Przetargi.pl
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz ochrony w formie monitorowania systemu alarmowego obiektu Dworca kolejowego w Kartuzach

MIEJSKA I POWIATOWA BIBLIOTEKA PUBLICZNA ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Dworzec 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 811 515
  • Data zamieszczenia: 2023-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIEJSKA I POWIATOWA BIBLIOTEKA PUBLICZNA
    ul. Dworzec 4
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 586 811 515
    REGON: 000284405
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.kartuzy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz ochrony w formie monitorowania systemu alarmowego obiektu Dworca kolejowego w Kartuzach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz ochrony w formie monitorowania systemu alarmowego w budynku Dworca kolejowego w Kartuzach, należącego do Gminy Kartuzy i administrowanego przez Miejską i Powiatową Bibliotekę Publiczną w Kartuzach, znajdującego się w Kartuzach przy ul. Dworzec 4. 2. Usługi ochrony stanowią usługi społeczne, określone w załączniku XIV do Dyrektywy Parlamentu Europejskiego I Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r, w sprawie zamówień publicznych. Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 359 ust. 2 ustawy Pzp.3. Usługa będzie świadczona w następującym wymiarze godzin:1) ochrona fizyczna: codziennie w godz. od 6:30 do 19:30;2) ochrona w formie monitorowania systemu alarmowego: codziennie w godz. od. 19:30 do 6:30. Usługa ta będzie realizowana przez koordynatora ochrony Wykonawcy;3) świadczenie całodobowej usługi interwencji;4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określający dokładny zakres oraz wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia łącznie następujące warunki:1) nie podlega wykluczeniu na podstawie:a) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp z uwzględnieniem postanowień art. 110 Pzp,b) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).2) spełnia warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp, określone w pkt 2.2. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że posiada ważną koncesję w zakresie usług ochrony i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że:a) że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie dwie /2/ usługi polegającą na ochronie osób i mienia w budynku użyteczności publicznej (budynek użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.1065), z których każda usługa realizowana jest na podstawie jednej umowy na rzecz jednego odbiorcy, której wartość zarówno w przypadku umów zrealizowanych jak i będących w trakcie realizacji, wynosi minimum 120 000,00 zł brutto, przy czym usługa była/jest świadczona nieprzerwanie przez okres co najmniej 10 miesięcy.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeśli co najmniej jeden z Wykonawców wykaże samodzielne spełnianie tego warunku, (który będzie wykonywał kluczowy zakres usług) tzn. Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia kilku Wykonawców.Uwaga:• przez jedną usługę Zamawiający rozumie jedną umowę w ramach, której wykonano lub nadal jest wykonywana usługa ochrony obiektów i mienia odpowiadająca postawionemu warunkowi,• nie dopuszcza się sumowania wartości kilku różnych usług (umów lub np: umowy w której przedmiotem jest usługa ochrony w budynkach użyteczności publicznej i usługa sprzątania lub ochrony magazynów, budów, hal, parkingów i.t.p.) w celu osiągnięcia wymaganych minimalnych wartości w skali 10 miesięcy,• w przypadku usług będących w trakcie wykonywania, wymagania w zakresie wartości i czasu wykonywania danej usługi dotyczą części umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert) i te parametry (wartość i czas) wykonywania usługi wykonawca obowiązany jest podać w wykazie usług – załącznik nr 6 do SWZ.• Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienie/umowa) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza, aby Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem jeżeli faktycznie nie wykonywał wskazanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wskazanie rzeczywiście wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dokumentów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków.• Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonywane.b) dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającymi stosowne kwalifikacje zawodowe, odpowiednio:• co najmniej jednym koordynatorem ochrony z minimum 3 letnim doświadczeniem w przedmiocie zamówienia wpisanym na „listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej”,• minimum 3 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku pracownika ochrony, z których każda posiada wynikający z jednego kontraktu minimum 6 miesięczny staż pracy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę) polegający na ochronie obiektów użyteczności publicznej, nabyty w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,• co najmniej czterema osobami, tworzącymi grupy interwencyjne, wpisanymi na „listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej”.Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 4 ppkt 2) Dziale V SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach