Przetargi.pl
Usługa ochrony mienia podczas nocnej przerwy technicznej na terenie Wyspy Słodowej i Wyspy Bielarskiej we Wrocławiu oraz obsługa i zabezpieczenie funkcjonowania Ogrodu Japońskiego w Parku Szczytnickim we Wrocławiu.

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50231 Wrocław, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33
    50231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony mienia podczas nocnej przerwy technicznej na terenie Wyspy Słodowej i Wyspy Bielarskiej we Wrocławiu oraz obsługa i zabezpieczenie funkcjonowania Ogrodu Japońskiego w Parku Szczytnickim we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie podzielone jest na 2 zadania: Zadanie nr 1 1)Przedmiot zamówienia obejmuje bezpośrednią ochronę fizyczną mienia podczas nocnej przerwy technicznej na Wyspie Słodowej i Wyspie Bielarskiej we Wrocławiu - we wszystkie dni miesiąca w okresie od 31 października 2017 roku godz. 23:30 do 31 października 2018 roku godz. 6:00 w szczególności w zakresie: a)ochrony fizycznej mienia znajdującego się na terenie Wyspy Słodowej i Wyspy Bielarskiej we Wrocławiu, b)przeciwdziałania aktom wandalizmu, kradzieżom, niszczeniu i uszkadzaniu mienia objętego ochroną, c)informowania o godzinie zamknięcia bramek i bramy, wzywania i egzekwowania do opuszczania terenu Wyspy Słodowej i Wyspy Bielarskiej od godz. 23.30, a w terminie od dnia 21.03.2018r. do dnia 31.10.2018r. w nocy z piątku na sobotę, z soboty na niedzielę i święta od godz. 2:00, d)zamykania bramek na kładkach: Piaskowej, Słodowej, Bielarskiej „żabia” i bramy na mostku Słodowym o godz. 00:00, a w terminie od dnia 21.03.2018r. do dnia 31.10.2018r. o godz. 3:00 w nocy z piątku na sobotę, z soboty na niedzielę i święta, e)o godz. 6:00 otwierania bramek na kładkach: Piaskowej, Słodowej, Bielarskiej „żabia” i bramy na mostku Słodowym, f)w czasie trwania przerwy technicznej, wpuszczania na teren Wysp firm sprzątających teren lub innych firm zajmujących się pielęgnacją zieleni, naprawami - działających na zlecenie Zarządu Zieleni Miejskiej, g)dokonywania ciągłych obchodów chronionego obiektu, h)sprawdzania stanu wszelkich zewnętrznych zamknięć i zabezpieczeń, do których Wykonawca ma dostęp, i)pisemnego zgłaszania Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia na ochranianym obiekcie, j)bieżąca konserwacja, naprawa lub wymiana zamknięć (kłódki, łańcuchy, zamki) wszystkich bramek i bramy na teren Wysp. Koszt robocizny i materiałów ponosi Wykonawca, k)reagowania w przypadkach zauważenia na terenie obiektu pakunków niewiadomego pochodzenia, l)nie wpuszczania osób na teren Wysp na czas trwania przerwy technicznej, m)dołożenia należytej staranności w ujęciu osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla mienia, n)niezwłocznego informowania o zauważonych zagrożeniach obiektu Straży Pożarnej, Pogotowia Gazowego, Policji, Straży Miejskiej, Pogotowia Ratunkowego oraz przedstawiciela Zamawiającego, o)koordynowania działań w przypadku interwencji służb zewnętrznych (Policja, Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe) poprzez wskazywanie dróg ewakuacyjnych lub bezpośredniego wskazywania dróg do miejsc zdarzeń oraz przekazywanie posiadanych informacji o zaistniałym zdarzeniu. p)wykonania usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i ppoż., q)prowadzenia książki dyżurów, do której upoważniony personel Wykonawcy oraz Zamawiającego wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony fizycznej mienia na terenie Wyspy Słodowej i Wyspy Bielarskiej. W terminie do piątego dnia następnego miesiąca świadczenia usługi, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu książki dyżurów–celem potwierdzenia wykonania usługi, r)uruchomienia grupy interwencyjnej natychmiastowej reakcji (minimum 2 osoby), wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego, która w ramach należytej staranności, podejmie się czynnego działania niezwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu dla mienia, jednak nie później niż w ciągu 10-15 minut (w zależności od czasu reakcji podanego w formularzu ofertowym), s)wyposażenia pracowników ochrony fizycznej w środki łączności bezprzewodowej, środki nagłaśniające do wzywania ludzi do opuszczenia terenu, jednolite umundurowanie umożliwiające ich identyfikację i identyfikację podmiotu zatrudniającego, imienne identyfikatory oraz w środki przymusu bezpośredniego, t)zapewnienia noszenia jednolitego umundurowania przez pracowników ochrony fizycznej umożliwiające ich identyfikację i identyfikację podmiotu zatrudniającego, u)uczestniczenia w sporządzaniu protokołu na okoliczność dokonania oceny zniszczeń lub kradzieży, v)wykonywania innych czynności, które będą niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia. 2)Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. 3)Usługa świadczona będzie w okresie od dnia 31.10.2017r. godz. 23:30 do dnia 28.02.2018r. godz. 6:00 w systemie dwuosobowym, z wyjątkiem 31.12.2017r. - od godz. 23:30 do 1.01.2018r. do godz. 6:00 w systemie sześcioosobowym, w okresie od dnia 28.02.2018r. godz. 23:30 do dnia 31.10.2018r. godz. 6:00 w systemie czteroosobowym. 4)Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń socjalnych i sanitariatów dla pracowników ochrony. Obowiązek ten należy do Wykonawcy. 5)Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców oraz procentowego udziału w realizacji zamówienia. 6)Wykonawca jest zobowiązany do posiadania przez cały okres realizacji przedmiotu umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 90 000,00 zł. Zadanie nr 2 1)Przedmiot zamówienia obejmuje zabezpieczenie funkcjonowania Ogrodu Japońskiego w okresie udostępnienia Ogrodu do zwiedzania tj. od dnia 1 kwietnia 2018r. do dnia 31 października 2018r., w tym: a)dozór i obsługę porządkową w godz. otwarcia codziennie od 9:00 do 19:00, b)sprzedaż biletów wstępu, c)dozór poza godzinami zwiedzania. 2)Całodobowy dozór poza sezonem otwarcia, w terminie od dnia 1 listopada 2017r. do dnia 31 marca 2018r., 3)Zapewnienia obsługi i zatrudnienie co najmniej pracowników: do dozoru Ogrodu poza godzinami zwiedzania - 2 osoby na zmianie, do dozoru i obsługi porządkowej w godz. otwarcia Ogrodu - 4 osoby na zmianie, do sprzedaży biletów wstępu - 1 osoba na zmianie. Przedmiot zamówienia powinien być realizowany przez co najmniej tyle osób ile zostało wymienione powyżej. 4)Zapewnienie numeru telefonu komórkowego dla potrzeb Ogrodu. 5)Wykonawca zobowiązany jest do: a)bieżącego patrolowania terenu Ogrodu, włącznie z kontrolowaniem stanu ogrodzenia od strony zewnętrznej, b)sprawdzania stanu wszelkich zewnętrznych zamknięć i zabezpieczeń, do których Wykonawca ma dostęp, c)pisemnego zgłaszania Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia na ochranianym obiekcie, d)reagowania w przypadkach zauważenia na terenie obiektu pakunków niewiadomego pochodzenia, e)dołożenia należytej staranności w ujęciu osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla mienia lub osób, f)niezwłocznego informowania o zauważonych zagrożeniach obiektu właściwych jednostek systemu ratowniczo - gaśniczego, Pogotowia Gazowego, Policji, Straży Miejskiej, Pogotowia Ratunkowego oraz przedstawiciela Zamawiającego, g)koordynowania działań w przypadku interwencji służb zewnętrznych (Policja, Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe) poprzez wskazywanie dróg ewakuacyjnych lub bezpośredniego wskazywania dróg do miejsc zdarzeń oraz przekazywanie posiadanych informacji o zaistniałym zdarzeniu, h)wyposażenia pracowników ochrony fizycznej w środki łączności bezprzewodowej, jednolite umundurowanie umożliwiające ich identyfikację i identyfikację podmiotu zatrudniającego oraz imienne identyfikatory, i)uruchomienia grupy interwencyjnej natychmiastowej reakcji (minimum 2 osoby), wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego, która w ramach należytej staranności, podejmie się czynnego działania niezwłocznie po otrzymaniu sygnału o zagrożeniu osób i mienia, jednak nie później niż w ciągu 10-15 minut (w zależności od czasu reakcji podanego w formularzu ofertowym), j)wykonywania innych czynności, które będą niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia. 6)Pozostałe obowiązki Wykonawcy: a)Wykonawca będzie upoważniony do sprzedaży biletów wstępu i karnetów do Ogrodu w imieniu Zamawiającego. Bilety i karnety dostarczy Zamawiający. Bilety i karnety stanowią druki ścisłego zarachowania. Sprzedaż biletów wstępu i karnetów odbywać się będzie z użyciem kasy fiskalnej. Kasę fiskalną zapewnia Wykonawca i musi być zarejestrowana na Wykonawcę usługi. Sprzedaż biletów wstępu i karnetów odbywać się będzie w pawilonie kasy na terenie Ogrodu Japońskiego. Wpływy ze sprzedaży biletów wstępu i karnetów są dochodami Gminy. b)Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia sprzedaży własnych art. reklamowych dotyczących Ogrodu Japońskiego takich jak np. widokówki, foldery, albumy, kalendarze itp. Asortyment artykułów reklamowych zostanie uzgodniony z Zamawiającym. c)Wykonawca będzie odprowadzał 5% wartości od wpływów brutto z tytułu sprzedaży artykułów reklamowych do 15 dnia następnego miesiąca po upływie okresu rozliczeniowego na konto Zarządu Zieleni Miejskiej podane we wzorze umowy. Wpływy ze sprzedaży artykułów reklamowych stanowią dochody Gminy. Pozostałe 95 % wpływów ze sprzedaży tych artykułów Wykonawca zatrzymuje dla siebie. d)Wykonawca zobowiązuje się przekazać wpływy z tytułu sprzedaży biletów wstępu i karnetów do 15 dnia następnego miesiąca po upływie okresu rozliczeniowego na konto Zarządu Zieleni Miejskiej podane we wzorze umowy. e)Wykonawca rozliczy się z Zamawiającym, po zakończeniu okresu zwiedzania, ze sprzedaży biletów wstępu i karnetów w terminie do 30 listopada 2018r. f)Rozliczenie dochodów z tytułu sprzedaży biletów wstępu, karnetów i artykułów reklamowych będzie odbywać się do 10-go dnia następnego miesiąca po upływie miesięcznego okresu rozliczeniowego. g)Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia Ogrodu Japońskiego bezpłatnie, zorganizowanym grupom, których przybycie uzgodnione zostało z Zamawiającym. h)Wykonawca umożliwi wejście do Ogrodu, poza godzinami otwarcia, osobom którym Zamawiający wydał wcześniej zezwolenie. i)Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie wykonywania przedmiotu umowy. j)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wyposażenie Ogrodu. k)Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w Ogrodzie np. dewastację urządzeń, kradzieże roślin itp. l)Wykonawca odpowiada za czystość w ogrodzie podczas godzin zwiedzania oraz za: • utrzymanie mis w czystości i wymianę w nich wody, • grabienie nawierzchni żwirowej przed wejściem do Ogrodu, na placu przed kasą, w okolicy tablicy pamiątkowej, przed bramą główną i boczną w ogrodzie – kilkakrotnie w ciągu dnia, • kontrolowanie kaskady ,,męskiej’’ w zakresie oczyszczania z liści i gałęzi grzebieni stalowych w trakcie pracy pompy, • włączanie i wyłączanie kaskady ,,męskiej’’ – ręcznie przy niskim stanie wody, • zgłaszanie nieprawidłowości w funkcjonowaniu pracy zraszaczy, • zbieranie śmieci z terenu ogrodu i wrzucanie do koszy, • informowanie zwiedzających o możliwości zapoznania się z regulaminem Ogrodu i pilnowanie zwiedzających w zakresie przestrzegania regulaminu, • pilnowanie przestrzegania przez zwiedzających kierunku zwiedzania. m)Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia Księgi Pamiątkowej Ogrodu Japońskiego. n)Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z firmą zajmującą się konserwacją Parku Szczytnickiego i Ogrodu Japońskiego wyłonioną osobnym przetargiem, w tym nie zmieniania lokalizacji ustawionych przez tą firmę płotków, o)Zamówienie nie obejmuje kosztów konserwacji zieleni i utrzymania w czystości Ogrodu. 7)Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń socjalnych i sanitariatów dla pracowników ochrony. Obowiązek ten należy do Wykonawcy. 8)Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia (szczególny charakter Ogrodu Japońskiego posiadającego duże walory kompozycyjne i dendrologiczne) Zamawiający zastrzega, że zamówienie nie może być powierzone podwykonawcom z wyłączeniem grupy interwencyjnej. 9)Wykonawca jest zobowiązany do posiadania przez cały okres realizacji przedmiotu umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 1 200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100). Zadanie nr 2: 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na ochronę osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2016 poz. 1432 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy 2. Kosztorys ofertowy dla zadania na które Wykonawca składa ofertę. 3. Wypełniony roczny harmonogram rzeczowo-finansowy prac na zadanie nr 2. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium 5. Pełnomocnictwo określające zakres umocowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach