Przetargi.pl
Fizyczna ochrona mienia nieruchomości będącej w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku – dworca autobusowego (Węzła Transportowego) zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Towarowej 10

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Artura Grottgera 13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91
  • Data zamieszczenia: 2024-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Artura Grottgera 13
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91
    REGON: 221221715
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Fizyczna ochrona mienia nieruchomości będącej w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku – dworca autobusowego (Węzła Transportowego) zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Towarowej 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na Fizycznej ochronie mienia nieruchomości będącej w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku w roku 2024 – dworca autobusowego (Węzła Transportowego) zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Towarowej 102. PRZEDMIOT USŁUGI-usługa obejmuje:1) ochronę mienia i ochronę fizyczną dworca autobusowego–Węzła Transportowego (zwanego dalej „obiektem”), polegającą na: a) ochronie mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej polegającą na działaniach zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych (określonych w punkcie 9, ppkt 4 Regulaminu korzystania z Dworca Autobusowego Słupsk, stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr 4/ZIM/2024 z dnia01.02.2024 r. na teren chroniony (tzn. hol główny z peronami odjazdowymi, windy, zejście do tunelu – w bezpośrednim sąsiedztwie schodów i windy, rampa, wiata rowerowa i śmietnikowa, toalety),b) ochronie fizycznej obiektu (tj. budynku dworca autobusowego) znajdującego się na terenie nieruchomości przy ul. Towarowej 10 w Słupsku Obiekt składa się z jednego budynku dwukondygnacyjnego wielofunkcyjnego oraz 11 peronów odjazdowych dla autobusów. Budynek jest dostatecznie oświetlony i wyposażony w elektroniczny system przeciwwłamaniowy oraz przeciwpożarowy. Posiada system monitoringu wizyjnego w ilości 33 kamer zamontowanych na budynku i terenie przyległym. Drzwi wejściowe do budynku – oszklone. Okna w całym budynku zabezpieczone są szkłem bezpiecznym. Obiekt wyposażony jest w system p. poż. i hydranty.c) Ochronie fizycznej terenu wokół budynku dworca, na który składa się: wiata rowerowa; wiata śmietnikowa; rampa; parking dla samochodów osobowych; parking dla autobusów. Teren jest ogrodzony metalowym płotem o wysokości 1,50 m na stalowych słupkach. Ogólnodostępny dla wszystkich podróżujących pasażerów. Teren posesji jest dostatecznie oświetlony. Teren obiektu dworca (budynku wraz z terenem przyległym) obejmuje działkę nr 335/72 obręb 0006 Słupsk i wynosi 1,0901 ha. Załącznikiem do niniejszego opisu jest mapka obiektu (załącznik nr 7do SWZ).d) Kontroli ruchu osobowego (w tym prawidłowości korzystania z ciągów pieszych) i pojazdów na terenie placu manewrowego i terenu wokół budynku dworca, nadzór nad parkowanymi samochodami oraz miejscami ich parkowania (wolne drogi wjazdowe i ewakuacyjne).e) Kontroli bezpieczeństwa p. poż. - wstępne czynności na wypadek zagrożenia pożarowego, powodziowego i awarii technicznych.f) Stałej obserwacji terenu chronionego.g) Reagowaniu na naruszenie regulaminu dworca autobusowego i informowanie odpowiednich służb np. policja/straż miejska o konieczności interwencji.h) Otwieraniu i zamykaniu wyznaczonych pomieszczeń, tj. pokój matki z dzieckiem oraz toaleta dla osób niepełnosprawnych.UWAGA: Ochronę mienia i ochronę fizyczną obiektu należy sprawować w dni robocze od godz. 10:40 do godz. 20:40, w soboty od godz. 08:10 do godz. 18:10 oraz w niedzielę i święta od godz. 10:10 do godz. 18:10. Za wyjątkiem następujących dni: 25 grudnia, 26 grudnia, 1 stycznia oraz I i II dnia Świąt wielkanocnych, w których to obiekt pozostaje zamknięty. Szacowana liczba godzin świadczenia usługi w okresie od dnia 01.05.2024 r. do dnia 30.04.2025 r. wynosi 3484.3.WYMAGANIA OGÓLNE:1) Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie usługi.3) Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy,4) Całość usługi należy wykonać w oparciu o obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia przepisy prawne i normy branżowe. Za szkody wynikłe w czasie wykonywania usługi, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiada Wykonawca.5) Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia stałego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakt z Zamawiającym,4.OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kompletnego kierownictwa, wykwalifikowanych pracowników, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,2) Wykonawca w trakcie wykonywania umowy zobowiązany jest postępować z należytą starannością mając na uwadze charakter usługi,3) Wykonawca obowiązany jest do prowadzenia książki dyżurów,4) Wykonawca przez zawarciem umowy zobowiązany jest do:opracowania i dostarczenia planu ochrony oraz instrukcji ochrony, określających szczegółowo zadania pracowników ochrony, organizację pracy itp. i przedłożenia ich Zamawiającemu w celu zatwierdzenia (dokumenty te stanowić będą załącznik do Umowy), dostarczenia Zamawiającemu wykazu osób skierowanych do realizacji zadania, który będzie stanowić załącznik do Umowy.5) Wykonawca obowiązany jest oznaczyć pracowników ochrony w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu realizującego usługę. Ubiór oraz odznaki noszone przez pracowników ochrony, umożliwiające ich identyfikację, powinny w sposób widoczny różnić się od ubioru i odznak funkcjonariuszy pracowników służb publicznych,6) Wykonawca zachowa w tajemnicy, w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia oraz po jego zakończeniu, wszelkie informacje, które powziął, a które mają wpływ na stan bezpieczeństwa pracowników obiektu, samego obiektu oraz całego terenu chronionego7) Za szkody wynikłe w czasie wykonywania usługi, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny jest Wykonawca. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania usługi, a także za szkody wyrządzone przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez Wykonawcę należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi posiadać przez cały okres obowiązywania zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 PLN dla jednej i wszystkich szkód. Wykonawca w terminie 7 dni, licząc od dnia zawarcia umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dowód zawarcia umowy ubezpieczenia. Jeżeli okres ubezpieczenia będzie krótszy niż okres trwania niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia ubezpieczenia i przedłożenia Zamawiającemu dokumentu, o którym mowa w niniejszym punkcie. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach treści zawartej umowy ubezpieczenia, o której mowa powyżej, w terminie 5 dni roboczych od dnia ich wejścia w życie.5.OBOWIĄZKI PRACOWNIKA OCHRONY:1) Niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego i Wykonawcę o zdarzeniach mających lub mogących mieć wpływ na wykonanie zamówienia, w tym w szczególności:a) o każdym przypadku kradzieży z włamaniem lub próby kradzieży. Wykonawca zawiadomi niezwłocznie Policję oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego o zaistniałej sytuacji; równocześnie Zamawiający powiadomi Wykonawcę o terminie rozpoczęcia remanentu,b) o każdym przypadku pożaru lub innym zdarzeniu o charakterze losowym na chronionym terenie, 2) Pracownicy ochrony podlegają bezpośrednio Wykonawcy i od niego mogą otrzymywać polecenia.3) Zamawiający lub upoważniony przez niego przedstawiciel może wydać pracownikowi ochrony dyspozycje z pominięciem Wykonawcy, pod warunkiem odnotowania ich w książce dyżurów.6. ZOBOWIĄZANIA ZAMAWIAJĄCEGO:1) Zamawiający w zakresie odrębnie uzgodnionym, zapewni pracownikom Wykonawcy właściwe warunki socjalno – bytowe w miejscu wykonywania zamówienia oraz miejsce na przechowywanie dokumentacji,2) Zamawiający zobowiązuje się do należytego zabezpieczenia obiektu pod względem p. poż., oświetlenia i innych technicznych urządzeń zabezpieczających, i utrzymywania ich w sprawności technicznej,3) Zamawiający lub upoważniony przez niego przedstawiciel może wydać pracownikowi ochrony dyspozycje z pominięciem Wykonawcy, pod warunkiem odnotowania ich w książce dyżurów.4) Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę możliwość korzystania z monitoringu w celach związanych z wykonywaniem zamówienia,5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad wykonywaniem usługi,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej tj. posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, wydaną przez MSWiA na podstawie art. 16 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1995 ze zm.).Warunek posiadania koncesji dotyczy również podwykonawcy.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 niniejszego rozdziału, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w pkt 2 ppkt 2 niniejszego rozdziału - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach