Przetargi.pl
Usługa odbioru i wywozu odpadów komunalnych z posesji na terenie Gminy Bralin

Gmina Bralin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-640 Bralin, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (062) 7811201 , fax. (062) 7811202
  • Data zamieszczenia: 2019-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bralin
    Rynek 3
    63-640 Bralin, woj. wielkopolskie
    tel. (062) 7811201, fax. (062) 7811202
    REGON: 25085555800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bralin.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru i wywozu odpadów komunalnych z posesji na terenie Gminy Bralin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Termin realizacji: 2 lata, w okresie 01.07.2019 r. - 30.06.2021 r. 2) Liczba mieszkańców gminy: 6293 osób; liczba m. wg złożonych deklaracji: 5638. 3) Nieruchomości zamieszkałe - ok. 1600 szt.; nieruchomości niezamieszkałe - ok. 100 szt. 4) Ilość zebranych odpadów zmieszanych (mokrych): w 2017r. 1394,25 Mg; w 2018r. 1546,40 Mg. 5) Każda nieruchomość zamieszkała została wyposażona przez Zamawiającego w jeden pojemnik 120 l (240 l) na odpady tzw. mokre. Pozostałe pojemniki na odpady mokre - w gestii właścicieli nieruchomości. Wysegregowane opakowania szklane, odpady suche (głównie plastik), papier i tektura oraz odpady ulegające biodegradacji gromadzone są w workach. 6) Po stronie Wykonawcy jest zakup i systematyczne wyposażanie właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w worki o poj. 120 l przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów (wymienionych w pkt. 5) w ilości łącznej ok. 80 000 szt./rok. 7) Zamawiający ustanowił wymóg dysponowania śmieciarką wyposażoną w wagę do ważenia odpadów komunalnych (wymagany „zbiorczy” odczyt wagi przy każdorazowym wjeździe i każdorazowym wyjeździe pojazdu z terenu gminy Bralin). 8) Częstotliwość zbiórki: niesegregowane i tzw. mokre (20 03 01): dwa raz w miesiącu w; Odpady wysegregowane w workach: tzw. suche (15 01 06) – jeden raz w miesiącu; opakowania szklane (15 01 07) – jeden raz na kwartał; papier i tektura (15 01 01) – jeden raz na kwartał; odpady ulegające biodegradacji (20 02 01) - dwa razy w roku inne odpady - jak podano w załączniku nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej lub spełnia wymagania do uzyskania przedmiotowego wpisu, o którym mowa w art. 9b ustawy z dn. 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 20183 r. poz.. 1454, z późn. zm), w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Bralin, lub złożył do Wójta Gminy Bralin kompletny wniosek o dokonanie takiego wpisu do rejestru; 2. Posiada wpis do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO); 3. Spełnia wymagania dla podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości określone szczegółowo w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z dnia 25 stycznia 2013 r. poz. 122).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta wykonawcy wg wzoru (zał. nr 1 do SIWZ); 2) Dowód wniesienia wadium - jak opisano w SIWZ; 3) Dokument potwierdzający, że osoby podpisujące ofertę są prawnie umocowane do reprezentowania wykonawcy – tylko w przypadku, gdy umocowanie takie nie wynika bezpośrednio z załączonego do oferty odpisu z właściwego rejestru; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (art. 23 ust.2) - tylko w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), 5) Dowód dysponowania opłaconym ubezpieczeniem OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500 tys. zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach