Przetargi.pl
USŁUGA ODBIORU I PRZEKAZANIA DO ZAGOSPODAROWANIA NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW KOMUNALNYCH ORAZ ODBIERANIA I PRZEKAZYWANIA DO INSTALACJI ODZYSKU LUB UNIESZKODLIWIENIA SELEKTYWNIE ZEBRANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH.

Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Wysokie Brzegi
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338448230, , fax. 338448384
  • Data zamieszczenia: 2019-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu
    ul. Wysokie Brzegi 4
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 338448230, , fax. 338448384
    REGON: 00030440900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaloswiecim.pl ; www.przetargi.propublico.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA ODBIORU I PRZEKAZANIA DO ZAGOSPODAROWANIA NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW KOMUNALNYCH ORAZ ODBIERANIA I PRZEKAZYWANIA DO INSTALACJI ODZYSKU LUB UNIESZKODLIWIENIA SELEKTYWNIE ZEBRANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : 1.1. Usługa odbioru i przekazanie do zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz odbieranie i przekazywanie do instalacji odzysku lub unieszkodliwienia selektywnie zebranych odpadów komunalnych. 1.2. Rodzaje wytwarzane odpadów komunalnych : a/ Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodach: 20 03 01 b/ Odpady segregowane o kodach : 20 01 02 - szkło, 20 01 01 - papier + tektura, 20 01 39 - tworzywa sztuczne, 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe, 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji, 20 03 03 odpady z czyszczenia ulic i placów. Przez odpady komunalne rozumie się odpady powstające w gospodarstwach domowych, z wyłączeniem pojazdów wycofanych z eksploatacji, a także odpady nie zawierające odpadów niebezpiecznych pochodzących od innych wytwórców odpadów, które ze względu na swój charakter lub skład są podobne do odpadów powstających w gospodarstwach domowych, w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. O odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r.,poz.701). 1.3. Wykonawca na własny koszt dostarczy Zamawiającemu pojemniki i worki do zbierania odpadów. Pojemność, rodzaj i ilość pojemników przeznaczonych do zbierania odpadów została określona w załączniku nr 10 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości pojemników i worków na odpady w trakcie realizowania umowy bez naliczania dodatkowych kosztów. Pojemniki dostarczone przez Wykonawcę odpowiadają aktualnie obowiązującym normom europejskim, w szczególności ich konstrukcja oraz materiał wykonania charakteryzują się odpornością na działanie czynników atmosferycznych i gwarantują szczelność zamknięcia. Zamawiający dopuszcza oznaczenie pojemników znacznikiem TAG (metka elektroniczna z kodem kreskowym naklejana na obudowę pojemnika). 1.4. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania pojemników w należytym stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym, w tym zobowiązuje się do okresowego mycia i dezynfekcji pojemników z zachowaniem wymagań określonych przez ustawę od odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.) oraz ustawę o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2010). 1.5. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt do zabezpieczenia wszelkich materiałów, preparatów (środków dezynfekcyjnych) lub urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 1.6. Za stan techniczny podstawianych pojemników na odpady w zależności od rodzajów składowanych odpadów odpowiada Wykonawca, który przeprowadzi ich okresową dezynfekcję. Podstawiane pojemniki mają być sprawne techniczne, szczelne, z pokrywami za wyjątkiem pojemników przeznaczonych do zbierania odpadów segregowanych (dzwony z otworami wrzutowymi). 1.7. Wykonawca odbierający odpady zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami przewidzianymi dla podmiotów odbierających odpady, określonych przepisami ustawy od odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.) oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2010) wraz z aktami wykonawczymi do wymienionych ustaw. Ewidencja i sprawozdawczość będzie się odbywała wyłącznie za pośrednictwem Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, w szczególności za pośrednictwem modułów systemu BDO tj. modułu ewidencji i modułu sprawozdawczości realizowanych przez Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy we współpracy z Ministerstwem Środowiska. W celu spełnienia niniejszego warunku Wykonawca winien posiadać wpis do Rejestru BDO stanowiącego integralną część bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.), w zakresie podmiotu transportującego odpady. 1.8. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy sporządzi i dostarczy Zamawiającemu szczegółowy harmonogram odbioru odpadów wskazujący dni odbioru poszczególnych rodzajów odpadów. Harmonogram odbioru będzie sporządzony w oparciu o orientacyjne dane dotyczące częstotliwości odbioru odpadów/prognozowanej liczby odbiorów-kursów określone przez Zamawiającego w załączniku nr 10 do SIWZ. W incydentalnych przypadkach dopuszcza się złożenie zlecenia dodatkowego odbioru odpadów (poza harmonogramem) w przypadku przepełnienia pojemników lub nagłego zwiększenia strumienia odpadów, którego wcześniej nie można było przewidzieć. Zlecenie takie będzie złożone telefonicznie, przy czym dodatkowy odbiór odpadów będzie dokonany przez Wykonawcę nie później niż do końca 2-go dnia roboczego licząc od dnia przyjęcia przez niego zgłoszenia. Zlecenia dodatkowe będą wyceniane na podstawie cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym. 1.9. Odpady komunalne niesegregowane pakowane będą do worków koloru czarnego lub wrzucane do pojemników luzem. Wykonawca zobowiązany będzie także do zbierania odpadów leżących obok kontenerów. Wykonawca nie może odbierać oraz zbierać żadnych innych odpadów bez zgody Zamawiającego. 1.10. Pojemniki będą ustawione w miejscu gwarantującym bezkolizyjny dojazd pojazdów Wykonawcy celem ich opróżnienia. Powyższe dotyczy w szczególności zapewnienia drożności trasy przejazdu między innymi poprzez zapobieganie zastawieniu pojemnika/ów przez parkujące pojazdy. Zamawiający zobowiązuje się do przedsięwzięcia działań mających na celu zapobiegnięcie wsypywaniu do pojemników i worków śniegu, lodu, gorącego żużla, szlamów, substancji toksycznych, żrących lub wybuchowych, odpadów budowlano-remontowych i rozbiórkowych, niebezpiecznych (przeterminowane leki i chemikalia, baterie i akumulatory), zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów wielkogabarytowych i zużytych opon w rozumieniu aktualnych przepisów ustawy o odpadach oraz aktualnych przepisów prawa lokalnego dotyczących wymagań w zakresie utrzymania czystości i porządku. Zamawiający zobowiązuje się do zachowania dbałości o stan techniczny i estetyczny pojemników. 1.11. Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do używania sprzętu – środków transportu dopuszczonych do ruchu, posiadających wymagane prawem atesty oraz ważne ubezpieczenie OC dla pojazdów którymi będzie świadczona usługa. 1.12. Zamawiający na podstawie art 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby przedmiot zamówienia w zakresie prac związanych z odbiorem i transportem odpadów medycznych z terenu ZOZ w Oświęcimiu był wykonywany przez osobę/osoby zatrudnioną przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (DZ.U. 2014 r., poz. 1502 ze zm.). Nie jest dopuszczalne zastąpienie umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy, określonych w art. 22 par. 1 Kp. W przypadku rozwiązania z daną osobą stosunku pracy przed zakończeniem okresu obowiązywania umowy, należy niezwłocznie zatrudnić na to miejsce inną osobę. W celu udokumentowania wypełnienia powyższego obowiązku Wykonawca zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu na jego wezwanie oświadczenia o zatrudnieniu osób (min. 1), wymienionych z imienia i nazwiska oraz określając zakres ich czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie – załącznik nr 3 do SIWZ oraz jeśli wykaże, że posiada : • Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Miasta i Gminy Oświęcim, prowadzonego przez Prezydenta Miasta Oświęcim. • Wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (t.j. Dz. U. 2019 r. poz. 701 ze zm.). • Wpis do rejestru BDO stanowiącego integralną część bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarcze odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2019 r., poz. 701 ze zm.) w zakresie podmiotu transportującego odpady.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach