Przetargi.pl
USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH K-0799 I K-1023 MIŃSK MAZOWIECKI ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 1131

23 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 05300 Mińsk Mazowiecki,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 553 505 , fax. 261 553 520
  • Data zamieszczenia: 2016-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 23 Baza Lotnictwa Taktycznego
    05300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 261 553 505, fax. 261 553 520
    REGON: 71003764000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH K-0799 I K-1023 MIŃSK MAZOWIECKI ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 1131
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów pokonsumpcyjnych z kompleksów wojskowych K-0799 Kolonia Janów , K-1023 Mińsk Mazowiecki oraz K-0951 Siedlce, administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1131 o kodzie odpadu 20 01 08(odpady kuchenne ulegające biodegradacji). 2. Usługa będzie realizowana według faktycznych potrzeb, tak więc liczba wywozów odpadów pokonsumpcyjnych może ulec zmniejszeniu co do szacowanej ilości wywozów. W przypadku braku potrzeby świadczenia wywozów odpadów pokonsumpcyjnych Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości odpadów. 3. Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 3.1. świadczenia usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania w okresie: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.12.2016 r. do 30.11.2017 r. lub do wyczerpania wartości brutto zamówienia, odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 w ilości około 51 000 kg/rok powstających w kompleksie wojskowym: K-0799 23. Baza Lotnictwa Taktycznego, 05-300 Mińsk Mazowiecki - 17 000 kg, K-1023 ul. Warszawska 267, 05-300 Mińsk Mazowiecki - 30 000 kg K-0951 ul. Składowa 39 , 08-110 Siedlce - 4 000 kg. 3.2. zapewnienia Zamawiającemu 3 szt. opisanych beczek w kompleksie K – 0799, 23. Baza Lotnictwa Taktycznego, 05-300 Mińsk Mazowiecki oraz 2 szt. opisanych beczek w kompleksie K-0951 ul. Składowa 39 ,08-110 Siedlce, o pojemności 120 l z klamrą zabezpieczającą pokrywę oraz ich wymianę w przypadku uszkodzenia. W kompleksie K-1023, ul. Warszawska 267, 05-300 Mińsk Mazowiecki, Zamawiający zobowiązuje się do zabezpieczenia we własnym zakresie 30 szt. beczek o pojemności 60 litrów. W przypadku uszkodzenia beczek zabezpieczonych przez Zamawiającego wykonawca zobowiązuje się do wymiany uszkodzonej beczki na nową. 3.3. odbiór odpadów w K-0951 ul. Składowa 39 ,08-110 Siedlce nastąpi dopiero po dodatkowym zgłoszeniu przez Zamawiającego. 3.4. regularnego odbioru odpadów (2 razy w tygodniu) w terminie ustalonym z Zamawiającym, w godz. 7:30 - 15:00, a w szczególnych przypadkach na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. W przypadku, gdy w dniu opróżniania pojemników występuje dzień wolny od pracy, odebranie odpadów nastąpi w pierwszym dniu roboczym w godz. od 7:30 do 15:00. 3.5. usuwania każdorazowo zanieczyszczeń powstałych przy opróżnianiu pojemników. 3.6. dezynfekcji pojemników po każdorazowym opróżnieniu. 3.7. podania wykazu osób realizujących przedmiot zamówienia tj. imię i nazwisko, nr dokumentu tożsamości, przez kogo wydany i data wydania. 3.8. podania wykazu wraz z numerami rejestracyjnymi samochodów wyznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia. 3.9. Zamawiający bez podania przyczyny ma prawo do zmniejszenia, zwiększenia oraz rezygnacji z ilości usług wyszczególnionych w formularzu cenowym. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie ani inne roszczenie, w tym zwrot poniesionych nakładów oraz utraconych korzyści. 4. Wykonawca winien posiadać: 4.1. ważną Decyzję, pozwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie odbioru , transportu, odzysku lub unieszkodliwienia/składowania odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012r. dla kodu odpadu 20 01 08 ( odpady kuchenne ulegające biodegradacji). W przypadku braku Decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia/ składowania odpadów – wybrany w drodze postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy złożyć Zamawiającemu aktualną umowę z przedsiębiorstwem do którego odpad będzie przekazany oraz decyzję przedsiębiorstwa na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia/ składowania odpadów o kodzie 20 01 08. 4.2. Wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r.(Dz.U. z 2013.poz.1399). 5. Inne postanowienia: 5.1 Cena jednostkowa powinna obejmować wszystkie koszty związane z odbiorem odpadu w czasie trwania umowy (koszt transportu, utylizacji odpadów, dostawy pojemników, załadunku, rozładunku, ewentualne opłaty środowiskowe i inne niewymienione wpływające na wysokość oferty). 5.2 Wycenę należy podać dla odpadów o kodzie 20 01 08. 5.3 Wykonawca może zlecić, wykonanie usługi podwykonawcom pod warunkiem, że posiadają oni kwalifikacje do ich wykonania. 5.4 W przypadku zlecenia realizacji usługi Podwykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy, decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, transportu i odzysku lub unieszkodliwienia/ składowania odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012r dla kodu odpadu 20 01 08 oraz wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r.(Dz.U. z 2013.poz.1399) dla Podwykonawcy 5.5 Wykonawca i Podwykonawca ma obowiązek posiadania stosownych zezwoleń, pozwoleń, zgód, zgłoszeń, koncesji, licencji itp. zwanych dalej „zezwoleniami” przez cały okres trwania umowy oraz ich okazywania Zamawiającemu na każde jego wezwanie. W przypadku, gdyby którekolwiek z dotychczasowych zezwoleń wygasło lub zostało cofnięte w okresie obowiązywania niniejszej umowy, wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania dotychczasowego. 5.6 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia, przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, minimum jednego pracownika. tj: jedna osoba – odpowiedzialny za transport i odbiór odpadów pokonsumpcyjnych. Przez sformułowanie "pracownik" rozumie się osobę zatrudnioną na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach