Przetargi.pl
Usługa ochrony mienia.

Główny Urząd Nadzoru Budowlanego ogłasza przetarg

  • Adres: 00926 Warszawa, ul. Krucza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226 619 453 , fax. 226 619 095
  • Data zamieszczenia: 2016-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
    ul. Krucza
    00926 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226 619 453, fax. 226 619 095
    REGON: 1084922000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony mienia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi ochrony mienia w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie i na terenie zewnętrznym wokół niego, zwanym dalej „obiektem”, w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, przez okres 12 miesięcy. 2. Usługa ochrony mienia obiektu, zwana dalej „usługą ochrony”, wykonywana będzie całodobowo w systemie ciągłym, tj. przez 24 godziny na dobę, we wszystkie dni tygodnia. 3. Opis obiektu: 1) nieruchomość gruntowa o powierzchni 1.666 m², zabudowana budynkiem biurowym, dziewięciokondygnacyjnym (podpiwniczonym), o powierzchni wewnętrznej 9.268,90 m², 2) powierzchnia zabudowy 1.450 m², 3) teren zewnętrzny wokół obiektu – powierzchnia ogólnodostępna (pas chodnika wokół obiektu) oraz fragment, ograniczonej dla ruchu kołowego, wewnętrznej drogi dojazdowej, 4) obiekt wyposażony jest w system sygnalizacji pożaru. 4. Usługa ochrony obejmuje w szczególności: 1) ustalanie uprawnień do przebywania na obszarze obiektu oraz legitymowanie osób, w celu ustalenia ich tożsamości, 2) uzgadnianie celu wizyty interesantów z właściwymi pracownikami instytucji, których siedziby mieszczą się w obiekcie, wydawanie i odbiór kart zbliżeniowych oraz udzielanie informacji o zasadach poruszania się w obiekcie, 3) kontrolę wnoszonego i wynoszonego bagażu, 4) programowanie kart zbliżeniowych dla interesantów na wskazanym stanowisku komputerowym, 5) prowadzenie ewidencji ruchu osobowego w formie elektronicznej, w zakresie określonym w „Planie ochrony obiektu”, 6) wydawanie kluczy do pomieszczeń biurowych, 7) kontrolę stanu zabezpieczenia dostępu do pomieszczeń obiektu, w tym pomieszczeń podlegających szczególnej ochronie, 8) kontrolę obiektu w celu eliminacji ewentualnych zagrożeń dla chronionego mienia, 9) przeciwdziałanie powstaniu szkody w obiekcie, w tym wynikającej z awarii lub pożaru, 10) podejmowanie działań przewidzianych ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1432) w stosunku do osób przebywających na terenie obiektu bez upoważnienia albo zakłócających porządek, takich jak: a) wezwanie do opuszczenia obiektu, b) stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w ust. 5 pkt 3 lit. a, c) ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji, 11) powiadamianie stosownych służb, tj.: Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, dostawcy energii elektrycznej, energii cieplnej oraz wody, a także Zamawiającego, w sytuacjach zagrożenia życia i zdrowia osób znajdujących się w obiekcie oraz zagrożenia chronionego mienia, 12) wykonywanie innych zadań wynikających z obowiązującego w obiekcie „Planu ochrony obiektu” oraz innych instrukcji wewnętrznych obowiązujących w obiekcie, związanych z realizacją przedmiotu umowy, 13) obsługę centrali systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) oraz wykonywanie innych zadań wynikających z instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie, 14) dwukrotne w ciągu doby sprawdzenie działania systemu oświetlenia awaryjnego (w godz. 8.15-16.15 oraz 22.00-6.00); w przypadku pojawienia się komunikatu o występowaniu niesprawności zgłoszenie tego faktu Zamawiającemu drogą elektroniczną. 5. Ogólne zasady organizacji ochrony w obiekcie: 1) posterunki: a) jeden posterunek stały, jednoosobowy, pełniony całodobowo, we wszystkie dni tygodnia, b) jeden posterunek obchodowy, jednoosobowy, pełniony całodobowo, co 2 godziny, we wszystkie dni tygodnia, c) jeden posterunek stały, jednoosobowy, pełniony w dniach pracy instytucji mieszczących się w obiekcie (od poniedziałku do piątku), w godz. 7.00 – 17.00, 2) pracownicy ochrony: a) dowódca zmiany – osoba wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadająca legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub wyższej oraz zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych – pełni (całodobowo, we wszystkie dni tygodnia) kontrolę i nadzór nad pracą pozostałych pracowników ochrony oraz organizuje ich pracę, a jednocześnie może wykonywać zadania na posterunkach określonych w pkt 1, b) pracownik ochrony (wartownik) – osoba wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadająca legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” albo poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” lub wyższej, a także zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych – wykonuje zadania na posterunkach określonych w pkt 1 lit. a oraz b, może również wykonywać zadania na posterunku określonym w pkt 1 lit. c, c) pracownik ochrony (punktu informacyjnego) – posiadający upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” albo poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” lub wyższej, a także zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych – wykonuje zadania wyłącznie na posterunku określonym w pkt 1 lit. c, 3) wyposażenie zespołu pracowników ochrony: a) środki przymusu bezpośredniego: - 2 sztuki paralizatorów elektrycznych o średniej wartości prądu w obwodzie nieprzekraczającej 10 mA, - 2 pary kajdanek, b) 3 sztuki środków łączności radiowej, c) 1 wykrywacz metali, d) 2 latarki, 4) umundurowanie pracowników ochrony: ubiór umożliwiający identyfikację pracownika oraz identyfikację Wykonawcy, jednolicie oznaczony. 6. Zamawiający udostępni Wykonawcy bezpłatnie: 1) pomieszczenia wraz z wyposażeniem technicznym, niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia, oraz pomieszczenie sanitarne i socjalne, 2) łączność telefoniczną stacjonarną, przeznaczoną wyłącznie do kontaktu z wyznaczonymi przez Zamawiającego osobami, a także służbami, o których mowa w ust. 4 pkt 11.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach