Przetargi.pl
Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych

Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-607 Radom, Krychnowicka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (048) 332-45-00 , fax. (048) 3321508
  • Data zamieszczenia: 2020-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Radomiu
    Krychnowicka 1
    26-607 Radom, woj. mazowieckie
    tel. (048) 332-45-00, fax. (048) 3321508
    REGON: 67020453100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpsychiatryczny.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych z Samodzielnego Wojewódzkiego Publicznego Zespołu Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej i obejmuje: 1) Odbiór, transport i unieszkodliwienie obejmuje odpady medyczne o następujących kodach: 180101 ; 180103* ; 180104 o łącznej ilości około 40 930 kg w ciągu 12 miesięcy. 2) Unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych o kodzie 18 01 03* będzie dokonywane przez termiczne przekształcenie w spalarni odpadów niebezpiecznych w procesie D10. 3) Odbiór odpadów medycznych będzie dokonywany raz w tygodniu specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy z zachowaniem obowiązujących przepisów przy transporcie towarów niebezpiecznych. 4) Odbiór odpadów medycznych będzie dokonywany od Zamawiającego, z dwóch punktów: a) Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej im. dr Barbary Borzym, ul. Krychnowicka 1 w Radomiu, b) Centrum Specjalistycznej Opieki Ambulatoryjnej „Krychnowice”, ul. M. Reja 30 w Radomiu. 5) Wykonawca zobowiązany jest do załadunku zważonych uprzednio odpadów medycznych w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego. 6) Każdorazowo odpady medyczne będą ważone w obecności pracownika Zamawiającego i wystawiana będzie każdorazowo karta przekazania odpadów, zgodnie z aktualnymi przepisami, w dwóch egzemplarzach, po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy. 7) Wykonawca będzie potwierdzał unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych przez termiczne przekształcenie, wydając dokument potwierdzający unieszkodliwienie, zgodnie z aktualnymi przepisami. Dokument będzie przekazywany Zamawiającemu nie później niż po upływie 14 dni od końca miesiąca kalendarzowego, którego przedmiotowy dokument dotyczy. 8) Wielkość zamówienia według załącznika Nr 1 „Oferta Wykonawcy”. 9) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania następujących opakowań na odpady medyczne: czerwone worki jednorazowego użycia z folii polietylenowej dla odpadów o kodzie 18 01 03* oraz inne worki zgodnie z obowiązującymi przepisami, na odpady o kodzie 18 01 01, 18 01 04 o pojemności 120 l., zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, w ilości 800 sztuk w miesiącu. Opakowania powinny być wliczone w cenę za kilogram odebranych odpadów. 10) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - transport, załadunek, rozładunek, unieszkodliwianie odpadów medycznych. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych uprawnień, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy ( zał. do SIWZ). 11). Przedmiot umowy winien być wykonywany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z: 1) Ustawą z dn. 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.); 2) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U. z 2017 r. poz. 1975), 3) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz.U. z 2014 r. poz. 107), 4) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1923), 5) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. z 2019 r. poz. 819 Wymagania dotyczące realizacji przedmiotowej usługi: Zasada bliskości: zgodnie z art. 20 ust. 3 i ust. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach – zakazuje się unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa, na którym zostały wytworzone. Dopuszcza się unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych na obszarze województwa innego, niż to, na którym zostały wytworzone, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwienia tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest skuteczne wniesienie wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące 00/100) Wadium musi być skutecznie wniesione przed terminem składania ofert. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: • w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy zamawiającego, • poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr. 109, poz. 1158, z późń. zm.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Getin Noble Bank S.A. 11 1560 0013 2326 9573 8000 0018 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert – określonym w pkt. 14 SIWZ – środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. 3. Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione w pkt. 2 należy w formie oryginału załączyć do oferty. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. SWPZZPPOZ w Radomiu, b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie Zamawiającego. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 41. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt. 4 stosuje się odpowiednio 5. W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt. 1–41 Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu; 1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. a) Wykonawca spełni warunek jeżeli będzie posiadał uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj.: będzie posiadał aktualne zezwolenie/decyzję na wykonywanie działalności w zakresie gospodarki odpadami medycznymi o kodach: 18 01 01, 18 01 03*, 18 01 04 tzn. na unieszkodliwianie zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów, zezwolenie na użytkowanie (eksploatację) spalarni odpadów w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówienia a w zakresie transportu odpadów medycznych wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach i nadanie Wykonawcy numeru rejestrowego. b) wykonawca spełni warunek jeżeli będzie posiadał uprawnienia w zakresie transportu odpadów medycznych - dokument potwierdzający dokonanie wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający żąda, aby wykonawca wraz z ofertą złożył: a) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca, (podmiot udostępniający zasoby oraz podwykonawca – o ile dotyczy), nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 i 3). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Powyższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału. 2. Pozostałe dokumenty składane wraz z ofertą: b) Formularz ofertowy - (wzór stanowi Załącznik nr 1 do siwz oraz Formularz cenowy) - należy złożyć w formie oryginału, c) dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium. Zamawiający w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokona sprawdzenia, czy kwota ta wpłynęła na konto Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na składanie ofert. W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna wymagane jest załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wymaganą kwotą wadium. d) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach