ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁĄCKU ogłasza przetarg
- Adres: 33-390 Łącko, Łącko
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁĄCKU
Łącko
33-390 Łącko, woj. małopolskie
REGON: 491936095 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lacko.pl/zgk.html
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków z terenu Gminy Łącko w 2023 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w zakresie wywozu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Łącku, w Jazowsku i w Kadczy tj.:1) Wywóz i zagospodarowanie osadu nadmiernego (ustabilizowany komunalny osad ściekowy - kod odpadu 19 08 05) pochodzącego z bieżącej pracy oczyszczalni ścieków w Łącku i Jazowsku w ilości nieprzekraczającej 1370 ton. 2) Wywóz i zagospodarowanie skratek - kod odpadu 19 08 01 pochodzących z bieżącej pracy oczyszczalni ścieków w Łącku i Jazowsku oraz w Kadczy w ilości nieprzekraczającej 85 ton.3) Wywóz i zagospodarowanie zawartości z piaskowników- kod odpadu 19 08 02 pochodzących z bieżącej pracy oczyszczalni ścieków w Łącku oraz w Kadczy w ilości nieprzekraczającej 10 ton.2. Rozliczanie się za odbiór przedmiotu zamówienia będzie następować na podstawie raportów wagowych oraz kart przekazania odpadów za miesiąc, w którym usługa została wykonana.W myśl obowiązujących przepisów, odpowiedzialność za odpady przechodzi z Zamawiającego na Wykonawcę umowy z chwilą ich przekazania. Zamawiający jako wytwórca odpadu przekaże odpady Wykonawcy, który ma zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania tymi odpadami (art. 27 ust 2 i 3 ustawy o odpadach). Jeżeli Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu z uwagi na fakt, że nie posiada któregokolwiek z wymaganych zezwoleń może on ubiegać się o udzielenie zamówienia występując wspólnie z innym Wykonawcą (tworząc np. konsorcjum), który posiada zezwolenie w tym zakresie.Odzysk lub unieszkodliwianie ustabilizowanych osadów ściekowych powinno odbywać się zgodnie z zasadami postępowania z odpadami określonymi w obowiązujących przepisach:- Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.)- Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska ( tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1973 ze zm.)Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania ustabilizowanych osadów komunalnych bezpośrednio w sposobie wykorzystania określonym w art. 96 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 roku (Dz. U. z 2022 roku poz. 699 ze zm.), tj.: Nie przewiduje się sposobów zagospodarowania osadów określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych ( Dz. U. 2015 r. poz. 257).Zamawiający dopuszcza pozostałe procesy odzysku i unieszkodliwiania odpadów przewidziane ustawą o odpadach.Wykonawca określi w ofercie sposób i miejsce odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zapewni systematyczny, bieżący odbiór osadu nadmiernego skratek i zawartości piaskowników ze względu na brak na oczyszczalniach składowiska pozwalającego na ich magazynowanie. Odbiór przedmiotu zamówienia winien odbywać się także w temperaturach poniżej 0°C.Wykonawca po podpisaniu umowy dostarczy dwa kontenery o pojemności 7-8 m³ typ (KP7) i jeden kontener typ KP 21 na oczyszczalnię ścieków w Łącku, dwa kontenery typ KP 7 o pojemności od7-8 m³ na oczyszczalnię ścieków w Jazowsku oraz jeden kontener KP 7 o pojemności od 7-8 m³ na oczyszczalnię ścieków w Kadczy. W okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kontenerów zamiennych w czasie odbioru kontenerów pełnych, tak aby przez cały czas trwania umowy na oczyszczalniach ścieków w Łącku i w Jazowsku znajdowały się po dwa kontenery typ (KP7) i dwa kontenery typu KP 21 na oczyszczalni w Łącku oraz jeden kontener KP7 na oczyszczalni ścieków w Kadczy umożliwiające prawidłowe funkcjonowanie oczyszczalni ścieków. Zamawiający oświadcza, że posiada dwa kontenery typu KP 21 na oczyszczalni w Łącku. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do nie dysponowania w inne miejsce niż oczyszczalnia w Łącku kontenerów typ KP 21 będących własnością Zamawiającego po odebraniu osadów z oczyszczalni ścieków w Łącku i opróżnieniu ich w miejscu docelowym.Transport odpadów z oczyszczalni w Łącku, w Jazowsku oraz w Kadczy do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia będzie odbywał się pojazdami i na koszt Wykonawcy. Pojazdy Wykonawcy wykorzystywane podczas wywozu odpadów winny być przystosowane do przewozu tego typu ładunków oraz zapewniać utrzymanie nawierzchni dróg pod względem czystości w trakcie realizacji zadania i każdorazowo po jego zakończeniu.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów w godzinach pracy oczyszczalni, tj.: - z oczyszczalni w Łącku w dni robocze w godzinach od 7:00 do 18:00, - z oczyszczalni w Jazowsku w dni robocze od 7:00 do 15:00,- z oczyszczalni ścieków w Kadczy w dni robocze od 7:00 do 15:00.Wykonawca będzie miał obowiązek ważenia każdej partii wywożonych odpadów z oczyszczalni ścieków w Łącku na wadze samochodowej znajdującej się na PSZOK obok oczyszczalni ścieków w Łącku – działka 1912/1, natomiast partie wywożonych odpadów z oczyszczalni ścieków w Jazowsku i Kadczy na wadze samochodowej znajdującej się na PSZOK obok oczyszczalni ścieków w Jazowsku – działka 593/3. Wagi są własnością Zamawiającego. W sytuacji wystąpienia przyczyn niezależnych od Zamawiającego, dopuszcza się zmianę miejsca ważenia w odległości do 8 km od działek wskazanych powyżej. Ważenie pojazdu będzie się odbywać wg zasady: przed odbiorem z pustym kontenerem i po odbiorze z pełnym kontenerem. Wykonawca nie będzie obciążany przez Zamawiającego za usługę ważenia odpadów. Wagi posiadają legalizację do 50 ton. W oparciu o wartości wskazane przez wagę będą sporządzane przez Zamawiającego dowody wagowe w 2 egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. Na podstawie otrzymanych dowodów wagowych Wykonawca na koniec miesiąca sporządzi raport wagowy, według wzoru stanowiącego - załącznik nr 8 do SWZ, który będzie podstawą do wystawienia faktury zbiorczej. Wystawioną fakturę wraz z raportem wagowym i dokumentami potwierdzającymi wywóz Wykonawca przekazuje do Zamawiającego do 7 dnia każdego miesiąca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca uczestniczący w postępowaniu musi spełnić niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa wymagań;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający określa wymagania.Wykonawca spełni warunek w tym zakresie, jeżeli wykaże, iż posiada:a) zezwolenie na transport odpadów – art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.) jeżeli nie został utworzony rejestr, o którym mowa w art. 49 ust. 1 tej ustawy.b) decyzję pozwalającą na odzysk i unieszkodliwianie odpadów - art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.)3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający określa wymagania.Wykonawca spełni warunek w tym zakresie, jeżeli wykaże, iż posiada:opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 250 000,00 zł4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający określa wymagania.Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, jeśli wykaże, że:a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie ostatnich 3 lat wykonał usługi odbioru i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych o łącznej ilości 800 Mg,b) na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do przewozu kontenerów KP 21 i co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do przewozu kontenerów KP7,c) W okresie realizacji zamówienia będzie dysponował:- minimum 5 kontenerami o pojemności od 7 m3 do 8 m3 i 1 kontenerem KP 21 do przewozu osadu odwodnionego umożliwiającego napełnianie ich podczas procesu odwadniania z taśmociągu prasy, na gromadzenie skratek i zawartości piaskowników.Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony przez Wykonawcę samodzielnie lub przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie lub, w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-14
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Letnie i zimowe oczyszczanie ulic, chodników, parkingów i przystanków na terenie Miasta i Gminy Olkusz od 1 kwietnia 2024 r. do 31 maja 2024 r.
Dodano: 2024-04-08 - Utrzymanie czystości w rejonach udostępnionych dla ruchu turystycznego w 2024 roku
Dodano: 2024-03-07 - wyłonienie Wykonawcy usług utrzymania terenu w rejonie ulic M.Kopernika, Śniadeckich i Grzegórzeckiej, dla Agencji Rozwoju Miasta Krakowa
Dodano: 2023-12-13 - Usługa odbioru i przekazania do zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odbierania i przekazywania do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania selektywnie zebranych odp..
Dodano: 2023-12-01 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia sukcesywnych usług utrzymania czystości na terenach lasów komunalnych Miasta Krakowa w roku 2023, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
Dodano: 2023-01-12 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia sukcesywnych usług utrzymania czystości na terenach lasów komunalnych Miasta Krakowa w roku 2023, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
Dodano: 2022-11-14 - Wynajem i obsługa toalet przenośnych 2022 – 2023
Dodano: 2022-11-04 - „ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY DĄBROWA TARNOWSKA W 2021 ROKU”
Dodano: 2021-03-12 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych z terenu Gminy Krynica-Zdrój – system gminny
Dodano: 2021-02-27 - Bieżące utrzymanie tras rowerowych administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu z podziałem na części
Dodano: 2021-02-26