Przetargi.pl
USŁUGA ODBIORU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA: ZADANIE NR 1-ODBIÓR I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH KATEGORII III O KODZIE 20 01 08, ZADANIE NR 2-ODBIÓR I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH O KODACH:18 01 01, 18 01 02, 18 01 03 NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2015-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA ODBIORU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA: ZADANIE NR 1-ODBIÓR I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH KATEGORII III O KODZIE 20 01 08, ZADANIE NR 2-ODBIÓR I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH O KODACH:18 01 01, 18 01 02, 18 01 03 NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: usługa odbioru i unieszkodliwiania odpadów z podziałem na 2 zadania: zadanie nr 1 - odbiór i unieszkodliwianie odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III o kodzie 20 01 08, zadanie nr 2-odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych o kodach:18 01 01, 18 01 02, 18 01 03 I. Zadanie nr 1 Odbiór i unieszkodliwianie odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III o kodzie 20 01 08. 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i unieszkodliwienie odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 wg. Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014, poz. 1923) produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego kategorii 3, powstałych w związku z żywieniem żołnierzy w punktach żywienia zbiorowego na terenie administrowanym przez 24 WOG. 2. Usługa obejmuje odbiór i utylizację odpadów pokonsumpcyjnych: a.ze stołówki nr 5 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Wojska Polskiego 21, 11 - 500 Giżycko, b.ze stołówki nr 35 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4352 ul. Nowowiejska 20, 11 - 500 Giżycko, c.ze stołówki nr 12 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1460 ul. Wojska Polskiego 23, 12 - 250 Orzysz, d.ze stołówki nr 136 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Wojska Polskiego 23, 12 - 250 Orzysz, e.ze stołówki na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2568 ul. Gen. J. Bema 7, 11-600 Węgorzewo. f.ze stołówki na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2098 w Bemowie Piskim ul. Kętrzyńskiego 1, 12-230 Biała Piska oraz z punktów polowych na terenie poligonu Orzysz . g.ze stołówki nr 4 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4808 ul. Partyzantów 33, 19 -500 Gołdap. Ponadto może zaistnieć potrzeba odbierania odpadów pokonsumpcyjnych w przypadku uruchomienia stołówki na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1747 w m. Suwałki ul. Wojska Polskiego 21 Ilość odpadów:Pozycja 1 - 8.000 kg, Pozycja 2 - 8.000 kg, Pozycja 3 - 60.000 kg, Pozycja 4 - 60.000 kg, Pozycja 5 - 15.000 kg, Pozycja 6 - 250.000 kg, Pozycja 7 - 8.000 kg, RAZEM: 409.000 kg (409 Mg). Zadanie nr 2 - odbiór i unieszkodliwienie odpadów medycznych o kodach: 18 01 01, 18 01 02, 18 01 03. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienie odpadów medycznych o kodach: - 18 01 01 - Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki,- 18 01 02 - Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania, - 18 01 03 - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo, lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 09 grudnia 2014 r. poz. 1923 w sprawie katalogu odpadów.2. Odbiór odpadów będzie następował z: - Ambulatorium JW. 4808, 19-500 Gołdap, ul. Partyzantów 33, tel. 261-336-329; - Ambulatorium JW. 2098 Bemowo Piskie, 12-300 Bała Piska, ul. Kętrzyńskiego 1, tel. 261-333-205; - Ambulatorium JW. 2568, 11-600 Węgorzewo, ul. Bema 7, tel.261-337-237, 261-337-172; - Ambulatorium JW. 2909, 11 - 500 Giżycko, ul 1 Maja, tel. 261-335-424. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do unieszkodliwienia z w/w ambulatoriów - ok. 400 kg w okresie trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w zakresie zadania nr 1 - odbiór i unieszkodliwianie odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III o kodzie 20 01 08 w kwocie 4 500 zł. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 1.Wadium przetargowe należy wnieść do Zamawiającego w jednej lub kilku następujących formach:a.pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w NBP O.Okr.Olsztyn nr 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem: Wadium - post. nr 121/2015 - zadanie nr 1 -odbiór i unieszkodliwianie odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III o kodzie 20 01 08. b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 3.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i kserokopia dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę -za zgodność z oryginałem. 4.Wadium wnoszone w formie: poręczeń, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych należy złożyć w formie oryginału i kopii (przy czym kopia dokumentu winna być trwale spięta z ofertą). 5.Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: a.zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b.określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, c.termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres: 1)począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w dziale XI niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2)aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale IX niniejszej siwz, d.wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający, e.oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca, f.klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. 6.Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) składane jako wadium powinno zawierać: a.zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b.określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie - wysokość musi być równa kwocie wadium, c.termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres: 1)począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w dziale XI niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2)aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale IX niniejszej siwz, d.wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego. 9.Wadium wpłacone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 10.W przypadku wadium wnoszonego w formie innej aniżeli w pieniądzu zaleca się, aby Wykonawca załączył dokumenty dotyczące wniesionego wadium do oferty. 11.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem, iż Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. 14.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania unieważniono czynność wykluczenia Wykonawców lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15.Wadium przetargowe wraz z odsetkami zatrzymuje Zamawiający wówczas, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: a.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b.zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM W ZAKRESIE ZADANIA NR 2. ODBIÓR I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW MEDYCZNYCH O KODACH: 18 01 01, 18 01 02, 18 01 03.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl., http://www.bip.mon.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach