Przetargi.pl
USŁUGA ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE MIASTA SZKLARSKA PORĘBA W 2018/2019 r.

Miasto Szklarska Poręba ogłasza przetarg

  • Adres: 58-580 Szklarska Poręba, Granitowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 547 700 , fax. 757 547 724
  • Data zamieszczenia: 2017-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Szklarska Poręba
    Granitowa 2
    58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie
    tel. 757 547 700, fax. 757 547 724
    REGON: 23082164100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szklarskaporeba.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE MIASTA SZKLARSKA PORĘBA W 2018/2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru odpadów komunalnych na terenie miasta Szklarska Poręba od właścicieli nieruchomości w 2018 r., na których w części zamieszkują mieszkańcy, nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne, w części zamieszkują mieszkańcy i w części nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne. 2. Zakres Zamówienia nie obejmuje odbierania odpadów komunalnych z miejskich koszy ulicznych oraz organizowania, prowadzenie i utrzymania punktów selektywnej zbiorki odpadów komunalnych. 3. Szacunkowa (prognozowana) ilość odpadów komunalnych ogółem objętych przedmiotem zamówienia: 4 100 Mg. Liczba nieruchomości, z których odbierane będą odpady komunalne wynosi około 1 247. 4. Aktualna (rok 2017) liczba mieszkańców Szklarskiej Poręby (wg zameldowania) to 5 986 osób. Z uwagi na turystyczno - wypoczynkowy charakter, Miasto corocznie odwiedza około 700 - 750 tys. turystów. Baza noclegowa stanowi podstawowy element zagospodarowania turystycznego. Liczba obiektów świadczący usług hotelarskie - ok. 390 (hotele, pensjonaty, domy wypoczynkowe, pokoje gościnne, schroniska itp.). Obiekty te dysponują łącznie ok. 7 900 miejscami noclegowymi. Ok. 90% miejsc noclegowych znajduje się w obiektach całorocznych. Ponadto na terenie miasta znajduje się ok. 110 obiektów gastronomicznych (bary, restauracje itp.) oraz ok. 25 sklepów. Miasto charakteryzuje się dużą sezonowością ruchu turystycznego, którego szczególne nasilenie odnotowuje się podczas wakacji, ferii zimowych, okresu świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra, Wielkanocy, jak również podczas tzw. długich weekendów (np. weekend majowy). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale II. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. Opis przedmiotu zamówienia. 6. Zamówienie opisane jest kodem wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 90.51.31.00-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych, 90.51.20.00-9 - Usługi transportu odpadów. 7. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) czynności polegające na załadunku odpadów komunalnych z pojemników/worków na odpady na pojazdy przystosowane do odbierania odpowiednio odpadów komunalnych: zmieszanych (śmieciarki), zebranych selektywnie bądź na pojazdy bez funkcji kompaktującej, b) czynności kierowania pojazdami wymaganymi do realizacji zamówienia tj. pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych (śmieciarki), pojazdami przystosowanymi do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, c) czynności planowania, kierowania i nadzorowania pracy kierowców i ładowaczy odpadów komunalnych, o których mowa w podpunkcie a) i b), d) czynności nadzorowania systemu pracy monitoringu tras pojazdów odbierających odpady komunalne (GPS), e) czynności przyjmowania i załatwiania reklamacji zgłaszanych przez odbiorców usług. 7.1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę do wyżej wymienionych czynności powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku każdorazowej zmiany personalnej osób wykonujących ww. czynności Wykonawca jest zobowiązany bez wezwania do aktualizacji oświadczenia oraz przedłożenia odpowiedniej umowy/ów, o których mowa w podpunkcie 7.3. 7.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących czynności wskazane w podpunkcie 7.1. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). Polisa, gwarancja, poręczenie lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela; Koniecznym jest, żeby dokument ten obejmował odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust.4a i 5 upzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - przelewem na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN: Bank Zachodni WBK S.A. 1 Oddział w Szklarskiej Porębie - nr 68 1090 1984 0000 0001 0081 6338, z adnotacją w tytule wpłaty: Wadium — odpady komunalne XI 2017. Wadium wnoszone w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego formie/formach wykonawca wnosi do Zamawiającego przy czym, w takim przypadku za termin doręczenia oryginału dokumentu uważa się datę jego zdeponowania u Kierownika Referatu Inwestycji Miejskich i Gospodarki Komunalnej - budynek Urzędu Miasta Szklarska Poręba - II piętro lub innej, wskazanej osoby w ww. Referacie, w godzinach od 07:30 do 15:00 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Wadium w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego, formie/formach wykonawca może również dołączyć do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym warunkiem do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. W przypadku, kiedy wnoszone wadium w postaci gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych dotyczy zabezpieczenia oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - w treści gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych muszą znajdować się wszystkie podmioty (członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej, partnerzy spółki joint venture) wymienieni jako wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest posiadać wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Miasta Szklarska Poręba

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach