15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-231 Szczecin, Narutowicza
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 45 48 38, , fax. 261 45 23 98
- Data zamieszczenia: 2020-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
Narutowicza 10A
70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 261 45 48 38, , fax. 261 45 23 98
REGON: 32098789500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów o kodzie 20 01 08 i kategorii 3, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz medycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis zamówienia, związanego z odbiorem, transportem i utylizacją odpadów: o kodzie 20 01 08, odpadów kategorii 3, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz odpadów medycznych, w tym zakaźnych odpadów medycznych, odbieranych z terenów kompleksów wojskowych administrowanych przez 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy, znajdują się: 1. dla części 1 pn. „Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 21 08 01 i odpadów kategorii 3, z terenów kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Szczecinie” w załączniku nr 5A – Opis przedmiotu zamówienia, w załączniku nr 7A do SIWZ – Umowa wzór oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2A do SIWZ. 2. dla części 2 pn „Usługa odbioru i przetworzenia lub przekazania do przetworzenia odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenów jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie” w załączniku nr 5B – Opis przedmiotu zamówienia, w załączniku nr 7B do SIWZ – Umowa wzór oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2B do SIWZ. 3. dla części 3 pn. „Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych w tym zakaźnych odpadów medycznych z terenów jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie” w załączniku nr 5C – Opis przedmiotu zamówienia, w załączniku nr 7C do SIWZ – Umowa wzór oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2C do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium: Dla części 1 zamówienia w wysokości 3 000 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Dla części 2 zamówienia w wysokości 2 500 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Dla części 3 zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego prowadzony przez: NBP O/Szczecin o numerze rachunku: 94 1010 1599 0024 2413 9120 2000 - z dopiskiem „wadium w postępowaniu 90-ZP-11-20/239 (ze wskazaniem części na które wniesiono wadium). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu przez inny podmiot, niż składający ofertę, należy w tytule przelewu poza nr referencyjnym postępowania wskazać nazwę podmiotu, na rzecz którego wadium jest wnoszone. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.2 lit. od b) do e) powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, pełnomocnictw, nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.6.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części 1 zamówienia Decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kat. 3 określonymi środkami transportu oraz nadającego numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego. Decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej zatwierdzającej zakład przetwórczy kategorii 3. • W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada przedstawionych uprawnień, złoży oświadczenie, że posiada umowę z podmiotem posiadającym ww. decyzję. (zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ). Zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów lub zbierania i przetwarzania lub przetwarzania odpadów o kodzie odpadu 20 01 08. • W przypadku braku aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub zbierania i przetwarzania lub przetwarzania odpadów – Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada umowę z podmiotem, posiadającym ww. uprawnienia do zagospodarowywania odpadów objętych zamówieniem (zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ). Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych o kodzie 20 01 08 prowadzonego przez burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych, tj. rejestru prowadzonego przez: Prezydenta Miasta Szczecina (dla m. Szczecin) Prezydent Miasta Stargard (dla m. Stargard) Burmistrza Miasta Choszczno (dla m. Choszczno) Wójta Gminy Kobylanka (dla m. Bielkowo) Burmistrza Miasta Drawna (dla m. Drawno) Burmistrza Miasta Drawsko Pomorskie (dla m. Drawska Pomorskie) • W przypadku gdy Wykonawca jest w trakcie uzyskiwania wpisu do działalności regulowanej w ww. gminach złoży potwierdzenie złożenia wniosku. Aktualny wpis do „Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami” (zwanej dalej BDO), który uprawnia do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami, tj. w zakresie transportu odpadów o kodzie 20 01 08 Dla części 2 zamówienia Aktualne zezwolenie w zakresie zbierania lub zbierania i przetwarzania odpadów lub przetwarzania wydane zgodnie z ustawą z 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797, 875) lub ustawą z 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz.U. z 2020 r. poz. 1219, 1378) o kodach będących przedmiotem zamówienia określonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2020 r., poz. 10). • W przypadku, gdy Wykonawca nie uzyskał zmiany posiadanych uprawnień wymaganych do gospodarowania odpadami w zakresie określonym w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach lub ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska oraz ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw, zobowiązany jest dołączyć do oferty: - oświadczenie zawierające klauzulę odpowiedzialności karnej (art. 233 § 1. Kodeksu Karnego - Dz. U. 2019 poz. 1950 t.j.) o złożeniu kompletnego wniosku o wydanie zezwolenia/zezwoleń (decyzji) do właściwego urzędu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) lub - zaświadczenie z właściwego urzędu o złożeniu kompletnego wniosku o wydanie zezwolenia/zezwoleń (decyzji). • W przypadku braku aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub zbierania i przetwarzania lub przetwarzania odpadów – Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada umowę z podmiotem, posiadającym ww. uprawnienia do zagospodarowywania odpadów objętych zamówieniem (zgodnie z załącznikiem nr 3B do SIWZ). Aktualny wpis do „Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami” (zwanej dalej BDO) w zakresie transportu odpadów o kodach będących przedmiotem zamówienia, określonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2020 r., poz. 10). Dla części 3 zamówienia Aktualne zezwolenie w zakresie zbierania lub zbierania i przetwarzania odpadów lub przetwarzania wydane zgodnie z ustawą z 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797, 875) lub ustawą z 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz.U. z 2020 r. poz. 1219, 1378) o kodach będących przedmiotem zamówienia określonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2020 r., poz. 10). • W przypadku, gdy Wykonawca nie uzyskał zmiany posiadanych uprawnień wymaganych do gospodarowania odpadami w zakresie określonym w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach lub ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska oraz ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw, zobowiązany jest dołączyć do oferty: - oświadczenie zawierające klauzulę odpowiedzialności karnej (art. 233 § 1. Kodeksu Karnego - Dz. U. 2019 poz. 1950 t.j.) o złożeniu kompletnego wniosku o wydanie zezwolenia/zezwoleń (decyzji) do właściwego urzędu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) lub - zaświadczenie z właściwego urzędu o złożeniu kompletnego wniosku o wydanie zezwolenia/zezwoleń (decyzji). • W przypadku braku aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub zbierania i przetwarzania lub przetwarzania odpadów – Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada umowę z podmiotem, posiadającym ww. uprawnienia do zagospodarowywania odpadów objętych zamówieniem (zgodnie z załącznikiem nr 3C do SIWZ). Aktualny wpis do „Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami” (zwanej dalej BDO) w zakresie transportu odpadów o kodach będących przedmiotem zamówienia, określonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2020 r., poz. 10).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.7. Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego, składane wraz z ofertą: a) formularz oferty według załącznika nr 1 do SIWZ, b) formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2A, 2B, 2C do SIWZ (odpowiednio dla części postępowania) służący do celów rozliczeń finansowych i stanowiący załącznik do umowy, c) pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do podpisania oferty nie wynika z innych załączonych dokumentów. Forma dokumentu - pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. d) w przypadku korzystania przez wykonawcę z zasobów innych podmiotów – dowody w celu wykazania, że wykonawca rzeczywiście będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w tym w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument potwierdzający oddanie do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (Wykonawca przedkłada wraz z ofertą).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Borne Sulinowo
Dodano: 2024-04-16 - TP-13/24 Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych i opakowaniowych
Dodano: 2024-03-21 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Oddziału Zewnętrznego w Stargardzie Aresztu Śledczego w Szczecinie
Dodano: 2024-02-16 - Odbiór, transport i zagospodarowanie poprzez proces przetwarzania i odzysku odpadów o kodzie 19 12 12 z Instalacji Komunalnej w Gwiazdowie, gm. Sławno
Dodano: 2024-02-06 - Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Kołobrzeg
Dodano: 2024-01-09 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03
Dodano: 2024-01-08 - Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dobra w 2024 roku
Dodano: 2023-12-21 - Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych i niemedycznych – rok 2023-2024
Dodano: 2023-12-14 - Utworzenie i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych o nazwie: PSZOK
Dodano: 2023-12-11 - Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Nowe Warpno
Dodano: 2023-12-07