Przetargi.pl
Usługa odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wlkp., Myśliborska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (95) 720-87-75, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim
    Myśliborska 32
    66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie
    tel. (95) 720-87-75, , fax. -
    REGON: 36784953800034
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych bezpośrednio z posesji biur w następujących lokalizacjach: - Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. ul. Myśliborska 32 – pojemnik o pojemności 1 110 l; - Archiwum Zakładowe w Różankach ul. Niepodległości 12a – pojemnik o pojemności 120 l; - Filii OT w Zielonej Górze ul. Kręta 5 – pojemnik o pojemności 240 l; - Sekcji Zamiejscowej w Ośnie Lubuskim, ul. 3 Maja 24 – pojemnik o pojemności 240 l; - Sekcji Zamiejscowej w Międzyrzeczu, ul. Reymonta 11 – pojemnik o pojemności 240 l; - Sekcji Zamiejscowej w Lubsku ul. 3 Maja 3 – pojemnik o pojemności 240; - Sekcji Zamiejscowej w Sławie ul. Henryka Pobożnego 1 – pojemnik o pojemności 240 l. 2. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć na rzecz Zamawiającego usługę dostawy pojemników o pojemności 120 l, 240 l, 1 100 l i odbioru 1 raz w tygodniu odpadów komunalnych z pojemnika będącego własnością Wykonawcy oraz dostarczeniu worków do selektywnej zbiórki na zasadzie „worek za worek”. 3. Kody odpadów komunalnych do zagospodarowania: 1) 20 03 01-Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, 2) 20 01 01-Papier i tektura, 3) 20 01 02-Szkło, 4) 20 01 39-Tworzywa sztuczne, 5) 20 01 40-Metale, 6) 20 01 08-Odpady kuchenne ulegające biodegradacji. 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań częściowych: a) Zadanie częściowe 1: Odbiór i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych bezpośrednio z posesji biur w: - Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. ul. Myśliborska 32 – pojemnik o pojemności 1 110 l; - Archiwum Zakładowe w Różankach ul. Niepodległości 12a – pojemnik o pojemności 120 l; b) Zadanie częściowe 2: Odbiór i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych bezpośrednio z posesji biur w: - Filii OT w Zielonej Górze ul. Kręta 5 – pojemnik o pojemności 240 l; c) Zadanie częściowe 3: Odbiór i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych bezpośrednio z posesji biur w: - Sekcji Zamiejscowej w Ośnie Lubuskim, ul. 3 Maja 24 – pojemnik o pojemności 240 l; d) Zadanie częściowe 4: Odbiór i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych bezpośrednio z posesji biur w: - Sekcji Zamiejscowej w Międzyrzeczu, ul. Reymonta 11 – pojemnik o pojemności 240 l; e) Zadanie częściowe 5: Odbiór i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych bezpośrednio z posesji biur w: - Sekcji Zamiejscowej w Lubsku ul. 3 Maja 3 – pojemnik o pojemności 240 l; f) Zadanie częściowe 6: Odbiór i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych bezpośrednio z posesji biur w: - Sekcji Zamiejscowej w Sławie ul. Henryka Pobożnego 1 – pojemnik o pojemności 240 l. 5. Ilość i rodzaj odpadów, pojemników i worków oraz częstotliwość ich odbioru określa Załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Z chwilą odbioru odpadów od Zamawiającego, Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami w myśl art. 27 ust. Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie trwania umowy przepisów prawa, w szczególności: 1) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; 2) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, 3) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, 4) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, 5) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi, 6) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów. 8. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wyposażenia kompleksów w sprawne, estetyczne, czyste, szczelne oraz zabezpieczone przed wyciekami pojemniki na odpady komunalne i odpady kuchenne ulegające biodegradacji w ilości określonej w Załączniku nr 5 do SIWZ (oznaczone rodzajem odpadu), 2) wyposażenia kompleksów w worki do selektywnej zbiórki na zasadzie „worek za worek” w ilości określonej w Załączniku nr 5 do SIWZ (oznaczone rodzajem odpadu), 3) odbieranie odpadów komunalnych zgodnie z częstotliwością podaną w Załączniku nr 5 do SIWZ, 4) odbieranie worków z odpadami, odpadów z pojemników oraz odpadów leżących poza pojemnikami w przypadku niezachowania ustalonej częstotliwości odbioru bądź niepodstawienia pojemnika lub niedostarczenia worków, 5) sprzątnięcia rozsypanych (rozlanych) odpadów w trakcie opróżniania pojemników/wyrzucania worków. 9. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów gromadzonych selektywnie przez specjalnie przystosowane do tego pojazdy, przy czym zabrania się mieszania odpadów gromadzonych selektywnie z odpadami niesegregowanymi. 10. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługi od poniedziałku do piątku w godzinach od 730 do 1530, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy. 11. Wykonawca odpowiada za stan techniczny i sanitarny pojemników. Na wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany do ich napraw, systematycznych konserwacji, mycia i dezynfekcji oraz wymiany uszkodzonych lub zniszczonych pojemników. 12. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność cywilno-prawną za straty i szkody powstałe w mieniu Zamawiającego w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia oraz zobowiązany jest do naprawienia tych strat i szkód na własny koszt w przypadku ich wystąpienia. Termin naprawienia zaistniałych szkód ustali upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. 13. Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. 14. Zamawiający dokona zapłaty za przedmiot zamówienia przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów lub wpis do rejestru bazy danych o produktach i opakowania oraz o gospodarce odpadami, zgodnie z art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 2. Wykonawca musi posiadać aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach