Przetargi.pl
Usługa ochrony fizycznej obiektu, osób, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu swiętokrzyskim wraz z obsługą portierni i zapewnieniem reakcji grupy interwencyjnej w roku 2020

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI, GRABOWIECKA
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 262 00 23
  • Data zamieszczenia: 2019-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
    GRABOWIECKA 7
    27-400 OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 262 00 23
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiec.naszdps.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Pomoc Społeczna DPS

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony fizycznej obiektu, osób, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu swiętokrzyskim wraz z obsługą portierni i zapewnieniem reakcji grupy interwencyjnej w roku 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ochronie fizycznej obiektu, osób, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej, ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Świętokrzyskim wraz z obsługą portierni i zapewnieniem reakcji grupy interwencyjnej w roku 2020. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 79710000-4 – usługi ochroniarskie. 4. Minimalna odsada pracowników przy realizacji zamówienia – 2 umundurowanych pracowników ochrony wpisanych na listę pracowników kwalifikowanych, jedna osoba w godzinach 5:30 – 22:30, druga osoba 7 godzin na dobę, przy czym godziny ustalone będą z Zamawiającym w harmonogramie miesięcznym. 5. Ochrona fizyczna obiektów Zleceniodawcy będzie wykonywana w godzinach 5:30 – 22:30 we wszystkie dni robocze oraz soboty, niedziele i święta, przy czym jedna z osób pełni służbę na portierni, druga patroluje teren obiektu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości jednoczesnego przebywania dwóch pracowników ochrony w portierni. 6. Prowadzony będzie również całodobowy video nadzór obiektów DPS przy ul. Grabowieckiej 7 i ul. Długiej 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wizji lokalnej w/w obiektów przed przystąpieniem do złożenia oferty. 8. Wykonawca zaświadcza, że dysponuje zdolnością techniczną oraz systemem do prowadzenia całodobowego video nadzoru. 9. Wykonawca sporządzi instrukcję ochrony, która będzie zatwierdzona przez Zamawiającego. 10. Płatność za przedmiot umowy nastąpi na konto Wykonawcy na podstawie faktur cząstkowych wystawionych po faktycznym wykonaniu usługi jeden raz w miesiącu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: - odpis z właściwego rejestru lub informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpis do rejestru lub ewidencji, - aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony fizycznej mienia (koncesja MSWiA zgodna z Ustawą z dnia 22.08.1997 r., o Ochronie osób i mienia),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty załączyć należy ponadto:  wypełniony i podpisany Formularz ofertowo – cenowy – Załącznik Nr 3 do SIWZ,  pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku gdy upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych,  pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie,  opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.  aktualną koncesję wydaną przez MSWiA uprawniającą do prowadzenia działalności w zakresie przedmiotu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach