Przetargi.pl
Usługa odbioru, transportu i wywozu, odzysku i unieszkodliwiania oraz składowania odpadów wraz z udostępnianiem i podstawianiem kontenerów i/lub pojemników dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie - nr sprawy: ZP/12/2009

Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla ogłasza przetarg

  • Adres: 31-121 Kraków, ul. Skarbowa 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6876330 , fax. 012 6876331
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla
    ul. Skarbowa 4 4
    31-121 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6876330, fax. 012 6876331
    REGON: 35156417900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dietl.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru, transportu i wywozu, odzysku i unieszkodliwiania oraz składowania odpadów wraz z udostępnianiem i podstawianiem kontenerów i/lub pojemników dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie - nr sprawy: ZP/12/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu, wywozu, odzysku i unieszkodliwiania oraz składowania odpadów wraz z udostępnianiem i podstawianiem do używania kontenerów i/lub pojemników. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące pakiety: ?Pakiet 1 Odpady komunalne; ?Pakiet 2 Odpady medyczne; ?Pakiet 3 Opakowania z papieru i tektury; ?Pakiet 4 Stłuczka szklana; ?Pakiet 5 Leki przeterminowane; ?Pakiet 6 Odpady zawierające rtęć; ?Pakiet 7 Materiały ze zużytej odzieży roboczej, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania; ?Pakiet 8 Zużyte urządzenia elektryczne; ?Pakiet 9 Zużyte urządzenia elektryczne zawierające freon; ?Pakiet 10 Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy; ?Pakiet 11 Elementy usunięte ze zużytych urządzeń; ?Pakiet 12 Zużyte, nieorganiczne chemikalia; ?Pakiet 13 Zużyte baterie i akumulatory niklowo-kadmowe oraz ołowiowe; ?Pakiet 14 Zużyte baterie alkaiczne; ?Pakiet 15 Zużyte błony fotograficzne. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy (osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, Wykonawcy występujący wspólnie), którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 PZP oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP. 2.Spełnienie wymogów, podanych w ust. 1, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 4 do SIWZ oraz poprzez przedłożenie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ. 3.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 PZP wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty), z zastrzeżeniem art.26 ust.3 PZP
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 ust. 1 i 2 PZP, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu decyzji administracyjnych właściwych organów zezwalających na odbiór, transport, utylizację, składowanie odpadów, dysponowaniu kontenerami i/lub pojemnikami oraz zobowiązaniu się do ich dostarczenia Zamawiającemu w sytuacji wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, a także oświadczenie, iż świadczona usługa będzie wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami; 4)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest aktualnie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5)pełnomocnictwo do składania oświadczeń, wniosków, dokumentów w postępowaniu, podpisania umowy, jeżeli nie wynika to z dokumentu wymienionego w pkt 2)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dietl.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach