Przetargi.pl
USŁUGA ODBIÓRU I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH

Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-315 Warszawa, ul. Karowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 966 160 , fax. 022 5966474, 8279354
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
    ul. Karowa 2
    00-315 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 966 160, fax. 022 5966474, 8279354
    REGON: 13722290000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA ODBIÓRU I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór, wywóz i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych ze Szpitala Klinicznego im. ks. Anny Mazowieckiej zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Odbiór, wywóz i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych pochodzących ze Szpitala Klinicznego im. ks. Anny Mazowieckiej: 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 5-6 razy w miesiącu 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 1 raz w miesiącu 15 01 06 Opakowania z tworzyw sztucznych i metali 1-2 razy w miesiącu 15 01 07 Opakowania ze szkła 1 raz w miesiącu 20 01 08 Odpady ulegające biodegradacji 2 razy w tygodniu (wtorki i piątki) 2. Częstotliwość odbioru odpadów z podziałem na rodzaje odpadów będzie dokonywana zgodnie z danymi zawartymi w załączniku nr 1 „kalkulacja cenowa.” co nie wyklucza prawa Zamawiającego do określenia innej częstotliwości wykonania usługi np. w przypadku kumulacji dni wolnych Wykonawca zapewni dodatkowy odbiór odpadów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do harmonogramu oraz możliwość zmiany katalogu kodów. 3. Odbiór odpadów komunalnych powinien odbywać się w godzinach 6:00- 18:00, przy czym, godziny odbioru odpadów podlegają ocenie w kryterium „GODZINY ODBIORÓW ODPADÓW” na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w formularzu OFERTA. 4. Odbiór odpadów komunalnych powinien odbywać się: 1) terminowo i systematycznie, według wcześniej ustalonego w umowie harmonogramu niezależnie od warunków atmosferycznych czy terenowych. 2) pojazdami specjalistycznymi przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów, w sposób wykluczający mieszanie odpadów. Warunek zatrudnienia. Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot Umowy zobowiązuje się do zatrudnienia, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie umowy o prace co najmniej 2 osób, które będą wykonywały czynności związane z odbiorem i/lub transportem odpadów przez cały okres realizacji niniejszej zamówienia. Szczegółowe warunki realizacji wymagań określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 29 ust 3a PZP, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są w Rozdziale XVI.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż:  jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach potwierdzone dokumentem,  jest wpisany do rejestru podmiotów gospodarujących odpadami o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach potwierdzone dokumentem,  jest wpisany do rejestru BDO prowadzonego przez Marszałka Województwa stanowiącego integralną część bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarcze odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach na podstawie art. 49 ustawy o odpadach potwierdzony dokumentem,  posiada uprawnienia do transportu odpadów komunalnych potwierdzone aktualną decyzją wydaną przez właściwy organ, o którym mowa w art. 233 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach  posiada uprawnienia do zbierania odpadów komunalnych potwierdzone aktualną decyzją wydaną przez organ właściwy ze względu na miejsce zbierania odpadów, o którym mowa w art. 41 ust. 1 i art. 232 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na OFERTĘ składają się (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument): a) Formularz OFERTA, b) Załącznik nr 1 - Formularz asortymentowo – cenowy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: dokumentu pełnomocnictwa do reprezentacji Wykonawców - dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, b) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący co najmniej:  reprezentowanie wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,  zaciąganie w imieniu wykonawców zobowiązań,  złożenie oferty wspólnie,  prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych postępowaniem zamówienie publiczne W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza Wykonawca, bez wezwania ze strony zamawiającego, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, z otwarcia ofert złoży oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach