Gminny Zakład Komunalny ogłasza przetarg
- Adres: 86-031 Osielsko, Żołędowo, ul. Jastrzębia
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 328 26 00 , fax. 52 328 26 01
- Data zamieszczenia: 2020-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Komunalny
Żołędowo, ul. Jastrzębia 62
86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 328 26 00, fax. 52 328 26 01
REGON: 90033908000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa ochrony obiektów i mienia Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie na rok 2020-2021 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Usługa ochrony obiektów i mienia Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie 1. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia określone są na we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Opis: Zadanie 1 Usługa ochrony obiektów i mienia Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie Zakres i wymogi świadczenia ochrony: 1. Ochrona obiektu i mienia ul. Jastrzębia 62 Żołędowo będzie realizowana - od poniedziałek do piątku w godzinach od 15:00 do 07:00 rano dnia następnego - w dni ustawowo wolne od pracy – całą dobę Usługa ochrony będzie realizowana w okresie 24 m-y tj. 01.07.2018 – 30.06.2020 2. Ochrona obiektu i mienia może być realizowana tylko przez wyspecjalizowaną koncesjonowaną firmę ochroniarską. 3. Wszyscy pracownicy ochrony realizujący usługę muszą być pracownikami zatrudnionymi na umowę o pracę oraz stanowić oddział ochrony zgodny z wykazem pracowników przekazanym Zamawiającemu. Wprowadzenie nowego pracownika ochrony do oddziału następuje wyłącznie po wcześniejszym ( z co najmniej 1 godzinnym wyprzedzeniem) zawiadomieniu Zamawiającego. 4. Wykonawca będzie posiadał grupy interwencyjne, które mają za zadanie wsparcie ochrony – czas dojazdu do 15 minut. 5. Wykonawca zainstaluje na własny koszt w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia obowiązywania umowy, w obiekcie elektroniczny system kontroli pracy pracowników ochrony umożliwiający stały nadzór realizacji cyklicznych obchodów i będzie monitorował pracę pracowników ochrony( min. 4 czytniki) oraz czytnik otwierania i zamykania głównej bramy Zamawiającego rejestrujący godziny otwierania i zamykania , a raporty miesięczne kontroli pracy pracowników ochrony i otwierania bramy udostępni Zamawiającemu w formie załącznika rejestru przekazywanego zawsze do faktury. Podstawowe zadania i obowiązki wykonawcy usług ochrony: • Zabezpieczenie obiektu przed przedostaniem się osób nieupoważnionych • Zabezpieczenie majątku i mienia Zamawiającego na terenie posesji oraz wewnątrz obiektu • Zabezpieczanie śladów i dowodów przestępstw przeciwko mieniu dokonanych na terenie obiektu posesji oraz niezwłocznie powiadamianie Zamawiającego i uzgodnieniu ze Zamawiającym – organów ścigania oraz udzielania wyjaśnień • Wydawanie, przyjmowanie i przechowywanie kluczy do pomieszczeń Zamawiającego • Obsługa centralki systemu sygnalizacji i monitoringu • Prowadzenie ewidencji pracowników pozostających / pracujących poza godzinami i dniami pracy • Wpuszczanie na teren zakładu po godzinie 15 i w dniu ustawowo wolne od pracy pracowników posiadających ważne legitymacje służbowe Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie lub osoby wcześniej wskazane przez Dyrektora Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie • Ciągłe i aktywne przebywanie pracowników ochrony w obiekcie podlegającym ochronie • Dokonanie obchodu obiektów. Obchody należy wykonywać w odstępach czasowych co 1h zegarową • Sprawdzenie zamknięć zewnętrznych obiektu • Natychmiastowe działanie pracowników Wykonawcy w razie zauważenia próby kradzieży lub dewastacji mienia znajdującego się na terenie strzeżonego Obiektu • Prowadzenie na bieżąco ewidencji zdarzeń w Książce Służb wraz z powiadamianiem Zamawiającego • Przyjmowanie zgłoszeń i wszystkich informacji związanych z działalnością GZK w Żołędowie ( m.in. awarie wod-kan, zgłoszenia zdarzeń drogowych) od poniedziałku do piątku po 15:00, a w dni ustawowo wolne od pracy przez całą dobę, rejestrowanie każdego zgłoszenia i powiadamianie odpowiednich służb • Kontrola monitoringu • pracownicy ochrony powinni wykonywać swoje czynności w stroju służbowym Wykonawcy z logo firmy wraz z identyfikatorem imiennym • Sprzątanie terenu wokół budynku , z uwzględnieniem n/w zadań i wymagań: a) utrzymanie porządku i czystości chodników, parkingów, położonych na terenie obiektu Zamawiającego - poprzez zbieranie śmieci, zamiatanie, zmywanie zanieczyszczeń, b)koszenie trawników, c)likwidacja i łagodzenie negatywnych skutków zimy, utrzymanie komunikacyjności i bezpieczeństwa dróg dojazdowych, parkingów oraz schodów poprzez: oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota, posypywanie materiałem ciernym / piasek, sól / schodów i likwidacja / z zachowaniem ostrożności i wymogów bhp/ sopli lodowych i nawisów śnieżnych z zadaszeń i drzew, d)niezbędny sprzęt (np. kosiarka, łopaty) i materiały (np. piasek, sól) do wykonania zadania zabezpiecza Zamawiający. Zadanie 2 Usługa ochrony w formie monitoringu czterech stacji uzdatniania wody w miejscowości Niemcz, Żołędowo, Niwy i Bożenkowo 1. Podłączenie pod swój system monitorowania w celu szybkiej reakcji grup interwencyjnych. Czas dojazdu w przypadku alarmu do 15 minut. 2. Konserwacja nie rzadziej niż raz na kwartał i naprawa w przypadku uszkodzenia nie z winy Zamawiającego na koszt Wykonawcy urządzeń i systemów alarmowych zainstalowanych u Zamawiającego. 3. Monitorowanie całodobowe systemu alarmowego 4. Zapewnienie całodobowej gotowości do interwencji patrolu interwencyjnego 5. Podejmowanie natychmiastowych czynności ochrony obiektu z którego nadszedł sygnał alarmowy 6. Informowanie zamawiającego o każdych nieprawidłowościach w działaniu systemów alarmowych. 7. Pracownik ochrony w trakcie pełnienia dyżuru zobowiązany jest do obserwacji obrazu z kamer - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: – zamawiający żąda aby wykonawca • posiadał koncesje wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia ( Dz.U. z 2005 roku, Nr145, poz.1221 z późn. zm.) • posiadał odpowiednią wiedzę i doświadczenie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej www.bip.osielsko.pl informacji dotyczących między innymi nazw (firm) oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. wobec wykonawców, którzy złożyli oferty do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. (załącznik nr 2 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, oświadczenie może złożyć wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ochrona fizyczna i monitoring elektroniczny budynków Centrum Kultury Dwór Artusa 2024-2026
Dodano: 2024-03-07 - Świadczenie usługi ochrony imprez artystyczno-rozrywkowych plenerowych i imprez artystyczno – rozrywkowych na obiektach Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy w roku 2024r.
Dodano: 2024-03-07 - Całodobowa ochrona mienia, osób, obiektów szpitala i przychodni SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
Dodano: 2024-02-27 - Całodobowa ochrona fizyczna obiektu Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II, ul. Droga Starotoruńska 1A, 87-100 Toruń. Znak sprawy: MPiTJPII/ZP-01/02/2024/PK
Dodano: 2024-02-06 - Świadczenie usług ochrony osób, budynków i mienia Kujawsko–Pomorskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Toruniu
Dodano: 2024-02-02 - Całodobowa ochrona mienia, osób, obiektów szpitala i przychodni SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
Dodano: 2024-01-23 - USŁUGI PORTIERSKIE ORAZ DOZORU OSÓB I MIENIA WRAZ Z SYSTEMEM ANTYNAPADOWYM Z PATROLEM INTERWENCYJNYM W 2024 R.
Dodano: 2024-01-17 - Usługa ochrony osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
Dodano: 2024-01-09 - Kompleksowe zabezpieczenie dwóch imprez masowych artystycznych
Dodano: 2023-12-31 - Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w obiektach Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy.
Dodano: 2023-12-31