Przetargi.pl
USŁUGA ODBIORU ODPADÓW WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM Z INSTALACJI ZARZĄDU GOSPODAROWANIA ODPADAMI W 2017 ROKU

Zarząd Gospodarowania Odpadami ogłasza przetarg

  • Adres: 93469 Łódź, Ul. Sanitariuszek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 640 48 57 , fax. 42 640 48 57
  • Data zamieszczenia: 2016-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Gospodarowania Odpadami
    Ul. Sanitariuszek
    93469 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 640 48 57, fax. 42 640 48 57
    REGON: 10170739400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA ODBIORU ODPADÓW WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM Z INSTALACJI ZARZĄDU GOSPODAROWANIA ODPADAMI W 2017 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizowanie usługi w zakresie gospodarowania odpadami polegającej na transporcie i przetwarzaniu odpadów z instalacji Zamawiającego: 1)Oddziału Kompostowania przy ul. Sanitariuszek 70/72, 2)Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych ul.Kasprowicza nr 10, 3)Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych ul.Granicznej b.nru. Dostarczaniu pojemników do zbiórki odpadów, których nie posiada Zamawiający ( tub na świetlówki, zużytego sprzętu i baterii ) jak w kolumnie 5 formularza cenowego do oferty.Szacowaną ilość oraz rodzaj pojemników zawiera formularz cenowy załączany do oferty - Załącznik, nr 2 do SIWZ w odniesieniu do każdej instalacji. Rzeczywista ilość odpadów będzie pochodną strumienia odpadów dostarczanych przez mieszkańców Miasta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach