III. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają załączniki nr 1 i 2 do istotnych postanowień umów – zał. nr 6 a)-b) (stosownie do części zamówienia) do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Zamawiający wymaga wniesienia wadium odrębnie dla każdej części, 2)Wadium w wysokości: Część I - 12.000 zł(słownie: dwanaście tysięcy zł 00/100) Część II - 2.000 zł(słownie: dwa tysiące zł 00/100) należy wnieść przed upływem terminu na składanie ofert, 3)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4)wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Pekao SA nr konta 94 1240 5598 1111 0000 5032 0624 z dopiskiem (tytuł postępowania, nr postępowania, nr części której wadium dotyczy) w terminie do dnia 18.11.2016r. do godz. 1000. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto wskazane przez Zamawiającego. 5)wadium w pozostałych formach należy wnieść w oryginale (odrębnie dla każdej części)wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot. 6)Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7)Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8)Wadium składane w formie innej niż pieniądz musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1. w art. 46 ust. 4a ustawy PZP, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. w art. 46 ust. 5 ustawy PZP, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9)Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 10)Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach