Przetargi.pl
Usługa ochrony mienia i sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych Sekcji Dróg Miejskich w Oleśnicy

Sekcja Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. B. Krzywoustego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717 889 416 , fax. 71 788 94 17
  • Data zamieszczenia: 2020-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sekcja Dróg Miejskich
    ul. B. Krzywoustego
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 717 889 416, fax. 71 788 94 17
    REGON: 93060744600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdm.olesnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony mienia i sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych Sekcji Dróg Miejskich w Oleśnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. usługa ochrony mienia na obiekcie objętym systemem monitorowania terenu (16 kamer), 1.2.usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych Sekcji Dróg Miejskich w Oleśnicy, ul. B. Krzywoustego 31c, 56-400 Oleśnica, zgodnie z poniższymi warunkami. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi ochrony mienia poprzez dozorowanie mienia oraz podejmowanie działań zapobiegającym przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu Zamawiającego, a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren dozorowany za pomocą pracowników ochrony zatrudnionych na umowę o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem. 3. Zakres świadczenia usługi ochrony: - budynki o łącznej powierzchni ~1 864,00 m2, - teren o pow. ~5 587,00 m2, - pojazdy, sprzęt budowlany, narzędzia, wyposażenie zakładu, - materiały budowlane składowane na placu ogrodzonym lub w budynkach. 4. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi grupy interwencyjnej oferującej usługę szybkiego reagowania na wezwanie. 5. Grupa interwencyjna ma być przywoływana za pomocą przycisku alarmowego w formie pilota, w którego posiadaniu będzie pełniący dyżur pracownik ochrony przebywający w wyznaczonych godzinach, w dowolnym miejscu na terenie siedziby Zamawiającego. 6. W przypadku, gdy grupa interwencyjna będzie podmiotem odrębnym tj. usługa ta realizowana będzie przy udziale Podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy nie później jednak niż na 7 dni przed planowaną datą zawarcia umowy na realizację zamówienia dostarczyć kopię umowy na świadczenie usługi szybkiego reagowania na wezwanie przy użyciu przycisku alarmowego w formie pilota wraz z koncesją Podwykonawcy na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. 7. Niedostarczenie umowy opisanej w punkcie III.6 SIWZ w założonym terminie może być podstawą do odstąpienia od umowy z winy leżącej po stronie Wykonawcy i obciążenia Wykonawcy karą w wysokości zgodnej z zapisami wzoru umowy. 8. Wykonawca i Podwykonawca zobowiązani są posiadać koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. 9. Ochrona mienia będzie sprawowana przez Wykonawcę w dni powszednie od godziny 15:00 do godziny 7:00 rano dnia następnego oraz w soboty, niedziele i święta całodobowo. W celu wykonywania ochrony mienia Zamawiający stawia do dyspozycji Wykonawcy jeden posterunek w postaci portierni zlokalizowanej w budynku socjalnym SDM. 10. Ochrona obejmuje współpracę z pracownikami etatowymi Sekcji Dróg Miejskich w Oleśnicy w ramach prowadzonego zarządu dróg, w tym akcji zimowej polegającej na przyjmowaniu, w czasie pełnienia dozoru, informacji i wniosków od pracowników Urzędu Miasta Oleśnicy, Policji i innych instytucji oraz od wszystkich użytkowników dróg dotyczących stanu dróg i potrzeby podjęcia działań oraz na niezwłocznym przekazywaniu otrzymanych informacji i wniosków bezpośrednio lub telefonicznie pracownikom funkcyjnym Sekcji Dróg Miejskich w Oleśnicy zgodnie z informacją umieszczoną na portierni. 11. Zamawiający zapewnia Wykonawcy dostęp do monitoringu terenu, który obejmuje 16 kamer. Utrzymanie kamer leży po stronie Zamawiającego. 12. Środki czystości, narzędzia do sprzątania oraz wszelkie akcesoria niezbędne do wykonywania wszystkich czynności stanowiących przedmiot zapytania cenowego zapewnia Wykonawca. 13. Zakup mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego leży po stronie Zamawiającego. 14. Szacunkowa liczba godzin świadczenia usługi ochrony w ciągu okresu trwania umowy wynosi 10120 godzin. 15. Wyceny usługi sprzątania należy dokonać przy założeniu, że usługa trwać będzie minimum 3 godziny dziennie. 16. Usługa sprzątania obejmuje następujące czynności: 16.1. budynek biurowy: a) wejście główne i korytarz: - codzienne, w dni robocze mycie na mokro posadzek; - dwa razy w miesiącu mycie drzwi zewnętrznych oraz witryny przy drzwiach frontowych; - raz w roku mycie ściany zewnętrznej w postaci luksferów; - trzy razy w roku mycie szklanych drzwi wyjściowych na patio; b) pomieszczenia biurowe i sala konferencyjna: - codzienne, w dni robocze sprzątanie pomieszczeń biurowych przez wycieranie kurzu z powierzchni zewnętrznych mebli biurowych, mycie na mokro posadzek oraz odkurzanie wykładziny, opróżnianie i wymiana wkładów foliowych koszy; - raz w miesiącu mycie wszystkich drzwi wewnętrznych (drzwi wejściowych do pomieszczeń biurowych) wraz ze szklanymi przystawkami; - trzy razy do roku mycie okien, przeszkleń od strony patio oraz żaluzji zewnętrznych; - raz w miesiącu odkurzanie tabliczek przydrzwiowych; c) pokój śniadań, aneks kuchenny w sekretariacie oraz pomieszczenie gospodarcze: - codzienne, w dni robocze sprzątanie pokoju śniadań poprzez mycie na mokro posadzek oraz wycieranie na mokro wszystkich powierzchni płaskich, armatury sanitarnej oraz opróżnianie i wymiana wkładów foliowych koszy; - raz w miesiącu mycie drzwi wewnętrznych – drzwi wejściowych do pokoju śniadań oraz do pomieszczenia gospodarczego; - trzy razy do roku mycie okien, przeszkleń od strony patio oraz żaluzji zewnętrznych; - raz w miesiącu mycie glazury; d) toalety: - codzienne, w dni robocze sprzątanie pomieszczeń poprzez mycie na mokro posadzek, mycie armatury sanitarnej; - raz w miesiącu mycie glazury; - raz w miesiącu mycie drzwi wewnętrznych; - raz w miesiącu mycie kabiny w toalecie męskiej; - uzupełnianie mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego – zgodnie z potrzebami. Zakup mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego leży po stronie Zamawiającego. 16.2. budynek socjalny: a) wejście do budynku, wiatrołap i korytarze: - codziennie, w dni robocze mycie na mokro posadzki; - trzy razy do roku mycie okien oraz drzwi wejściowych do budynku oraz drzwi wyjściowych na patio; - raz w miesiącu mycie szklanych drzwi wewnętrznych; b) szatnia pracownicza i suszarnia: - codzienne, w dni robocze sprzątanie pomieszczeń socjalnych poprzez mycie na mokro posadzek, wycieranie na mokro wszystkich powierzchni płaskich na terenie szatni pracowniczej oraz opróżnianie i wymiana wkładów foliowych koszy; - raz w miesiącu mycie całych zewnętrznych powierzchni szafek ubraniowych oraz szafy suszącej; - raz w miesiącu mycie drzwi wewnętrznych (drzwi wejściowych do szatni oraz suszarni); - raz w roku mycie okna w postaci luksferów; c) sala odpraw: - codzienne, w dni robocze sprzątanie sali odpraw poprzez mycie na mokro posadzki, wycieranie na mokro wszystkich powierzchni płaskich oraz mycie armatury sanitarnej oraz opróżnianie i wymiana wkładów foliowych koszy; - raz w miesiącu mycie glazury; - raz w miesiącu mycie drzwi wewnętrznych (drzwi wejściowych do sali odpraw); - trzy razy do roku mycie przeszkleń od strony patio; d) portiernia: - codzienne, w dni robocze sprzątanie portierni poprzez mycie na mokro posadzki, wycieranie na mokro wszystkich powierzchni płaskich oraz opróżnianie i wymiana wkładów foliowych koszy; - trzy razy do roku mycie okna; - raz w miesiącu mycie całych zewnętrznych powierzchni szafek ubraniowych; e) toalety i umywalnie: - codzienne, w dni robocze sprzątanie pomieszczeń poprzez mycie na mokro posadzek, mycie armatury sanitarnej; - raz w miesiącu mycie glazury; - raz w miesiącu mycie drzwi wewnętrznych (drzwi wejściowych do umywalni); - raz w miesiącu mycie kabiny toalety męskiej oraz kabin prysznicowych; - uzupełnianie mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego – zgodnie z potrzebami. Zakup mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego leży po stronie Zamawiającego. 16.3. otoczenie zewnętrzne budynków: a) Codzienne opróżnianie koszy na śmieci – przed wejściem głównym do budynku biurowego, kosz na śmieci na patio, przed wejściem do budynku socjalnego; b) W okresie jesiennym, trzy razy w tygodniu, usuwanie liści przed wejściem (z utwardzonych dojść) do budynku biurowego; c) Dwa razy w miesiącu mycie blaszanych obróbek na murku przy schodach i podjeździe dla niepełnosprawnych do budynku biurowego; d) Jeden raz w miesiącu mycie pylonu informacyjnego z nazwą firmy prze budynkiem Sekcji Dróg Miejskich w Oleśnicy; e) Dwa razy w miesiącu zamiatanie przed wejściem głównym do budynku biurowego (schody, podjazd dla niepełnosprawnych, dojście wzdłuż budynku, dojście do schodów od strony zatok parkingowych); f) W okresie zimowym Wykonawca zobowiązuje się do usuwania śniegu przed wejściem głównym do budynku biurowego (schody, podjazd dla niepełnosprawnych, dojście wzdłuż budynku, dojście do schodów od strony zatok parkingowych), przejścia przez patio łączącego budynek biurowy i budynek socjalny oraz wejściem głównym bo budynku socjalnego, wraz z zwalczaniem śliskości zimowej (posypywanie piaskiem z solą); g) Wykonawca zobowiązany jest do usuwania chwastów ze żwirowej nawierzchni przy dojściu do budynku biurowego oraz wzdłuż betonowego ogrodzenia. 17. Zakres świadczenia usługi sprzątania: - wejście główne i korytarz ~ 60,00 m2; - pomieszczenia biurowe i sala konferencyjna ~ 150,00 m2; - pokój śniadań oraz aneks kuchenny w sekretariacie, pomieszczenie gospodarcze ~ 12,50 m2 + 2,00 m2 + 1,60 m2 = 16,10 m2; - toalety ~ 23,70 m2; - wejście do budynku socjalnego, wiatrołap i korytarze ~ 19,65 m2; - szatnia pracownicza i suszarnia ~ 27,30 m2; - sala odpraw ~ 27,70 m2; - portiernia ~ 11,80 m2; - toalety i umywalnie ~ 19,10 m2; - drzwi wejściowe z witryną szklaną (drzwi frontowe budynku biurowego) – 1 szt.; - szklane drzwi wejściowe do budynku socjalnego – 1 szt.; - szklane drzwi wyjściowe na patio – 2 szt.; - drzwi wewnętrzne ze szklanymi dostawkami bocznymi – 9 szt.; - drzwi wewnętrzne bez dostawek szklanych – 11 szt.; - okna (portiernia) – 1 szt.; - przeszklenia od strony patio ~ 55,00 m2; - ściana zewnętrzna w postaci luksferów ~ 190,00 m2; - tabliczki przydrzwiowe – 5 sztuk. 18. Usługa mycia przeszkleń od strony patio obejmuje mycie ram. 19. Usługa sprzątania obejmuje również czyszczenie wszystkich kratek wentylacyjnych. 20. Usługa sprzątania ma być wykonywana w dni robocze nie wcześniej niż od godziny 15:00. 21. W przypadku, gdy firma pełniąca usługę sprzątania będzie podmiotem odrębnym tj. usługa ta realizowana będzie przy udziale Podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest na 7 dni przed planowaną datą zawarcia umowy na realizację zamówienia dostarczyć kopię umowy na świadczenie usługi sprzątania w zakresie opisanym powyżej. 22. Niedostarczenie umowy opisanej w punkcie III.21 SIWZ w założonym terminie może być podstawą do odstąpienia od umowy z winy leżącej po stronie Wykonawcy i obciążenia Wykonawcy karą w wysokości zgodnej z zapisami wzoru umowy. 23. Zamawiający zastrzega, że usługa sprzątania nie może być świadczona jednocześnie z usługą ochrony przez tego samego pracownika. 24. Prace cykliczne mają być wykonywane zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Jednocześnie informujemy, że z budynku Sekcji Dróg Miejskich w Oleśnicy na dzień ogłoszenia zamówienia na stałe korzysta 19 osób oraz średnio 120 klientów w miesiącu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, określającą zakres i formę jej prowadzenia, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 838) ważną przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek, musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty przygotowany dla zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 Ustawy – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; c) koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; d) dowód wpłaty wadium – wg wytycznych rozdziału IX SIWZ; e) dokument, z którego wynika upoważnienie osoby / osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach