Przetargi.pl
Usługa odzysku i/lub unieszkodliwiania odpadów oznaczonych w klasyfikacji odpadów kodem 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11- frakcja nestro.

"EKO DOLINA" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 84-207 Koleczkowo, Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6725000 , fax. 058 6727474
  • Data zamieszczenia: 2016-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "EKO DOLINA" Sp. z o.o.
    Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
    84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie
    tel. 058 6725000, fax. 058 6727474
    REGON: 19168071300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekodolina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odzysku i/lub unieszkodliwiania odpadów oznaczonych w klasyfikacji odpadów kodem 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11- frakcja nestro.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odzysku i/lub unieszkodliwiania odebranych przez Wykonawcę od Zamawiającego odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11- frakcja odpadów o wartości energetycznej z separatora powietrznego typu nestro (odpad zbelowany), przy czym odpady te mogą zostać poddane wyłącznie procesowi odzysku R12 zgodnie z określeniem oznaczenia tego procesu w załączniku nr 1 do Ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012r. (Dz.U.2013 poz.21 z późn. zm.)/załączniku IA do Rozporządzenia (WE) nr 1013/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 14.06.2006r. w sprawie przemieszczania odpadów (Dz. U. UE. L 190/1 z późn. zm.) a przez poddanie procesowi odzysku rozumie się rozpoczęcie i zakończenie tego procesu. 2. Rodzaj Odpadu 1. Odpad sklasyfikowany pod kodem 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11, stanowiący frakcję odpadów o wartości energetycznej z separatora powietrznego typu nestro (odpad zbelowany), w ilości 4.500 Mg (+/-) 10 Mg (różnice ilościowe mogą wynikać z zastosowanych rozwiązań technicznych i technologicznych cyklu produkcyjnego, systemu wagowego oraz warunków magazynowych). 2. Odbiór odpadu: a) Przekazanie i odbiór Odpadów następować będzie wyłącznie na podstawie i zgodnie z pisemnymi forma pod rygorem nieważności zamówieniami Zamawiającego kierowanymi do Wykonawcy i doręczanymi faksem, określającymi ilość Odpadów oraz termin, w którym Zamawiający oczekuje ich odbioru. Zamawiający będzie składać zamówienie opisane powyżej w sytuacji, gdy zgromadzona przez niego ilość Odpadów - przedmiotu przekazania będzie wynosiła min. 20 ton do odebrania w jednym dniu. b) podstawą do odbioru odpadów przez Wykonawcę są zamówienia jednostkowe przygotowywane przez Zamawiającego i dostarczane Wykonawcy c) Zamawiający będzie składać zamówienia jednostkowe o których mowa powyżej, gdy zgromadzona przez niego ilość odpadów będzie wynosiła min. 20 Mg do odebrania w jednym dniu d) odbiór odpadu odbywać się będzie z terenu Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych RIPOK w Łężycach, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 7:00 do 14:00 e) odbiór następować będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcę i na jego koszt, także w zakresie kosztów przewozu, ubezpieczenia na czas transportu oraz rozładunku f) załadunek będzie odbywać się na pojazdy podstawione na teren RIPOK przez Wykonawcę g) załadunek odpadu na podstawione przez Wykonawcę pojazdy jest obowiązkiem Zamawiającego h) Zamawiający zważy pojazd Wykonawcy przed załadunkiem oraz po załadowaniu na niego Odpadów na wadze samochodowej z dokładnością do 40 kg, zlokalizowanej na terenie RIPOK. Waga ta będzie wagą wiążącą dla rozliczeń między Stronami. i) waga brutto pojedynczego pojazdu wjeżdżającego (pusty pojazd do załadunku) na teren Spółki nie może przekraczać 18 ton oraz odległości pomiędzy skrajnymi osiami pojedynczego pojazdu nie mogą przekraczać długości 16 metrów, a długość pojazdu nie przekroczy 18 m j) Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jak i również za utratę, ubytki oraz uszkodzenia odpadów, powstałe w czasie transportu odpadów od chwili wydania w RIPOK oraz w trakcie magazynowania, rozładunku odpadów do czasu poddania ich i zakończenia ostatecznych procesów odzysku i/lub unieszkodliwiania. Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za działania oraz zaniechania swego personelu oraz podmiotów, którymi posłużył się wykonując przedmiot zamówienia, np. Przewoźników k) z chwilą wydania odpadów Wykonawcy (wskazanemu przez niego Przewoźnikowi), przechodzą na Wykonawcę wszelkie korzyści i ciężary związane z nimi oraz niebezpieczeństwo ich przypadkowej utraty lub uszkodzenia, w szczególności przejmuje on odpowiedzialność za wydane odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające. 3. Opakowanie odpadu: Przekazujący dokona opakowania przekazywanych odpadów w następujący sposób: - odpad zostanie sprasowany i zbelowany, - do zbelowania zostanie użyty stalowy drut, - wymiary pojedynczej beli - ok. 75x100x110 cm, 4. Dokumenty związane z potwierdzeniem wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia oraz sprawdzeniem prawidłowości/ustaleniem ilości odpadów poddanych procesowi odzysku/unieszkodliwiania: 1) W przypadku, gdy usługa będzie wykonywana na terytorium Polski: a) dokument wydania z magazynu (WZZ) - Zamawiający będzie wystawiać dokument WZZ przy każdym wyjeździe załadowanego pojazdu Wykonawcy z terenu zakładu EKO DOLINA w Łężycach; b) karta przekazania odpadu - Zamawiający wystawiać będzie zbiorcze karty przekazania odpadu, obejmujące odpady odebrane przez Wykonawcę w okresie jednego miesiąca kalendarzowego [karta wystawiana będzie w odpowiedniej liczbie egzemplarzy, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie o odpadach z dnia 14.12.2012r. (Dz.U.2013 poz.21 z późn.zm.). Do każdej karty przekazania odpadu będzie dołączony bilans ważeń z programu komputerowego obsługującego system wagowy w zakładzie prowadzonym przez Zamawiającego; c) dokument potwierdzający wykonanie odzysku/unieszkodliwiania - Wykonawca zobowiązany będzie doręczać Wykonawcy dokumenty potwierdzające odzysk/ unieszkodliwianie, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2) W przypadku, gdy usługa będzie wykonywana poza terytorium Polski: a) dokument wydania z magazynu (WZZ) - Zamawiający będzie wystawiać dokument WZZ przy każdym wyjeździe załadowanego pojazdu Wykonawcy z terenu zakładu EKO DOLINA w Łężycach b) dokument przesyłania - dokument ten będzie wypełniany i przekazywany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia (WE) nr 1013/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 14.06.2006r. w sprawie przemieszczania odpadów (Dz. U. UE. L 190/1 z późn. zm.) c) Wykonawca zobowiązany będzie do i ponosić będzie odpowiedzialność za wykonanie następujących zobowiązań: c.1)Przekazanie przez Prowadzącego Instalację, Zamawiającemu oraz właściwym organom, pisemnego potwierdzenia otrzymania przez niego Odpadów - w terminie nie późniejszym niż 3 dni od otrzymania Odpadów przez Prowadzącego Instalację . Dokument ten musi spełniać wymagania Rozporządzenia, c.2)Najszybciej jak to możliwe, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dokonania odzysku oraz nie później niż w terminie 1 roku [lub krótszym jeżeli będzie to wynikało z decyzji właściwych organów] od daty wydania Odpadów Wykonawcy, Prowadzący Instalację złoży właściwym organom - zaświadczenie Prowadzącego Instalację potwierdzające odzysk w procesie wskazanym w §1 ust.1 wzoru umowy (w zał. nr 6A) tj. R12 spełniające wymagania Rozporządzenia oraz doręczy Zamawiającemu kserokopie tych dokumentów poświadczone za ich zgodność z oryginałem. c.3)W sytuacji gdy Prowadzący Instalację, dostarczy Odpady w celu poddania ich dalszym przejściowym lub trwałym procesom odzysku lub unieszkodliwienia do instalacji zlokalizowanej w państwie przeznaczenia - najszybciej jak to możliwe, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dokonania odzysku i/lub unieszkodliwienia oraz nie później niż w terminie 1 roku [lub krótszym jeżeli będzie to wynikało z decyzji właściwych organów] od daty dostarczenia Odpadów Prowadzący Instalację dalszego odzysku/ unieszkodliwienia jak również Dalsze Podmioty Prowadzące Instalację/e złoży/ą właściwym organom - zaświadczenie potwierdzające dalszy odzysk/ unieszkodliwienie przejściowe lub ostateczny odzysk/unieszkodliwienie spełniające wymagania Rozporządzenia oraz doręczy/ą Zamawiającemu kserokopie tych dokumentów poświadczone za ich zgodność z oryginałem. d) Niezwłocznie, nie później jednak niż 7 dni od wezwania Zamawiającego i z zachowaniem zobowiązania opisanego w §17 ust.3 wzoru umowy (w zał. nr 6A), przekazania Zamawiającemu: d.1.) wszelkich danych dotyczących Przewoźników Odpadów np. ich wykazu, ich numerów rejestracji, adresów, numerów telefonów/faksu, danych osób wyznaczonych do kontaktu, dokumentów poświadczających rejestrację przewoźnika/ów uprawniających do przewozu odpadów, kopii polisy ubezpieczeniowej przewoźnika od odpowiedzialności za szkody wyrządzone osobom trzecim, danych dotyczące środków transportu z zastosowaniem skrótów i kodów wymaganych prawem i wskazanych przez Zamawiającego; d.2) wszelkich informacji dotyczących środków podjętych w celu zapewnienia bezpieczeństwa transportu Odpadów, kosztów transportu, odległości przewozowych pomiędzy miejscem wskazanym w §3 ust.1 wzoru umowy (w zał. nr 6A) a instalacją Prowadzącego Instalację, w tym wariantów tras, także w razie nieprzewidzianych okoliczności, a w razie transportu kombinowanego, miejsc gdzie nastąpi przekazanie; d.3.) wszelkich danych dotyczących agencji spedycyjnej; d.4) wszelkich danych, dokumentów dotyczących procesu odzysku w instalacji przetwarzania, do której przekazane zostały Odpady w celu realizacji operacji R12 oraz informacji dotyczących zastosowanej technologii w ramach tego procesu, także w zakresie metody unieszkodliwienia frakcji niepodlegającej odzyskowi po zakończeniu tego procesu, ilości odzyskanego materiału w stosunku do odpadów, których odzysk nie jest możliwy oraz kosztów odzysku, jak również wszelkich informacji dotyczących przekazania Odpadów przez Prowadzącego Instalację, w której wykonano proces R12, dotyczących dalszego przekazania Odpadów w celu poddania ich dalszym procesom przejściowego lub trwałego odzysku lub unieszkodliwienia m.in. w zakresie potwierdzenia, że te dalsze procesy ostatecznego odzysku lub unieszkodliwienia zostały wykonane oraz wszelkich danych dotyczących Dalszych Podmiotów Prowadzących Instalację; d.5) wszelkich innych informacji żądanych przez Zamawiającego a dotyczących zawarcia lub wykonywania umowy, które zostały uznane przez organy administracji publicznej kraju wysyłki tj. Polski jako istotne dla oceny zgłoszenia Przekazującego zgodnie z Rozporządzeniem oraz z przepisami prawa umowy i z zachowaniem warunku opisanego w §17 ust.3 wzoru umowy (w załączniku nr 6A). Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami 90514000-3 usługi recyklingu odpadów 90513000-6 usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne 90511000-2 usługi wywozu odpadów UWAGA: Zamawiający informuje, że na terenie zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. obowiązuje system zarządzania środowiskowego zgodny z PN-EN ISO 14001.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 10 000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany poniżej: Bank Pekao S.A. III O/ w Gdyni ul. Hutnicza 3a 81-212 Gdynia nr 28124035231111000043351129 - lub w jednej z poniżej podanych form: 1. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2. gwarancjach bankowych 3. w gwarancjach ubezpieczeniowych 4. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnosi się przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia i/lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem akapitu poniżej (art. 46 ust. 4a ustawy Pzp). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składani ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2015.2164), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekodolina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach