Przetargi.pl
Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów kuchennych ulegających biodegradacji

Jednostka Wojskowa 1872 ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Bohaterów Westerplatte 44
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8458406 , fax. 059 8458267
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1872
    ul. Bohaterów Westerplatte 44 44
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8458406, fax. 059 8458267
    REGON: 77070808500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.7bow.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów kuchennych ulegających biodegradacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów kuchennych ulegających biodegradacji CZĘŚĆ I : 1) Odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych ze stołówki żołnierskiej w siedzibie zamawiającego przy ul. Westerplatte w Słupsku 2) Odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych z ośrodka szkolenia poligonowego wojsk lądowych poligon Drawsko Pomorskie (obozowisko: Konotop lub Jaworze lub Głębokie) 3) Odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych z ośrodka szkolenia poligonowego sił powietrznych Wicko Morskie (obozowisko: nad kanałem wodnym Potynia lub Górsko lub Wicko Morskie) CZĘŚC II : Odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych ze stołówki żołnierskiej w siedzibie zamawiającego przy ul. Zagórskiej 21 w Trzebiatowie Szacunkowa wartość zamówienia poniżej 133000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 5. wyrażą zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa obowiązującym u zamawiającego, 6. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. ( Dz.U. Nr 62 poz 628 z póź zm.) dla odpadów o kodzie określonym w specyfikacji tj. 20 01 08. W przypadku braku decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów - umowę(y) zawartej z podmiotem, który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. 7. posiada decyzję właściwego organu inspekcji weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu drogowego. 8. posiada decyzję prezydenta, burmistrza, wójta (właściwego ze względu na miejsce odbioru odpadów) na prowadzenie działalności w zakresie odbierania od właścicieli nieruchomości na obszarze miasta Słupska, gminy Drawsko Pomorskie, gminy Kalisz Pomorski, gminy Postomino, gminy Ustka oraz miasta Trzebiatów, selektywnie gromadzonych odpadów komunalnych, odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08 na podstawie art.7 ust. 6 art. 9 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. z 2005r Dz. U. 236 poz 2008 z późn. zmian.) II. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby: 1. każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 10 ustawy III. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: I. Oświadczeń: a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004r. -załącznik nr 2 i zał. nr 3 do SIWZ, (załącznik nr 2 składa lider wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zał. nr 3 składa każdy z wykonawców w swoim imieniu) - dotyczy także firm/wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej b) oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa realizowanych w trakcie przyjmowania dostaw przez Służby Dyżurne zamawiającego (składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) II. Dokumentów: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. ustawy, Zamawiający żąda: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, może ono zostać potwierdzone przez właściwy urząd, który je wydał, klauzulą aktualności na dzień przypadający nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych/konsorcjum zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej, dla każdego wspólnika, b) decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (dotyczy podmiotów które prowadzą odzysk lub unieszkodliwianie odpadów) c) decyzji właściwego dla siedziby wykonawcy organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r o odpadach art.28 ust.1 (Dz. U nr 62 z 2001r, poz. 628), tekst jednolity Dz. U. 39 poz. 251 z 2007r d) umowy lub umowy przedwstępnej z podmiotem, który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (kod 20 01 08) dotyczy podmiotów które prowadzą wyłącznie działalność w zakresie odbioru i transportu odpadów. (W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w tym spółek cywilnych taką umowę może posiadać tylko lider konsorcjum w imieniu wszystkich wykonawców lub spółek cywilnych. W tym wypadku firmy wchodzące w skład konsorcjum zobowiązane są dostarczać odpady do podmiotu, z którym lider posiada zawartą ww umowę. e) decyzji prezydenta, burmistrza, wójta (właściwego ze względu na miejsce odbioru odpadów) na prowadzenie działalności w zakresie odbierania od właścicieli nieruchomości na obszarze miasta Słupska, gminy Drawsko Pomorskie, gminy Kalisz Pomorski, gminy Postomino, gminy Ustka, miasta Trzebiatów selektywnie gromadzonych odpadów komunalnych, odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08 na podstawie art.7 ust.6,art.9 ust.1 i 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. z 2005r Dz.U.Nr.236.poz.2008 z późn. zmianami). Każda z firm występujących wspólnie może posiadać tylko decyzje dotyczące realizacji ich części zamówienia. (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać w/w warunek łącznie). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1) o których mowa w ust. II pkt 1 lit. a składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) dokumenty, o których mowa w ust. II pkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. II pkt 2 ppkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Każda z firm wspólnie składających ofertę (dotyczy również spółek cywilnych/konsorcjum), z których każdy ze wspólników traktowany jest jako oddzielny przedsiębiorca - (firma) złoży oddzielnie dla każdej z nich oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. II pkt 1 lit. a) do c) i ust. II pkt 2 ppkt 1 lit. a) . W zakresie dokumentów określonych w ust. II pkt 1 lit. e) firmy wspólnie składające ofertę mogą posiadać jedynie te dokumenty, które dotyczą ich realizowanej części zamówienia w ramach konsorcjum. (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać ten warunek). Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są przedłożyć: a) pełnomocnictwo, do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować zakres umocowania), b) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie umowy oraz za wszelkie wynikłe z tego szkody, c) umowę konsorcjum (po wyborze oferty) - przed zawarciem umowy III. Ponadto Wykonawcy składają: 1. Umocowanie do działania w cudzym imieniu (pełnomocnictwo) - jeżeli Wykonawca upoważnił osoby trzecie do reprezentowania go w postępowaniu. W pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego i skonkretyzować zakres umocowania. 2. Oświadczenie ( dotyczy spółek z o.o.), że Wykonawca (po wyborze jego oferty) do dnia podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu dokument (umowa spółki bądź uchwała zgromadzenia wspólników), że zarząd spółki jest uprawniony do zaciągania zobowiązań w imieniu spółki o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego 3. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i składek ubezpieczeniowych Dokumenty załączone do oferty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. Gdy kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości jej prawdziwość, Zamawiający może zażądać oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach