Przetargi.pl
Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych

Szpital Powiatowy w Zawierciu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, Miodowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 740 361 , fax. 326 721 532
  • Data zamieszczenia: 2019-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Zawierciu
    Miodowa 14
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 326 740 361, fax. 326 721 532
    REGON: 27627111000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Odbiór z miejsc wytwarzania odpadów medycznych – Szpitala Powiatowego w Zawierciu, specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt, z zachowaniem przepisów obowiązujących przy przewozie towarów niebezpiecznych; b) zachowanie ciągłości odbioru, magazynowania i transportu odpadów medycznych z miejsca wytwarzania tak, aby nie stanowiły one zagrożenia sanitarno – epidemiologicznego; c) załadunek odpadów przez pracownika Wykonawcy w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego, w tym każdorazowe ważenie odpadów w obecności pracownika Zamawiającego; d) każdorazowe potwierdzenie ilościowego odbioru odpadów na jednorazowej „Karcie przekazania odpadu” zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1973); e) ponoszenie odpowiedzialności za realizację usługi odbioru, magazynowania i transportu odpadów medycznych oraz za dalsze gospodarowanie nimi wobec organów kontroli zewnętrznych; f) przestrzeganie „Zasady bliskości” sformułowanej w art. 20 ustawy o odpadach (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 701) 1.1. Szacowana miesięczna ilość Lp. Odpady medyczne Szacunkowa ilość odpadów w okresie miesiąca 1 Kod odpadu 18 01 01 Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 01 03) 1 kg 2 Kod odpadu 18 01 02 Części ciała, organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem odpadów o kodzie 18 01 03), 400 kg 3 Kod odpadu 18 01 03 Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o którym wiadomo lub co, do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt 8 000 kg 4 Kod odpadu 18 01 04 Inne odpady niż wymienione w 18 01 03 2 300 kg 5 Kod odpadu 18 01 06 Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne 60 kg 6 Kod odpadu 18 01 08 Leki cytotoksyczne i cytostatyczne 0,50 kg 7 Kod odpadu 18 01 07 Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, inne niż wymienione w 18 01 06 1 kg 8 Kod odpadu 18 01 09 Leki inne niż wymienione w 18 01 08* 600 kg 9 Kod odpadu 18 01 82 Pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych 110 kg RAZEM 11 472,50 kg 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 1.3. Lokalizacje Szpitala Powiatowego w Zawierciu, których dotyczy przedmiot zamówienia: a) Lokalizacja nr I – ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie; b) Lokalizacja nr II – ul. Powstańców Śląskich 8, 42-400 Zawiercie; c) Lokalizacja nr III – ul. Niedziałkowskiego 15, 42-400 Zawiercie; d) Lokalizacja nr IV – ul. Gałczyńskiego 1, 42-400 Zawiercie; e) Lokalizacja nr V – ul. Piłsudskiego 80, 42-400 Zawiercie; f) Lokalizacje pozostałe – gabinety higieny szkolnej (dokładny adres lokalizacji znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenie – załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony poprzez złożenie: a. oświadczenia, że Wykonawca posiada ważną, aktualną decyzję (zezwolenie lub pozwolenie) wydane przez właściwy organ, stosownie dla danej grupy odpadów (w tym odpadów niebezpiecznych z grupy 18 na zakres dotyczący realizacji usługi: odbioru, transportu, utylizacji odpadów medycznych zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 701).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: a) podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ; b) podpisany przez Wykonawcę formularz cenowy według załącznika nr 2 do SIWZ; c) podpisane przez Wykonawcę oświadczenia stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5. lit. a-c – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) Dokumenty, o których mowa w pkt 5 lit. a-b - powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia dokumentu na wezwanie, natomiast dokument z pkt 5 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia dokumentów na wezwanie; c) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; d) Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem; e) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach