Przetargi.pl
Usługa ochrony oraz usługa obsługi gospodarczej z podziałem na części.

Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii ogłasza przetarg

  • Adres: 20-027 Lublin, Mieczysława Karłowicza 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48 814781355
  • Data zamieszczenia: 2024-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
    Mieczysława Karłowicza 4
    20-027 Lublin, woj. lubelskie
    tel. +48 814781355
    REGON: 387842118
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony oraz usługa obsługi gospodarczej z podziałem na części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia dla części I:1) Usługi świadczone na obiekcie:a) całodobowa ochrona obiektu 7 dni w tygodniu. Szacowana liczba godzin wynosi 4450 – 6 miesięcy od dnia podpisania.b) wykonywanie prac konserwacyjnych i porządkowych, utrzymanie czystości na terenie wokół budynków i na ciągach pieszych oraz zgłaszanie do Zamawiającego potrzeby wywozu nagromadzonych odpadów i śniegu. Szacowana liczba godzin wynosi 360 za cały okres umowy tj. 60 godzin miesięcznie przez 6 miesięcy od dnia podpisania. 2) Zakres usługi ochrony obiektu:a) Codzienne sprawdzanie pomieszczeń, stanu zagrożenia pożarowego, stanu zadrzewienia i ogrodzenia. b) Codzienne zapalanie i gaszenie świateł oświetlających posesję budynków.c) Codzienne zamykanie bram i furtek w godzinach uzgodnionych z najemcami budynku mieszkalnego.d) Czuwanie nad tym aby postronne osoby nie przebywały na terenie parku.e) Nadzór w czasie opróżniania szamba, monitorowanie ilości pobranych cieczy ściekowych.f) Wszelkie podejmowane czynności związane z ochroną obiektów Zamawiającego nie mogą być sprzeczne z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r., poz. 1995).3) Zakres obsługi gospodarczej na obiekcie:a) Wykonywanie prac w parku (koszenie trawy, usuwanie gałęzi, konarów drzew, liści). b) Dbanie o prawidłowe przechowywanie odpadów komunalnych, stałe utrzymanie czystości wokół pojemnika na odpady komunalne oraz zgłaszanie jego wywozu.c) Odczyt licznika głównego prądu w Pałacu oraz podliczników w budynku mieszkalnym a także głównego wodomierza (co miesiąc) w terminie do ostatniego dnia roboczego danego miesiąca. d) Utrzymanie w sprawności technicznej zapasowego źródła wody – studni głębinowej znajdującej się na terenie posesji wokół Pałacu w Łysołajach.e) Sprzątanie na posesji wokół Pałacu w Łysołajach.f) W okresie grzewczym obsługa urządzeń grzewczych (nagrzewnice olejowe) według potrzeb wynikających z warunków pogodowych oraz dyspozycji wydanych przez osobę reprezentującą Zamawiającego wskazaną w umowie.4) Nieruchomość położona w Łysołajach-Kolonia na działce nr 421 o pow. 2,2200 ha i na działce nr 423 o pow. 5,1279 ha zabudowana:a) pałacem o pow. użytkowej 845,20 m2, b) budynkiem mieszkalnym o pow. użytkowej 148,70 m2,c) portiernią o pow. użytkowej 28,70 m2, d) budynkiem terapii zajęciowej o pow. użytkowej 109,60 m2,e) magazynem (stodoła) o pow. użytkowej 127,60 m2,f) magazynem o pow. użytkowej 26 m2,g) budowlą hydrotechniczną, h) ogrodzeniem z siatki.Nieruchomość jest wpisana do Wojewódzkiego Rejestru Zabytków pod nr. 992.A/730Minimalna wartość przedmiotu zamówienia jaką będzie musiał wykorzystać Zamawiający określa się na 30% wartości umowy brutto.Opis przedmiotu zamówienia dla części I stanowi Załącznik nr 1a do SWZ.Opis przedmiotu zamówienia dla części II:1) Usługi świadczone na obiekcie:a) ochrona w godzinach w których obiekt jest zamknięty tj. w dni powszednie od godz. 22 do godz. 6, w soboty oraz w święta i w dniach wyznaczonych przez Zamawiającego całodobowo. Szacowana liczba godzin wynosi 9570 – 2 lata od podpisania umowy.b) obsługa gospodarcza nieruchomości. Szacowana liczba godzin wynosi 720 za cały okres umowy tj. 30 godzin miesięcznie przez 2 lat od dnia podpisania usługi.2) Zakres usługi ochrony:a) dozór nad bezpieczeństwem mienia i obiektów zlokalizowanych na nieruchomości,b) zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających w obiektach,c) ochrona mienia znajdującego się na terenie chronionym przed:a) kradzieżą z włamaniem,b) wandalizmem i chuligaństwem,c) ekscesami ze strony osób będących pod działaniem alkoholu lub narkotyków,d) wypadkami losowymi i awariami np. pożar, zalanie itp.d) systematyczny obchód terenu i obiektów objętych ochroną,e) kontrola zamknięć wskazanych przez Zamawiającego,f) otwieranie i zamykanie w określonych godzinach drzwi wskazanych przez Zamawiającego,g) informowanie osób wskazanych przez Zamawiającego o dostrzeżonych awariach instalacji i sieci wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej w budynkach i na terenie nieruchomości,h) odpowiednie zabezpieczenie kluczy zapasowych do pomieszczeń użytkowanych przez instytucje i zakłady pracy funkcjonujące w obiektach,i) odpowiednie reagowanie na dostrzeżone zagrożenia pożarowe,j) wezwanie Państwowej Straży Pożarnej w przypadku bezpośredniego zagrożenia pożarowego,k) zapewnienie środków łączności oraz wsparcia patrolu interwencyjnego,l) niezwłoczne informowanie upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach istotnych dla bezpieczeństwa obiektu.3) Zakres usługi obsługi gospodarczej:a) wykonywanie drobnych prac konserwacyjnych i porządkowych, w szczególności zwracanie uwagi na stan instalacji w budynkach i na nieruchomości, utrzymanie czystości na terenie wokół budynków i na ciągach pieszych,b) zgłaszanie do Zamawiającego potrzeby wywozu nagromadzonych odpadów i śniegu.Nieruchomość położona w Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej 14, działka oznaczona w ewidencji gruntów nr 2111/6, 2111/10, 2111/11, jest zabudowana budynkiem administracyjno - biurowym 7 kondygnacyjnym wraz z częścią podpiwniczoną i maszynowniami wind o łącznej pow. 6889,53m², posiadający 20 drzwi wejściowych w tym: strona północna - 3, strona zachodnia - 6, strona wschodnia - 3, strona południowa - 8.Minimalna wartość przedmiotu zamówienia jaką będzie musiał wykorzystać Zamawiający określa się na 30% wartości umowy brutto.Opis przedmiotu zamówienia dla części II stanowi Załącznik nr 1b do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70100000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 1 500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 zł) dla części I i/lub 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące 00/100 zł) dla części II.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwaniedo dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowaw art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Województwa Lubelskiego - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii w BankuPKO BP S.A. nr rachunku: 34 1020 3147 0000 8602 0090 2411 z dopiskiem „Wadium – Usługa ochrony oraz usługa obsługi gospodarczej z podziałem na części OZP.26.1.30.2024.KBA”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Województwo Lubelskie – Lubelskie Centrum Technologii i Innowacji;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowałaswą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;8) musi zostać złożony w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.6. W przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wrazz ofertą.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowylub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części I i II1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOkreślenie warunków:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOkreślenie warunków:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję (wraz z aktualnymi decyzjami zmieniającymi, jeśli decyzja o udzieleniu koncesji była zmieniana) na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osóbi mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodniez ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r.,poz. 1995) w zakresie nie węższym niż rodzaj i przedmiot dozoru opisany w przedmiocie zamówienia.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejOkreślenie warunków:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie4) zdolności technicznej lub zawodowejOkreślenie warunków:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże że:a) wykonywał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej (2) dwie usługi polegające na ochronie nieruchomości zabudowanych o wartości minimum 50 000,00 złotych brutto każda, przez nieprzerwany okres co najmniej 6 miesięcy.W przypadku wykazania przez Wykonawcę doświadczenia w zakresie usługi wykonywanej (będącej w trakcie realizacji), Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert, część usługi została wykonana na kwotę co najmniej 50.000,00 złotych brutto i realizacja części tej usługi trwała co najmniej 6 miesięcy.Jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawionew okresie ostatnich 3 miesięcy.b) przez cały okres świadczenia usługi będzie dysponował do jej wykonania przynajmniej jedną osobą (pracownik ochrony), która wpisana jest na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadającą zaświadczenieo wpisie, wydane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach