Przetargi.pl
Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów o kodzie 20 01 08 i kategorii 3, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz medycznych

15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-231 Szczecin, Narutowicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 48 38, , fax. 261 45 23 98
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
    Narutowicza 10A
    70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 48 38, , fax. 261 45 23 98
    REGON: 32098789500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów o kodzie 20 01 08 i kategorii 3, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis zamówienia, związanego z odbiorem, transportem i utylizacją odpadów: o kodzie 20 01 08, odpadów kategorii 3, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz odpadów medycznych, w tym zakaźnych odpadów medycznych, odbieranych z terenów kompleksów wojskowych administrowanych przez 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy, znajdują się: 1. dla części 1 pn. „Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 21 08 01 i odpadów kategorii 3, z terenów kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Szczecinie” w załączniku nr 5A – Opis przedmiotu zamówienia, w załączniku nr 7A do SIWZ – Umowa wzór oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2A do SIWZ. 2. dla części 2 pn „Usługa odbioru i przetworzenia lub przekazania do przetworzenia odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenów jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie” w załączniku nr 5B – Opis przedmiotu zamówienia, w załączniku nr 7B do SIWZ – Umowa wzór oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2B do SIWZ. 3. dla części 3 pn. „Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych w tym zakaźnych odpadów medycznych z terenów jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie” w załączniku nr 5C – Opis przedmiotu zamówienia, w załączniku nr 7C do SIWZ – Umowa wzór oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2C do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium:  Dla części 1 zamówienia w wysokości 3 000 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.  Dla części 2 zamówienia w wysokości 2 500 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.  Dla części 3 zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego prowadzony przez: NBP O/Szczecin o numerze rachunku: 94 1010 1599 0024 2413 9120 2000 - z dopiskiem „wadium w postępowaniu 90-ZP-11-20/239 (ze wskazaniem części na które wniesiono wadium). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu przez inny podmiot, niż składający ofertę, należy w tytule przelewu poza nr referencyjnym postępowania wskazać nazwę podmiotu, na rzecz którego wadium jest wnoszone. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.2 lit. od b) do e) powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, pełnomocnictw, nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.6.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części 1 zamówienia  Decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kat. 3 określonymi środkami transportu oraz nadającego numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego.  Decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej zatwierdzającej zakład przetwórczy kategorii 3. • W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada przedstawionych uprawnień, złoży oświadczenie, że posiada umowę z podmiotem posiadającym ww. decyzję. (zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ).  Zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów lub zbierania i przetwarzania lub przetwarzania odpadów o kodzie odpadu 20 01 08. • W przypadku braku aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub zbierania i przetwarzania lub przetwarzania odpadów – Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada umowę z podmiotem, posiadającym ww. uprawnienia do zagospodarowywania odpadów objętych zamówieniem (zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ).  Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych o kodzie 20 01 08 prowadzonego przez burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych, tj. rejestru prowadzonego przez:  Prezydenta Miasta Szczecina (dla m. Szczecin)  Prezydent Miasta Stargard (dla m. Stargard)  Burmistrza Miasta Choszczno (dla m. Choszczno)  Wójta Gminy Kobylanka (dla m. Bielkowo)  Burmistrza Miasta Drawna (dla m. Drawno)  Burmistrza Miasta Drawsko Pomorskie (dla m. Drawska Pomorskie) • W przypadku gdy Wykonawca jest w trakcie uzyskiwania wpisu do działalności regulowanej w ww. gminach złoży potwierdzenie złożenia wniosku.  Aktualny wpis do „Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami” (zwanej dalej BDO), który uprawnia do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami, tj. w zakresie transportu odpadów o kodzie 20 01 08 Dla części 2 zamówienia  Aktualne zezwolenie w zakresie zbierania lub zbierania i przetwarzania odpadów lub przetwarzania wydane zgodnie z ustawą z 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797, 875) lub ustawą z 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz.U. z 2020 r. poz. 1219, 1378) o kodach będących przedmiotem zamówienia określonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2020 r., poz. 10). • W przypadku, gdy Wykonawca nie uzyskał zmiany posiadanych uprawnień wymaganych do gospodarowania odpadami w zakresie określonym w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach lub ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska oraz ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw, zobowiązany jest dołączyć do oferty: - oświadczenie zawierające klauzulę odpowiedzialności karnej (art. 233 § 1. Kodeksu Karnego - Dz. U. 2019 poz. 1950 t.j.) o złożeniu kompletnego wniosku o wydanie zezwolenia/zezwoleń (decyzji) do właściwego urzędu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) lub - zaświadczenie z właściwego urzędu o złożeniu kompletnego wniosku o wydanie zezwolenia/zezwoleń (decyzji). • W przypadku braku aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub zbierania i przetwarzania lub przetwarzania odpadów – Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada umowę z podmiotem, posiadającym ww. uprawnienia do zagospodarowywania odpadów objętych zamówieniem (zgodnie z załącznikiem nr 3B do SIWZ).  Aktualny wpis do „Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami” (zwanej dalej BDO) w zakresie transportu odpadów o kodach będących przedmiotem zamówienia, określonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2020 r., poz. 10). Dla części 3 zamówienia  Aktualne zezwolenie w zakresie zbierania lub zbierania i przetwarzania odpadów lub przetwarzania wydane zgodnie z ustawą z 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797, 875) lub ustawą z 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz.U. z 2020 r. poz. 1219, 1378) o kodach będących przedmiotem zamówienia określonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2020 r., poz. 10). • W przypadku, gdy Wykonawca nie uzyskał zmiany posiadanych uprawnień wymaganych do gospodarowania odpadami w zakresie określonym w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach lub ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska oraz ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw, zobowiązany jest dołączyć do oferty: - oświadczenie zawierające klauzulę odpowiedzialności karnej (art. 233 § 1. Kodeksu Karnego - Dz. U. 2019 poz. 1950 t.j.) o złożeniu kompletnego wniosku o wydanie zezwolenia/zezwoleń (decyzji) do właściwego urzędu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) lub - zaświadczenie z właściwego urzędu o złożeniu kompletnego wniosku o wydanie zezwolenia/zezwoleń (decyzji). • W przypadku braku aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub zbierania i przetwarzania lub przetwarzania odpadów – Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada umowę z podmiotem, posiadającym ww. uprawnienia do zagospodarowywania odpadów objętych zamówieniem (zgodnie z załącznikiem nr 3C do SIWZ).  Aktualny wpis do „Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami” (zwanej dalej BDO) w zakresie transportu odpadów o kodach będących przedmiotem zamówienia, określonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2020 r., poz. 10).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.7. Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego, składane wraz z ofertą: a) formularz oferty według załącznika nr 1 do SIWZ, b) formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2A, 2B, 2C do SIWZ (odpowiednio dla części postępowania) służący do celów rozliczeń finansowych i stanowiący załącznik do umowy, c) pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do podpisania oferty nie wynika z innych załączonych dokumentów. Forma dokumentu - pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. d) w przypadku korzystania przez wykonawcę z zasobów innych podmiotów – dowody w celu wykazania, że wykonawca rzeczywiście będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w tym w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument potwierdzający oddanie do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (Wykonawca przedkłada wraz z ofertą).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach