Przetargi.pl
Usługa odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, powstających na terenie 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu i 16. batalionu remontu lotnisk w Jarocinie

33 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, Powidz-Osiedle
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 544 471; 261 544 261 , fax. 261 544 332; 261 544 111
  • Data zamieszczenia: 2020-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 33 Baza Lotnictwa Transportowego
    Powidz-Osiedle 6
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 261 544 471; 261 544 261, fax. 261 544 332; 261 544 111
    REGON: 31018885400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, powstających na terenie 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu i 16. batalionu remontu lotnisk w Jarocinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie oraz zagospodarowaniu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne powstałych na terenie 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu (ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz) oraz 16. batalionu remontu lotnisk w Jarocinie (ul. Wojska Polskiego 71, 63-200 Jarocin). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 2 zadania: Zadanie nr 1 – Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne powstających na terenie 33. BLTr w Powidzu – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2A do SIWZ oraz poniższa tabela. Zadanie nr 2 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne powstających na terenie 16 brl w Jarocinie – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2B do SIWZ oraz poniższa tabela. 3. Poniższe tabele prezentują poszczególne rodzaje odpadów wraz z szacunkową ilością, uwzględniającą okres obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie zobowiązuje się do ich przekazania w całości. 33. Baza Lotnictwa Transportowego ul. Witkowska 8 62-430 Powidz 1 2 3 4 Lp Opis przedmiotu zamówienia Kod odpadu Szacunkowa ilość [kg] 1. Inne rozpuszczalniki organiczne, roztwory z przemywania i ciecze macierzyste 07 07 04* 800 2. Wodne roztwory wywoływaczy i aktywatorów 09 01 01* 100 3. Opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 02 746 4. Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone… 15 01 10* 6684 5. Sorbenty, materiały filtracyjne (…) zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi 15 02 02* 3042 6. Sorbenty, materiały filtracyjne (…) inne niż wymienione w 15 02 02 15 02 03 2200 7. Zużyte opony 16 01 03 3635 8. Filtry olejowe 16 01 07* 1000 9. Elementy zawierające rtęć 16 01 08* 2 10. Tworzywa sztuczne 16 01 19 537 11. Szkło 16 01 20 95 12. Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 16 02 13* 300 13. Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia 17 01 03 300 14. Tworzywa sztuczne 17 02 03 2220 15. Tworzywa sztuczne i guma 19 12 04 680 16. batalion remontu lotnisk ul. Wojska Polskiego 71 62-200 Jarocin 1 2 3 4 Lp Opis przedmiotu zamówienia Kod odpadu Szacunkowa ilość [kg] 1. Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone… 15 01 10* 150 2. Sorbenty, materiały filtracyjne (…) zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi 15 02 02* 200 3. Zużyte opony 16 01 03 1102 4. Filtry olejowe 16 01 07 200 5. Inne niewymienione odpady 16 01 99 10 6. Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 16 02 13* 20 7. Zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13 16 02 14 8 8. Elementy usunięte ze zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15 16 02 16 46 9. Tworzywa sztuczne 17 02 03 8 10. Tworzywa sztuczne i guma 19 12 04 1276 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: - załadunek odpadów, - ważenie odpadów, - kierowanie pojazdem przewożącym odpady, - zagospodarowanie odpadów. 5. Warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Transport odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu posiadającym uprawnienia w zakresie transportu materiałów niebezpiecznych (ADR). Wykonawca udostępni zaświadczenia ADR dla kierowców pojazdów przewożących odpady na każde żądanie Zamawiającego. b) Środek transportu będzie wyposażony w wagę do ważenia odpadów. c) Dokładna ilość odpadów zostanie określona w trakcie odbioru, w wyniku ważenia odpadów poddawanych przekazaniu. d) Na przewóz każdej partii odpadów zostanie sporządzona „karta przekazania odpadów” w systemie elektronicznym Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony środowiska. UWAGA!!! Obowiązkiem Wykonawcy jest rejestracja w systemie Bazy Danych Odpadowych, zwanej dalej BDO). Zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797) i wprowadzeniem od dnia 1 stycznia 2020 r. obligatoryjnego obowiązku sporządzania dokumentów ewidencji odpadów wyłącznie za pośrednictwem indywidualnego konta w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (zwanej dalej BDO). e) Sposób odbioru odpadów • odpady odbierane będą w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych, po otrzymaniu pisemnego zlecenia od Zamawiającego. 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). Natomiast w sytuacji, gdy niniejszą usługę będzie realizował właściciel firmy, powyższe uregulowanie nie ma zastosowania. Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę zostały wskazane w ust. 4 niniejszej części ogłoszenia (za wyjątkiem tiretu czwartego). Również wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ zawiera regulacje odnoszące się do wymogu zatrudnienia osób w oparciu o umowę o pracę. 7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zadanie nr 1 i 2 a)aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia wydane na podstawie Ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797) w zakresie transportu odpadów. b) aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia wydane na podstawie Ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797) w zakresie zbierania odpadów lub przetwarzania odpadów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 2A i/lub 2B do SIWZ, (w zależności od zadania, na które jest składana oferta) c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, d) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. e) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy) 2. Po terminie składania ofert: Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach