Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu ogłasza przetarg
- Adres: 58304 Wałbrzych, ul. Generała Andersa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 870 505 , fax. 748 477 477
- Data zamieszczenia: 2017-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu
ul. Generała Andersa 48
58304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 748 870 505, fax. 748 477 477
REGON: 89133781500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbwalbrzych.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa ochrony osób i mienia oraz monitoring systemów alarmowych wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej w budynkach Miejskiego Zarządu Budynków Sp. z o.o. i siedzib Biur Obsługi Klienta w Wałbrzychu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- Usługa monitorowania, ochrony doraźnej obiektów MZB Sp. z o.o. i siedzib Biur Obsługi Klienta oraz konserwacja systemów sygnalizacji włamania, wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej Ochrona mienia i obiektów położonych przy ul. Gen. Andersa 36,40,48 i 48a obejmuje : 1. Całodobowe monitorowanie, we wszystkie dni kalendarzowe 12 obiektów wyposażonych w systemy alarmowe i zapewnienie 24h serwisu technicznego. 2. Wykonawca ma zapewnić zabezpieczenie tj. transmisję sygnału alarmu drogą GSM. 3. Odbieranie informacji o naruszeniu systemu sygnalizacji włamania zainstalowanego w chronionych obiektach. 4. Obserwowanie przez pracownika ochrony podglądu z kamer na monitorze . 5. Utrzymanie stałej sprawności telewizji przemysłowej (konserwacja i naprawa). 6. Udostępnienie archiwum nagrań na żądanie Zamawiającego. 7. W przypadku naruszenia strefy chronionej systemem sygnalizacji włamania – włączenia alarmu – informowanie pisemnie lub telefonicznie Zamawiającego o uszkodzeniach systemu alarmowego oraz przekazywanie innych informacji w zależności od zainstalowanych czujników. 8. Kontrola wszystkich obiektów wymienionych w przedmiocie zamówienia przynajmniej raz dziennie przez grupę interwencyjną 9. Podejmowanie działań interwencyjnych przez grupę interwencyjną w razie włamania, napadu na obiekt, pożaru lub zaniku sygnału. 10. Ochronę bezpośrednią obiektów, poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej natychmiastowej reakcji, wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego, która podejmuje się czynnego działania niezwłocznie po otrzymaniu sygnału o zagrożeniu. 11. W przypadku zdarzeń o charakterze przestępstwa, dewastacji niezwłoczną reakcję grupy interwencyjnej i zabezpieczenie miejsca zdarzenia do czasu przyjazdu jednostki policji lub przedstawiciela Zamawiającego. Czas reakcji grupy interwencyjnej, tj. przyjazdu do siedziby Zamawiającego i podjęcia ewentualnych, koniecznych czynności nie może być dłuższy niż 15 minut od momentu wezwania. 12. Prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe, awaryjne związane z istniejącymi w obiekcie instalacjami. 13. Obserwowanie przez pracownika ochrony podglądu z kamer na monitorze. 14. Dokonywanie obchodów chronionego terenu i obiektów. 15. Konserwację, co najmniej raz w kwartale, systemu alarmowego zainstalowanego w obiektach chronionych i poinformowanie na piśmie o przeprowadzonej konserwacji, a w szczególności: - regulowanie i programowanie centralek alarmowych, czujek, ostrzegaczy, sygnalizatorów i innych urządzeń wchodzących w skład instalacji, - naprawa i wymiana zużytych elementów urządzeń alarmowych (usługa ta będzie wykonywana na podstawie informacji o kosztach przesłanych e-mailem Zamawiającemu celem akceptacji), - sprawdzanie całości okablowania i połączeń w systemie, - sprawdzanie prawidłowości funkcjonowania układów zasilających (podstawowych i awaryjnych) wraz z akumulatorami, czyszczenie styków, sprawdzanie wartości napięć i ich regulację, - testowanie central alarmowych, manipulatorów, czujek i innych urządzeń wchodzących w skład instalacji alarmowych, - sprawdzanie sprawności działania poszczególnych systemów alarmowych poprzez wywoływanie próbnych alarmów, - czyszczenie elementów systemów alarmowych mających wpływ na jego funkcjonowanie, np. soczewki czujek, 16. Nadawanie kodów dla pracowników na polecenie kierownika jednostek organizacyjnych. 17. Usuwanie awarii i uszkodzeń systemów alarmowych w terminie do 24 godzin od zgłoszenia. 18. Pracownicy ochrony zobowiązani są do prowadzenia „książki służby”, w której będą odnotowywane zauważone zdarzenia. Książka ta będzie własnością Zamawiającego oraz będzie znajdować się w posiadaniu pracowników ochrony i będzie udostępniona Zamawiającemu do wglądu. 19. Monitorowanie za pomocą dziesięciu kamer wraz z cyfrowym zapisem obrazu z budynku Zarządu MZB przy ul. Andersa 48, budynku 48a, parkingu, terenu Zakładu Remontowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium, w wysokości 5000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść w terminie do 14 grudnia 2017 r. do godz. 12:00
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że uzyskał koncesję ministra właściwego od spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo – powinno zostać dołączone do oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów, do których Zamawiający ma dostęp bądź z innych dokumentów dołączonych do oferty. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie art. 23 ustawy Pzp).składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, podpisane przez przedstawiciela Wykonawcy lub Wykonawców występujących wspólnie (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub wykonawców występujących wspólnie). Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do wystawiania informacji o możliwej kwocie obniżenia wpłat PFRON przez Zamawiającego, zgodnie z art. 22 ust 2 pkt 3 i ust 10 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2016 poz. 2046) wraz z określeniem % wskaźnika ulgi we wpłatach przez Zamawiającego na PFRON w okresach miesięcznych (załącznik nr 8 do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ochrona i dozór mienia w budynku Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy, Rynek 23 i 39
Dodano: 2024-07-05 - Ochrona i dozór mienia w budynku Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy, Rynek 23 i 39
Dodano: 2024-06-25 - Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz konwojowania wartości pieniężnych na potrzeby LPGK Sp. z o. o.
Dodano: 2024-06-19 - Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej mienia na terenie składowiska odpadów zlokalizowanego na północ od m. Marcinowo, gm. Trzebnica
Dodano: 2024-06-12 - Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
Dodano: 2024-05-27 - Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Ośrodka Szkolenia PIP
Dodano: 2024-05-21 - „Ochrona fizyczna terenu, obiektów, osób oraz mienia Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu przy ul. Czerwonego Krzyża 5/9”
Dodano: 2024-05-10 - Dozór i ochrona mienia w Osiedlowym Domu Kultury w Jeleniej Górze przy Al. Jana Pawła II 18
Dodano: 2024-04-15 - Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia wraz z monitoringiem siedziby Nadleśnictwa Przemków oraz Nadleśniczówki , Szklarki ul. Ceglana 4A
Dodano: 2024-03-28 - Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia w obiekcie Zespołu Pałacowego oraz budynków Zespołu Pałacowo – Parkowego w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Zamkowa. CPV 79710000-4
Dodano: 2024-03-19