Przetargi.pl
USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA KOMBATANTÓW W OPOLU , UL. CHMIELOWICKA 6

Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-738 Opole, ul. Chmielowicka 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4743697, 457 54 95 , fax. 0-77 4743697, 457 54 95
  • Data zamieszczenia: 2010-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu
    ul. Chmielowicka 6 6
    45-738 Opole, woj. opolskie
    tel. 0-77 4743697, 457 54 95, fax. 0-77 4743697, 457 54 95
    REGON: 53184974400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA KOMBATANTÓW W OPOLU , UL. CHMIELOWICKA 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest: ochrona fizyczna Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu, ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole polegająca na ochronie osób i mienia poprzez sprawowanie bezpośredniej ochrony fizycznej budynku będących siedzibą DPS dla Kombatantów (oraz zamieszkałych i zatrudnionych w nim osób) - wraz z parkingiem i garażem - położonych na terenie DPS dla Kombatantów ul. Chmielowicka 6, w Opolu: 2. Opis przedmiotu i zakres zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . 2.1. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do Wykonawca w ramach umowy zobowiązany jest do świadczenia ciągłej usługi fizycznej ochrony osób i mienia, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego, wewnętrznymi regulacjami Zamawiającego, właściwymi przepisami i niniejszą umową. Zakres czynności, które Wykonawca zobowiązany jest wykonywać w ramach realizacji umowy przy ustalonym wynagrodzeniu umownym, sprowadza się w szczególności do: a) Wykonywania ochrony mienia DPS dla Kombatantów przed kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem, b) Ochrony i zabezpieczenia obiektu przed przedostaniem się na teren DPS dla Kombatantów osób nieupoważnionych, c) Zapobiegania wszelkim próbom zakłócenia porządku, d) Kontroli ruchu osobowego i towarowego, oraz środków transportu przez bramę i wejście główne do DPS dla Kombatantów , zwracanie szczególnej uwagi na mieszkańców Domu, którzy często oddalają się od DPS, osoby obce przebywające na terenie Domu, zgłaszać personelowi osoby będące pod wpływem alkoholu e) Obsługi - w zakresie niezbędnym centrali sygnalizacji alarmu pożaru i oddymiania oraz urządzeń technicznych dotyczących sygnalizacji alarmu pożarowego f) Współdziałania - w razie zaistnienia zagrożenia - z jednostkami straży pożarnej, policji, stacji monitoringu, g) Likwidowania ewentualnych ognisk pożarów na terenie chronionego obiektu przy pomocy sprzętu będącego na wyposażeniu DPS dla Kombatantów w Opolu, h) Niezwłocznego powiadamiania odpowiednich służb o awariach związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych, uszkodzeniem instalacji (alarmowych, elektrycznych, wodnej, kanalizacyjnej, itp.) lub innych zdarzeniach powodujących zagrożenie bezpieczeństwa lub ciągłości pracy Zamawiającego, i) Prowadzenia stosownej dokumentacji (Książka służb/ Dziennik zmiany) - z wpisami dotyczącymi danych personalnych pracowników wykonujących usługę, przebiegiem służby (w tym godziny obchodów) i wszystkich ważnych zdarzeń na terenie obiektów - w sposób ciągły i chronologiczny, odrębnie dla każdego z obiektów. Wpisów do w/w Książki/Dziennika mogą również dokonywać upoważnieni przedstawiciele DPS dla Kombatantów w Opolu i Wykonawcy usługi, Wypełnioną książkę z przebiegiem służby ochrony osób i mienia w formie oryginału Wykonawca ma obowiązek oddać Zamawiającemu nie później niż w ostatnim dniu każdego kwartału. j) Przechowywania i przyjmowania, oraz wydawania kluczy do pomieszczeń upoważnionym pracownikom DPS Dla Kombatantów , przechowywania zapasowych kluczy od mieszkań i potwierdzania każdorazowo tych czynności w stosownej ewidencji. k) Niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego w razie usiłowania dokonania lub dokonania kradzieży, włamania, napadu, dewastacji mienia, ataku terrorystycznego lub innego czynu przestępczego na osobach lub mieniu znajdujących się na terenie objętym zakresem wykonywanej usługi. l) Niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego w razie zaistnienia nieszczęśliwego wypadku, awarii sieci gazowej, wodno -kanalizacyjnej, CO lub pożaru, czy też stwierdzenia próby podpalenia na terenie objętym zakresem wykonywanej usługi oraz równoczesne powiadomienie odpowiednich miejskich służb ratowniczych. m) Niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego o niemożności wykonania obowiązków umownych lub ich części wraz z podaniem przyczyny takiego stanu. n) Współdziałaniu z personelem medycznym przy udzielaniu pierwszej pomocy w nagłych wypadkach o) Doraźnej pomocy przy transportowaniu, przemieszczaniu mieszkańców wymagających takiej pomocy, p) obsłudze centrali telefonicznej, oraz prowadzeniu ewidencji osób korzystających z telefonu, r) dozorowaniu wszelkich imprez plenerowych odbywających się na terenie DPS dla Kombatantów s) zamykaniu furtek i bram prowadzących na teren DPS dla Kombatantów o godz.22:00, otwieranie o godz. 6:00, lub w porozumieniu z kierownictwem zamawiającego, otwieranie bram dla samochodów zaopatrzenia na kuchnię, dbałości o przestrzeganie zakazu wjazdu pojazdów na teren DPS dla Kombatantów w Opolu t) podejmowaniu doraźnych działań zapobiegających nadmiernemu zużyciu energii, min.: gaszenie niepotrzebnych świateł, zamykanie drzwi i okien, zakręcanie cieknących kranów, spłuczek itp. u) monitorowaniu wskazań temperatury w urządzeniach : mroźnia i chłodnia na Kuchni DPS dla Kombatantów , oraz sprawdzanie wyłączenia po zakończeniu pracy Kuchni urządzeń gazowych w) Podejmowaniu innych czynności niezbędnych do ochrony osób i mienia, które wynikną w trakcie realizacji umowy. z) Zapewnienia na własny koszt w okresie tygodnia przed przejęciem zadań ochronnych, skierowania wyznaczonych pracowników, celem zapoznania się ze specyfiką obiektów i płynnego przejęcia ochrony we wskazanym terminie. Powyższe nastąpi po pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym i będzie potwierdzone odpowiednim protokołem. 2.2. Zakres przedmiotu zamówienia: a)Ochrona obiektu realizowana będzie w trybie 16 godzinnym przez 5 dni tygodnia w dni powszednie i i 24-godzinnym w dni wolne od pracy ( świąteczne) przez odpowiednio ubranego pracownika ochrony stacjonarnej (jednego pracownika ochrony na zmianie ) posiadającego ważną licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia; b)Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia o zmianę wyznaczonego przez Wykonawcę pracownika ochrony. Osoby wykonujące czynności ochrony musi cechować wysoka kultura osobista, komunikatywność, muszą zachowywać się w sposób kulturalny i uprzejmy oraz udzielać informacji użytkownikom obiektu w sposób rzeczowy i kulturalny. c)Zamawiający wymaga od Wykonawcy obsady posterunku w ochranianym budynku w systemie dwuzmianowym tj. dla ochrony w dni powszednie zmiana co 8 godzin, dla ochrony w dni wolne od pracy ( świąteczne) zmiana co 12 godzin. d)Wykonawca wyposaży pracowników ochrony na posterunku w urządzenia łączności radiowej działające na wydzielonym, dopuszczonym do użycia przez właściwą instytucję paśmie, oraz urządzenia anty - napadowe (piloty) - z jednoczesnym utrzymywaniem łączności radiowej w relacjach z dyżurką pielęgniarek Zamawiającego, oraz telefony komórkowe GSM. e)Wykonawca jednocześnie udostępni numery telefonów (kontaktowe), które posłużą do bezpośredniej komunikacji z osobami odpowiedzialnymi za ochronę obiektu w oparciu o system telefonii komórkowej GSM. 2.3. Charakterystyka Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów Opolu przy ul. Chmielowickiej 6 . Budynek Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów jest obiektem użyteczności publicznej .o powierzchni ok. 4 539 m2, trzy kondygnacyjny, położony na terenie ogrodzonym, oświetlonym, działce o powierzchni ok. 19365 m2. Budynek składa się z części mieszkalnej, biurowej, szpitalnej, pomieszczeń pralni, kuchni, magazynów, gabinetów zabiegowych i innych pomieszczeń do fizjoterapii i terapii zajęciowej, W budynku głównym zamieszkuje około 150 pensjonariuszy w 105 pokojach mieszkalnych. Cisza nocna w budynku mieszkalnym obowiązuje od godz. 22.00. do 6.00.Pracownicy administracji pracują w godzinach od 7.00 do 15.00 w dni powszednie. Personel medyczny pracuje całodobowo, natomiast pracownicy kuchni w systemie zmianowym od godz. 6.00 do godziny 19.00. W budynku jest zainstalowany system instalacji sygnalizacji pożaru, w skład którego wchodzą następujące urządzenia: - centrala sygnalizacji sygnału p.poż w pomieszczeniu posterunku ochrony - centrala utrzymująca w stałej gotowości klapy oddymiające oraz elektrotrzymacze drzwi przeciwpożarowych zamontowane na każdym korytarzu i na każdym piętrze. Zainstalowanych jest ok. 200 czujek (łączna ilość w całym obiekcie). System jest na bieżąco konserwowany przez uprawnioną firmę. Zamawiający udostępni Wykonawcy na swoim terenie nieodpłatnie: Pomieszczenie na posterunek znajdujące się w budynku głównym na parterze w obrębie klatki schodowej K2 ,do samodzielnego wyposażenia tego pomieszczenia. Koszt wyposażenia pomieszczenia portierni ponosi Wykonawca. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do bezwzględnego dostosowania się do postanowień strażaka dotyczących wyposażenia i wystroju tego pomieszczenia. W związku z usytuowaniem przestrzeni portierni na poziomie parteru i włączeniu w przestrzeń wydzielonej pożarowo klatki schodowej , pomieszczenie portierni nie może być wyposażone w meble i wystrój z materiałów palnych, zakazuje się używania urządzeń elektrycznych takich jak czajnik, słoneczko, termowentylator itp. Elementy wystroju wnętrza muszą być wykonane z materiałów niepalnych : np. meble z płyt kamiennych, z elementów stalowych. Wykonawca bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie nie może dokonywać istotnych zmian, ani ulepszeń pomieszczenia portierni lub przedsionka przed wejściem do portierni. Oprócz pisemnej zgody Zamawiającego wymagane jest również uzyskanie pisemnych uzgodnień z Opolskim Komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej. Stałe elementy wykończeniowe, ulepszające lub instalacyjne wykonane przez Wykonawcę w pomieszczeniu portierni, lub przedsionka przed wejściem do portierni, które są na trwale z nim związane, stanowią część składową pomieszczenia w budynku. Po zakończeniu wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca nie ma prawa odłączenia i zabrania urządzeń, ulepszeń i instalacji wykonywanych przez niego w pomieszczeniu, jeżeli te urządzenia, ulepszenia i instalacje stały się częścią składową pomieszczenia. Nakłady inwestycyjne z chwilą ich powstania zwiększające wartość pomieszczenia Wykonawca przekaże nieodpłatnie Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach