Przetargi.pl
Usługa ochrony mienia i budynku oraz podstawowa obsługa centralki telefonicznej

Centralne Laboratorium Ochrony Radiologicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 03194 Warszawa, ul. Konwaliowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 228 111 616 , fax. 228 111 616
  • Data zamieszczenia: 2017-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralne Laboratorium Ochrony Radiologicznej
    ul. Konwaliowa 7
    03194 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 228 111 616, fax. 228 111 616
    REGON: 327008000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.clor.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony mienia i budynku oraz podstawowa obsługa centralki telefonicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Ochrona budynku – pomieszczeń i mienia: a) budynek główny ABC, w szczególności magazyn źródeł promieniotwórczych i sale kalibracyj-ne w części C b) budynek BERLIN c) budynek (łącznik 123 SM) oraz ,,bunkier” d) budynek ,,zwierzętarnia” e) garaże od nr 1 do nr 16 f) hala BISTYP g) budynek garażowo – magazynowy h) ogrodzony teren za halą BISTYP ,,blaszaki” i) ogrodzony teren CLOR wraz z wyposażeniem 2. Zapewnienie bezpieczeństwa funkcjonowania komórek organizacyjnych CLOR oraz firm Najemców rozmieszczonych w obiektach w/w. 3. Sprawowanie nadzoru ruchu osobowego a w szczególności zwracanie uwagi na wnoszenie i wynoszenie sprzętu i innych materiałów. Obowiązki i zadania pracowników ochrony podczas pełnienia dyżuru: 1. Informowanie i kierowanie do właściwych komórek organizacyjnych interesantów wchodzących do budynku. 2. Wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń . Odnotowywanie pobrania i zdania kluczy do pomieszczeń plombowanych. 3. Sprawdzanie wewnątrz budynku wszystkich pomieszczeń, zwracając uwagę na zamknięcia drzwi i okien, wyłączanie z gniazd elektrycznych wszelkich urządzeń, wyłączanie zbędnego oświetlenia a także sprawdzanie kranów z wodą 4. Oględziny budynków z zewnątrz po zakończeniu pracy w CLOR oraz w firmach Najemców codziennie w dni robocze, a w dni wolne od pracy oraz święta 3 razy w ciągu doby. 5. Zbieranie kluczy pozostawionych w drzwiach i odnotowywanie tego faktu w książce pełnienia dyżuru. 6. Nie zezwalanie na wejście do budynku osobom obcym a także przebywanie ich w budynku po godzinach pracy, jeżeli nie posiadają zezwolenia dyrekcji CLOR. 7. Znajomość miejsc rozmieszczenia urządzeń i sprzętu gaśniczego, głównych wyłączników prądu, zaworów wody i gazu oraz sposobu ich wyłączania a także wzywania odpowiednich służb tech- nicznych w wypadku zaistnienia awarii tych urządzeń. 8. Przyjmowanie przesyłek pocztowych i kurierskich dostarczonych po godzinach pracy CLOR adresowanych do Zleceniodawcy i firm najmujących lokale użytkowe, z wyłączeniem przesyłek z wymaganym podpisem adresata. 9. Włączanie i wygaszanie o określonych porach pieców i suszarek laboratoryjnych do wygrzewania próbek. 10. Włączanie i wyłączanie wyciągów w pokojach spaleń i pomieszczeniach suszarek. 11. Nadzór nad przestrzeganiem prawidłowego parkowania i ruchu pojazdów mechanicznych, osób uprawnionych do wjazdu na teren CLOR. 12. Przeprowadzanie każdego dnia o godz. 20.00 kontroli zamknięcia bram nr4 i 5. 13. Niezwłoczne powiadamianie kierownictwa CLOR o wszystkich nadzwyczajnych wypadkach i zdarzeniach zaistniałych w budynkach i na terenie zwłaszcza po godzinach pracy CLOR. 14. Wzywanie Straży Pożarnej (998) w przypadku pożaru w budynkach lub na terenie z jednoczesnym powiadomieniem policji (997) lub (112) oraz przystąpienie do gaszenia posiadanym przez CLOR sprzętem. 15. Powiadomienie policji w przypadku zaistniałego zagrożenia ochranianego obiektu (napad, wtargnięcie) a także użycie wszelkich możliwych środków (perswazji, siły fizycznej) w celu udarem- nienia wtargnięcia do budynku oraz zabezpieczenia wszelkich śladów mogących mieć związek ze zdarzeniem które mogą stanowić dowody procesowe. 16. Obsługa monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego zainstalowanego w budynku ABC 17. Obsługa urządzeń alarmowych systemu sygnalizacji włamania zainstalowanych w budynku ABC oraz w budynku BERLIN i ,,bunkrze” 18. Obsługa centrali sygnalizacji pożaru i zadymienia połączonego z czujkami na terenie budynku ABC 19. Obsługa telefonicznych rozmów przychodzących. 20. Zachowanie tajemnicy służbowej w czasie pełnienia dyżuru jak i po zakończeniu pracy. 21. Zachowanie właściwej postawy i taktu w kontaktach z pracownikami CLOR, najemcami lokali oraz interesantami. 22. Nie opuszczanie miejsca pełnienia dyżurów przed zmianą przez innego pracownika ochrony. 23. Zatrzymywanie osób znajdujących się w stanie wskazującym na spożycie alkoholu. 24. Zawiadamianie przełożonych w wypadkach nagłej choroby. 25. Nie przekazywanie dyżuru choremu lub nietrzeźwemu zmiennikowi. 26. Przestrzeganie trzeźwości i zakazu palenia tytoniu w miejscu pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Koncesja wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach