Przetargi.pl
,,Usługa ochrony mienia i osób na terenie Konstancińskiego Domu Kultury ul. Mostowa 15, Konstancin-Jeziorna wraz z monitorowaniem systemów alarmowych oraz patrolami interwencyjnymi”

KONSTANCIŃSKI DOM KULTURY ogłasza przetarg

  • Adres: 05-510 Konstancin-Jeziorna, ul. Mostowa 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224842020
  • Data zamieszczenia: 2024-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: KONSTANCIŃSKI DOM KULTURY
    ul. Mostowa 15
    05-510 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. 224842020
    REGON: 001077625
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hugonowka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Usługa ochrony mienia i osób na terenie Konstancińskiego Domu Kultury ul. Mostowa 15, Konstancin-Jeziorna wraz z monitorowaniem systemów alarmowych oraz patrolami interwencyjnymi”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ,,Usługa ochrony mienia i osób na terenie Konstancińskiego Domu Kultury przy ul. Mostowej 15w Konstancinie-Jeziornie, wraz z monitorowaniem systemów alarmowych oraz patroleminterwencyjnymi”2.1 Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił ochronę obiektu w następujący sposób:a) siedem dni w tygodniu w godzinach 18.00-7.00 ( 1 osoba)b) w dni wolne – niedziele i święta ( łącznie 78 dni w roku) w godzinach 7.00-18.00 ( 1 osoba)c) w miesiącach tj. lipiec-sierpień w godzinach 17.00-7.00 ( 1 osoba)d) w miesiącach wakacyjnych tj. lipiec i sierpień w dni wolne – niedzielę i święta ( łącznie 18 18dni w ciągu 2 miesięcy ) w godzinach 7.00-17.00 ( 1 osoba)2.2 Czynności pracownika ochrony obejmują wszelkie działania zapobiegające przestępstwom iwykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej ztych zdarzeń oraz niedopuszczające do powstania zagrożenia kradzieżą , zalaniem lub pożarem wchronionych obiektach.2.3 Ochrona fizyczna osób i mienia przez pracowników Wykonawcy obejmuje w szczególności:a) ochronę obiektu przed dostępem do nich osób nieupoważnionych;b) zapewnienie bezpieczeństwa osobom znajdującym się na terenie obiektu:c) ochrona mienia przed kradzieżą, uszkodzeniem lub zniszczeniem – ujawnianie faktówdewastacji mienia Zamawiającego;d) zapobieganie zakłóceniom porządku na terenie obiektu i powiadomienie upoważnionegopracownika Zamawiającego o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku:e) powiadamianie policji o czynach przestępczych zaistniałych na terenie Zamawiającego izabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia policji;f) kontrola osób i samochodów przyjeżdżających i opuszczających teren Zamawiającego;g) nadzorowanie gospodarki kluczami użytku bieżącego do pomieszczeń, drzwi ewakuacyjnych ipomieszczeń gospodarczych;h) podejmowanie działań mających na celu zapobieżenie skutkom awarii w przypadkuwystąpienia awarii sieci energetycznej, telefonicznej , wodno- kanalizacyjnej i centralnegoogrzewani;i) kontrola poziomu wód opadowych w zbiornikach retencyjnych i w razie konieczności wezwaniaodpowiednich służb w celu wypompowania wód;j) prowadzenie kontroli zabezpieczenia pomieszczeń po godzinach pracy i w dniach wolnych odpracy;k) współdziałanie w wykonywaniu zadań ochronnych z Policją, Strażą Miejską oraz jednostkamiochrony ppoż;l) rozmieszczenie co najmniej 6 punktów kontrolnych na chronionym terenie ;m) obsługi przez pracowników ochrony systemu monitoringu, sygnalizacji ppoż, centralisygnalizacji napadu i włamania, wentylacji i innych urządzeń koniecznych dla prawidłowegofunkcjonowania obiektu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił obsługę centralitelefonicznej.2.4 Każdy z pracowników pozostawionych do dyspozycji Zamawiającego będzie wpisany na listękwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 26 i 27 Ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia.2.4.1 Wykonawca zapewnia 3 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oddelegowanychna stałe do ochrony Obiektu. Zamiar trwałej zmiany osobowej pracowników ochrony winien byćzgłoszony przez Wykonawcę Zamawiającemu na piśmie. Formalnego zgłoszenia na piśmie niewymagają zmiany pracownika ochrony spowodowane jego czasową niedyspozycją trwającą do30 dni. W takim przypadku Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o czasowej zmianiepracownika ochrony.2.4.2 Zamawiający wymaga, aby wszyscy pracownicy ochrony posiadali czytelne, imienneidentyfikatory , byli wyposażeni w co najmniej jeden środek łączności ( radiowy, telefonkomórkowy), oraz:a) posiadali minimum 12 miesięczny staż pracy jako pracownik ochrony;b) posiadali aktualne zaświadczenie o niekaralności;c) posiadali wykształcenie ponadpodstawowe;d) pracownik ochrony powinien być osobą sprawną fizycznie i intelektualnie o dużejspostrzegawczości , zdolną do pracy na stanowisku pracownika ochrony . Pracownik ochronypowinien być umundurowany w oznakowaną w odzież służbową.2.4.3 Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać przepisów BHP , przeciwpożarowych i innychobowiązujących w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:- dot. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku;dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Wykonawca posiada:ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 z późn. zm.),-dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związane z przedmiotem zamówienia, na wartość min. 300 000 zł (suma gwarancyjna).- dot. zdolności technicznej lub zawodowej:- zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował- w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na ochronie osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.- Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli:Wykonawca wykaże, że osoby które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia tj.:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia . Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadały kwalifikacje i doświadczenie. Zamawiający uzna warunek za spełniony , jeżeli Wykonawca będzie dysponował co najmniej trzema osobami na stanowisku kwalifikowanego pracownika ochrony.- W przypadku, gdy wartości będą wyrażone w oświadczeniach w innych walutach niż Polski Złoty (PLN) muszą zostać one przeliczone przez Wykonawcę wg odpowiednio Tabeli A lub Tabeli B kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego aktualnej na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.- Warunki udziału w postępowaniu mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków określonych w SWZ metodą „spełnia”/„nie spełnia” na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SWZ. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.- Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziałuw postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.-W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.7.6 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.7.7 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 3, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określaw szczególności:- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;-czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach