Przetargi.pl
Obsługa gospodarcza oraz dozór mienia i nieruchomości położonej w Zamościu przy ul. Zagłoby 8

Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii ogłasza przetarg

  • Adres: 20-027 Lublin, Mieczysława Karłowicza 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
    Mieczysława Karłowicza 4
    20-027 Lublin, woj. lubelskie
    REGON: 387842118
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa gospodarcza oraz dozór mienia i nieruchomości położonej w Zamościu przy ul. Zagłoby 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa gospodarcza oraz dozór mienia i nieruchomości położonej w Zamościu przy ul. Zagłoby 8.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1)Budynek użytkowany przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie, znajdujący się w Zamościu przy ul. Zagłoby 8, usytuowany na działce nr 122/3 o pow. 0,2788 ha, dla której Sąd Rejonowy w Zamościu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi KW NR ZA1Z/00075198. Budynek w kształcie litery L dwukondygnacyjny częściowo podpiwniczony, murowany. Budynek przeznaczony w części na funkcje biurową i funkcje krótkotrwałego zamieszkania.2) Podstawowe parametry budynku:a. pow. użytkowa 864 m2,b.pow. zabudowy 594 m2,c.kubatura 3601 m2.3.Szczegółowy zakres obsługi:1)Dozór nad bezpieczeństwem mienia i obiektów zlokalizowanych na nieruchomości, pełniony w formie całodobowej fizycznej ochrony ze wsparciem grupy interwencyjnej.2)Zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających w obiekcie.3)Ochrona mienia znajdującego się na terenie chronionym przed: a. kradzieżą z włamaniem, b. wandalizmem i chuligaństwem, c. ekscesami ze strony osób będących pod działaniem alkoholu lub narkotyków, d. wypadkami losowymi i awariami np. pożar, zalanie itp.4)Codzienne sprawdzanie pomieszczeń, stanu zagrożenia pożarowego, stanu zadrzewienia i ogrodzenia.5)Wydawanie użytkownikom obiektu przed rozpoczęciem i przyjmowanie po zakończeniu pracy kluczy od zamknięć głównych na poszczególnych piętrach.6)Wydawanie i przyjmowanie kluczy jw. osobom sprzątającym lokale użytkowe usytuowane w budynku.7)Dokonanie obchodu kontrolnego obiektu po zakończeniu pracy sprzątaczek celem wyeliminowania ewentualnych nieprawidłowości (pozostawionych bez zamknięcia drzwi korytarzy i holi, cieknących kranów, włączonych odbiorników elektrycznych itp.).8)Odnotowanie w rejestrze dostępu do budynku, każdorazowego wejścia poza godzinami służbowymi osób upoważnionych, posiadających stosowne zezwolenie.9)Niezwłoczne informowanie osób wskazanych przez Zamawiającego o dostrzeżonych awariach instalacji i sieci wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej w budynkach i na terenie nieruchomości, oraz o wszelkich zaistniałych nieprawidłowościach lub zdarzeniach.10)Prowadzenie obserwacji ruchu osobowego oraz samochodowego, odbywającego się na terenie dozorowanego mienia i obiektu z wykorzystaniem kamer przemysłowych umieszczonych na zewnątrz i wewnątrz budynku, przesyłających nagrania w czasie rzeczywistym.11)Zgłaszanie do Zamawiającego potrzeby wywozu nagromadzonych odpadów i śniegu.12)Codzienne zapalanie i gaszenie świateł oświetlających posesję budynków.13)Codzienne zamykanie bram i furtek w godzinach uzgodnionych z użytkownikami części mieszkalnej i biurowej.14)Czuwanie nad tym aby postronne osoby nie przebywały na terenie nieruchomości.15)Sprzątanie i odśnieżanie ciągów pieszych i jezdnych na nieruchomości.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załącznik nr 1 do SWZ – Istotne Postanowienia Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70100000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące 00/100 zł).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Województwa Lubelskiego - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii w Banku PKO BP S.A. nr rachunku: 34 1020 3147 0000 8602 0090 2411 z dopiskiem „Wadium – Obsługa gospodarcza oraz dozór mienia i nieruchomości położonej w Zamościu przy ul. Zagłoby 8” OZP.26.1.85.2023.WIR”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Województwo Lubelskie – Lubelskie Centrum Technologii i Innowacji;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;8) musi zostać złożony w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.6. W przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOkreślenie warunków:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOkreślenie warunków:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję (wraz z aktualnymi decyzjami zmieniającymi, jeśli decyzja o udzieleniu koncesji była zmieniana) na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r., poz. 1995) w zakresie nie węższym niż rodzaj i przedmiot dozoru opisany w przedmiocie zamówienia.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejOkreślenie warunków:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie4) zdolności technicznej lub zawodowejOkreślenie warunków:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże że:a) wykonywał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług polegających na ochronie nieruchomości zabudowanych o wartości minimum 40 000,00 złotych brutto każda, przez nieprzerwany okres co najmniej 6 miesięcy.W przypadku wykazania przez Wykonawcę doświadczenia w zakresie usługi wykonywanej (będącej w trakcie realizacji), Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert, część usługi została wykonana na kwotę co najmniej 40.000,00 złotych brutto i realizacja części tej usługi trwała co najmniej 6 miesięcy.Jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.b) przez cały okres świadczenia usługi będzie dysponował do jej wykonania przynajmniej jedną osobą (pracownik ochrony), która wpisana jest na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadającą zaświadczenie o wpisie, wydane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach