Przetargi.pl
Usługa ochrony osób i mienia, monitoringu i konserwacji systemów alarmowych antywłamaniowych i przeciwpożarowych w jednostkach organizacyjnych KRUS

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-846 Koszalin, ul. Słowiańska 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3427731 w. 102
  • Data zamieszczenia: 2010-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie
    ul. Słowiańska 5 5
    75-846 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3427731 w. 102
    REGON: 01251326202848
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony osób i mienia, monitoringu i konserwacji systemów alarmowych antywłamaniowych i przeciwpożarowych w jednostkach organizacyjnych KRUS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. ochronę fizyczną, stacjonarną obiektu będącego siedzibą Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie przy ul. Słowiańskiej 5, pełnioną przez jednego pracownika ochrony; godziny ochrony fizycznej: od godz. 7.00 do godz. 7.00 dnia następnego; łączna powierzchnia wymienionego obiektu biurowego wynosi 1.907 m2 - szczegółowe zasady organizacji i wykonywania ochrony fizycznej stacjonarnej, określa załącznik Nr 1 do wzoru umowy stanowiącej załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2. całodobowy monitoring antywłamaniowy i przeciwpożarowy realizowany w oparciu o urządzenia techniczne wraz z utrzymywaniem tych urządzeń i instalacji w stałej sprawności eksploatacyjnej jednostkach organizacyjnych KRUS, wymienionych w przepisie § 3 ust. 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia; opis sposobu prowadzenia całodobowego monitoringu antywłamaniowego oraz przeciwpożarowego zawarty został w Instrukcji ochrony obiektu, stanowiącej załącznik Nr 1 do protokółu objęcia usługą ochrony obiektu; protokół ten stanowi załącznik Nr 2 oraz 3 do wzoru umowy, będącej załącznikiem Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3. zintegrowanie systemu alarmowego antywłamaniowego z systemem alarmowym przeciwpożarowym znajdującym się w jednostkach organizacyjnych KRUS, wymienionych w przepisie § 3 ust. 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 4. włączenie systemu alarmowego antywłamaniowego i przeciwpożarowego znajdującego się w jednostkach organizacyjnych KRUS, wymienionych w przepisie § 3 ust. 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia do Stacji Monitorowania Alarmów Wykonawcy; Wykonawca zainstaluje zespoły nadawcze (nadajniki), które stanowić będą własność Wykonawcy i użytkowane będą przez Zamawiającego w okresie trwania umowy; 5. zmiana kodów dostępu do pomieszczeń kodowanych w jednostkach organizacyjnych, wymienionych w przepisie § 3 ust. 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z wymaganiami zgłoszonymi przez Zamawiającego; 6. miesięczna i roczna konserwacja systemu alarmowego antywłamaniowego i przeciwpożarowego; wykaz czynności konserwacyjnych określa załącznik Nr 4 do wzoru umowy, stanowiącej załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 7. prowadzenie dokumentacji w związku z: 1) realizowaną ochroną fizyczną (stacjonarną) jednostki organizacyjnej KRUS wymienionej w ust.1, 2) realizowanym monitoringiem antywłamaniowym i przeciwpożarowym (rejestracja zdarzeń) w jednostkach organizacyjnych KRUS, wymienionych w przepisie § 3 ust. 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) konserwacją urządzeń i instalacji systemu alarmowego antywłamaniowego i przeciwpożarowego, zapewniającą utrzymanie systemów w stałej sprawności fizycznej; 8. pracownicy ochrony fizycznej i patrolu interwencyjnego powinni być umundurowani, posiadać identyfikatory oraz powinni być wyposażeni w środki łączności i w środki przymusu bezpośredniego, wynikające z przepisów ustawy o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2. Wymagane wadium dla całości postępowania wynosi ogółem 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 3. Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść w terminie do dnia 06.09.2010 r., do godz. 9.00. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w przepisie art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: 75 1010 1599 0184 1218 9320 0000 z oznaczeniem: Usługa ochrony osób i mienia, monitoringu i konserwacji systemów alarmowych antywłamaniowych i przeciwpożarowych w jednostkach organizacyjnych KRUS. Wadium wniesione w pieniądzu w dniu otwarcia ofert musi być zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w przepisie art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p., nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w przepisie art. 25 ust. 1 ustawy P.z.p. lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. W przypadku wadium wnoszonego w innych formach niż pieniądz, należy oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem: WADIUM i złożyć wraz z ofertą, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dołączyć do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach