Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie odbioru, załadunku, transportu, rozładunku i unieszkodliwiania odpadów medycznych oraz o kodzie 16 03 06.

Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, Jana Pawła II 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
    Jana Pawła II 2
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    REGON: 272165010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie odbioru, załadunku, transportu, rozładunku i unieszkodliwiania odpadów medycznych oraz o kodzie 16 03 06.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji zamówienie polegające na wykonaniu usług w zakresie odbioru, załadunku, transportu, rozładunku i unieszkodliwiania odpadów o kodzie z grupy 18 01 .. oraz 16 03 06 pochodzących z działalności Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich, wykonywane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi.2. Ilość odpadów, jakie Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy do unieszkodliwiania w okresie obowiązywania umowy wynosi 84,320 Mg, tj. 84 320 kg. Ilości odpadów, jakie Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy do unieszkodliwiania w okresie obowiązywania umowy w rozbiciu na poszczególne kody wynosi:1) 18 01 03* - 80,000 Mg 2) 18 01 02* - 0,100 Mg 3) 18 01 06* - 0,010 Mg 4) 18 01 82* - 2,100 Mg 5) 18 01 04 - 2,000 Mg 6) 18 01 09 - 0,010 Mg 7) 16 03 06 - 0,100 Mg3. Realizacja przedmiotu umowy następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, z zastrzeżeniem, iż co najmniej 70% wartości każdej pozycji z pkt. 2 powyżej zostanie zrealizowana.4. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 30% wartości każdej pozycji z pkt. 2 powyżej, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu.Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:Zamawiający wymaga, aby świadczenie usług w zakresie odbioru, załadunku, transportu, rozładunku i unieszkodliwiania odpadów medycznych oraz o kodzie 16 03 06 odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności przepisami:• Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska;• Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w szczególności zgodnie z treścią art. 20;• Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych;• Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U. z 2017 r. poz. 1975);• Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 9 grudnia 2022 r. w sprawie funkcjonowania Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami.Usługa odbioru, załadunku, transportu, rozładunku i unieszkodliwiania odpadów medycznych oraz o kodzie 16 03 06 obejmuje:1. wyposażenie Zamawiającego na czas trwania umowy w:1) pojemniki jezdne, z zamykaną uchylną pokrywą na odpady w ilości dostosowanej do potrzeb Zamawiającego, nie mniej niż:• 6 pojemników (kontenerów) o pojemności 1100 litrów,• 5 pojemników o pojemności 240 litrów;2) wagę magazynową z wyświetlaczem elektronicznym posiadającą ważną legalizacją przez cały okres trwania umowy o wymiarach nie większych niż 75 +/- 5 cm x 50 +/- 5 cm, z dokładnością ważenia do 100 g i udźwigu co najmniej do 100 kg;2. odbieranie odpadów z wyznaczonego pomieszczenia zlokalizowanego w siedzibie Zamawiającego, pięć razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do czwartku pomiędzy godziną 8:00 – 9:00 oraz w piątek pomiędzy godziną 13:30 – 14:30, w obecności przedstawiciela Zamawiającego; 3. w przypadku, gdy planowany odbiór przypada na dzień ustawowo wolny od pracy Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów w następnym dniu roboczym zgodnie z harmonogramem wskazanym w pkt 2;4. odbiór odpadów będzie realizowany na zasadzie wymiany pojemników, tzn. zabieranie pełnych i wstawianie pustych, czystych, zdezynfekowanych pojemników;5. ważenie odpadów przez Wykonawcę w przypadku niesprawnej wagi przekazanej Zamawiającemu (Wykonawca jest zobowiązany wymienić wagę na sprawną podczas kolejnego, najbliższego odbioru odpadów);6. prowadzenie szczegółowej rejestracji i ewidencji przewożonych odpadów medycznych oraz o kodzie 16 03 06 i potwierdzanie przyjęcia i unieszkodliwienia odpadów w systemie „Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami” (BDO) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie, tj. Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 9 grudnia 2022 r. w sprawie funkcjonowania Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami;7. telefoniczne powiadomienia Zamawiającego w przypadku konieczności dokonania wycofania lub odrzucenia karty BDO.Zamawiający wymaga, żeby odpady odbierane przez Wykonawcę były transportowane/dostarczane do zakładu utylizacji bez przepakowywania. Zgodnie z Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych, transport odpadów z placówki Zamawiającego odbywać się będzie specjalistycznym środkiem transportu przystosowanym do przewozu odpadów niebezpiecznych w zakresie ADR, usługa realizowana będzie przez kierowców samochodu ciężarowego z uprawnieniami ADR o klasyfikacji do przewożenia odpadów medycznych, niebezpiecznych. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać wszystkich ustawowych obowiązków wynikających z transportu odpadów z miejsca wytwarzania do miejsca utylizacji oraz ponosi związane z tym koszty. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z wykonaniem całości zamówienia, to jest m.in. odbiór, załadunek, transport, rozładunek i unieszkodliwianie odpadów medycznych oraz o kodzie 16 03 06, udostępnianie pojemników wraz z każdorazową dezynfekcją pojemników, udostępnienie wagi.Zamawiający zobowiązuje się do:1. zapewnienia dojazdu do pomieszczenia wstępnego magazynowania odpadów;2. gromadzenia odpadów wyłącznie w pojemnikach dostarczonych przez Wykonawcę, stanowiących jego własność;3. postępowania z odpadami zgodnie z przepisami prawa.Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną polisę OC na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy, umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący uprawnieńdo prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, tj. zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ważne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, tj. zezwolenie na przetwarzanie odpadów – unieszkodliwianie odpadów medycznych o kodach 18 01 03*, 18 01 02*, 18 01 06*, 18 01 82*, 18 01 04, 18 01 09 oraz o kodzie 16 03 06.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:1) Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek dotyczący niezbędnych kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej jedną osobą będącą kierowcą samochodu ciężarowego z uprawnieniami ADR o klasyfikacji do przewożenia odpadów medycznych, niebezpiecznych, zgodnie z Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych;2) Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek dotyczący niezbędnego potencjału technicznego wykonawcy, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej jednym specjalistycznym środkiem transportu przystosowanym do przewozu odpadów niebezpiecznych w zakresie ADR, zgodnie z Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach