Przetargi.pl
Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych (niesegregowanych i segregowanych) z budynków Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6641526, 6641210 , fax. 426 641 112
  • Data zamieszczenia: 2020-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
    ul. Piotrkowska 104
    90-926 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6641526, 6641210, fax. 426 641 112
    REGON: 43080020000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.uw.gov.pl lub www.lodzkie.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych (niesegregowanych i segregowanych) z budynków Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi odbierania i zagospodarowania odpadów w budynkach Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 104, Piotrkowskiej 103, Żeromskiego 87, Gdańskiej 73, Kasztelańska 52/54. Usługi wywozu odpadów dotyczą odpadów zmieszanych (niesegregowanych) oraz segregowanych (podzielonych na cztery kategorie: papier i tektura, metale i tworzywa sztuczne, szkło oraz bioodpady). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 90500000-2 Usługi związane z odpadami 90511000-2 Usługi wywozu odpadów 90512000-9 Usługi transportu odpadów 90533000-2 Usługi gospodarki odpadami 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych Istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia, stanowiących Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy - PZP Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio uczestniczące w wykonywaniu zamówienia, które zatrudnione będą na następujących stanowiskach: 1) pracownika odbierającego odpady komunalne, 2) kierowcy, 3) pracownika wykonującego czynności administracyjno-biurowe. 6. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania ww. osób. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania powyższych wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania powyższych wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7. Wykonawca zobowiązuje się aktualizować listę zatrudnionych pracowników wraz z informacją o podstawie zatrudnienia pracowników w terminie 14 dni od wystąpienia zmiany w zatrudnieniu. 8. Dla realizacji celów określonych w ust. 5-7 na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w terminie 14 dni wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu Umowy: 1) oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń (formularz ZUS ZUA), zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami RODO oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, za wyjątkiem imienia i nazwiska pracownika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że, posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów oraz zezwolenie na przetwarzanie odpadów, wydane w formie decyzji przez właściwy organ - zgodnie z art. 41 ustawy z 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz.U. 2019 poz. 701 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach