Przetargi.pl
Usługa ochrony fizycznej obiektów, mienia i terenu oraz obsługa portierni i działania grupy interwencyjno - patrolowej dla DPS z siedzibą w (27-400) Ostrowcu Św., ul. Grabowiecka 7 w 2021 r.

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI, GRABOWIECKA
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 262 00 23
  • Data zamieszczenia: 2021-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
    GRABOWIECKA 7
    27-400 OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 262 00 23
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiec.naszdps.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Pomoc Społeczna DPS

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony fizycznej obiektów, mienia i terenu oraz obsługa portierni i działania grupy interwencyjno - patrolowej dla DPS z siedzibą w (27-400) Ostrowcu Św., ul. Grabowiecka 7 w 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa ochrony fizycznej obiektów, mienia i terenu oraz obsługa portierni i działania grupy interwencyjno – patrolowej dla DPS z siedzibą w (27-400) Ostrowcu Św., ul. Grabowiecka 7 w 2021 r. zgodnie z SIWZ, Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz Wzorem Umowy Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz pozostałymi dokumentami w okresie od dnia 01.01.2021 r., do dnia 31.12.2021 r. 2. Zgodnie z art.34 ust. 5 Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji. 3. Termin realizacji usługi: od 01.01.2021 r. godz. 5:30 do 31.12.2021 r. godz. 22:30. 4. Obowiązki Wykonawcy: a) Stała ochrona obiektów i mienia oraz terenu DPS ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Świętokrzyskim. b) Obsługa systemów ochrony elektronicznej tj. (montaż, konserwacja, nadzór, monitorowanie pracy, usuwanie wszelkich usterek, awarii) następujących systemów: - systemu monitoringu wizyjnego CCTV, - systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), c) Całodobowy video nadzór obiektów DPS przy ul. Grabowiecka 7 oraz ul. Długa 4. d) Patrolowanie terenu, egzekwowanie przestrzegania zasad poruszania się a w szczególności zakazu parkowania pojazdów samochodowych w miejscach niedozwolonych, a także umożliwienie wjazdu i postoju tylko dla samochodów upoważnionych przez dyrektora DPS. e) Podejmowanie interwencji w przypadku zakłóceń porządku i zagrożenia w stosunku do ochranianego obiektu, mienia, pracowników i mieszkańców. f) Usuwanie osób stwarzających zagrożenie dla mienia i osób znajdujących się w obiekcie lub zakłócających porządek i bezpieczeństwo na terenie obiektu. g) Ochrona obiektu pod kątem przeciwdziałania włamaniom, kradzieżom oraz uszkodzeniom lub zniszczeniom mienia. h) Nadzór bezpośredni nad mieniem znajdującym się w pomieszczeniach ochranianego obiektu oraz na terenie DPS. i) Dokonywanie i pisemne rejestrowanie pomiaru temperatury ciała osób wchodzących na teren obiektu. j) Kontrolowanie ruchu interesantów poprzez prowadzenie rejestru osób odwiedzających oraz uniemożliwienie przebywania na terenie obiektu osobom nieupoważnionym, pod wpływem alkoholu lub w inny sposób zagrażającym bezpieczeństwu pracowników, mieszkańców i obiektu. k) Wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń służbowych upoważnionym pracownikom DPS. l) Uniemożliwienie wyjścia mieszkańcom, którzy ze względów na stan zdrowia nie mogą opuszczać obiektu (na podstawie pisemnej informacji od pielęgniarki koordynującej lub pracownika socjalnego ) DPS. m) Uniemożliwienie wnoszenia przez mieszkańców i osoby ich odwiedzające przedmiotów i urządzeń elektrycznych oraz mebli bez pisemnej zgody Dyrektora DPS. n) Zamykanie drzwi wejściowych, bram, furtek. o) Natychmiastowe reagowanie na próby dokonania kradzieży mienia, innego czynu przestępczego w stosunku do osób i mienia czy też ataku terrorystycznego, w razie usiłowania włamania, napadu, dewastacji i powiadomienie odpowiednich służb i przedstawiciela Zamawiającego. p) Natychmiastowe reagowanie w razie zaistnienia nieszczęśliwego wypadku na terenie obiektu, pożaru czy też stwierdzenia próby podpalenia, awarii sieci gazowej, wodno-kanalizacyjnej, CO lub innej klęski ekologicznej, powiadomienie odpowiednich służb i Administratora budynku. q) Niezwłoczne powiadomienie swego pracodawcy, Administratora budynku w sprawach wynikających z realizacji umowy o niemożliwości wykonania obowiązków przez pełniącego służbę pracownika Wykonawcy. r) Wzywanie dodatkowej pomocy w przypadku niemożliwości realizacji umowy przez aktualnie pełniących dyżur pracowników ochrony. s) Dokonywanie obchodów ochranianych obiektów celem kontrolowania prawidłowego zamknięcia drzwi zewnętrznych. t) Prowadzenie książki dyżurów zawierającej imię i nazwisko pełniącego służbę, godziny pełnienia służby, notatkę z przebiegu dyżuru w tym spostrzeżenia w zakresie ochrony obiektu. u) W sezonie zimowym utrzymanie w stanie wolnym od śniegu i lodu oraz posypywanie piaskiem chodników wzdłuż dojścia do wejścia głównego budynku od strony ul. Grabowieckiej oraz ul. Długiej, wjazdu przy bramie od zaplecza w soboty, niedziele i święta oraz w dni powszednie po godzinie 15:00. v) Zapewnienie reakcji grupy interwencyjnej złożonej z co najmniejz 2 kwalifikowanych pracowników ochrony. w) Zapewnienie bezpośredniej łączności obiektu Zamawiającego z grupą interwencyjną Wykonawcy, centrum monitoringu Wykonawcy za pomocą co najmniej 6 przekazanych przez wykonawcę pilotów napadowych. x) Składanie upoważnionemu przez Zamawiającego pracownikowi pisemnych raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas służby – niezwłocznie po zdarzeniu. y) Znajomość pełnej topografii obiektu, w tym rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych itp. z) Znajomość rozmieszczenia i obsługi w podstawowym zakresie wyłącznika głównego energii elektrycznej, zaworu głównego wody. aa) Ścisła współpraca z wyznaczonymi przez Zamawiającego osobami w zakresie ochrony, bezpieczeństwa i obowiązującego porządku oraz informowanie o wszystkich zauważonych usterkach i nieprawidłowościach. bb) Wykonawca wyposaży posterunek w defibrylator AED, oraz profesjonalną torbę przedmedyczną, alkomat zbliżeniowy activ blow. cc) Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w środki łączności radiowej wewnątrz obiektu oraz środki łączności radiowej zewnętrznej do dyspozytora grupy interwencyjnej oraz w co najmniej jeden telefon komórkowy. dd) Pracownicy pełniący służbę powinni posiadać ukończony kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy, oraz wiedzę w zakresie prawidłowej obsługi centrali przeciwpożarowej. ee) Podejmowanie innych czynności niezbędnych do ochrony osób i mienia, które wynikną w trakcie realizacji umowy. ff) Grupa interwencyjno-patrolowa przyjedzie do miejsca wezwania w nieprzekraczalnym terminie 15 minut. 5. Dozór obiektu: a) Dozór obiektu realizowany będzie przez dwóch pracowników ochrony wpisanych na listę pracowników kwalifikowanych: - jedna osoba w godzinach 5:30 – 22:30, - druga osoba 7 godzin na dobę w okresie 01 kwietnia 2020 – 31 października 2020, przy czym godziny pracy ustalane będą z Zamawiającym w harmonogramie miesięcznym i rozłożone w sposób ciągły w przedziale godzinowym 5.30 – 22.30 Łączna ilość roboczogodzin w 2021 roku: 7703. b) Pracownicy ochrony korzystają z własnych środków łączności. c) Wykonawca w toku realizacji umowy gwarantuje jej wykonanie z pełną starannością i zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. d) Wykonawca na własny koszt oddeleguje, wyposaży i przeszkoli odpowiednich pracowników do ochrony obiektu i mienia DPS. e) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. f) Wykonawca zobowiąże wszystkich swoich pracowników ochrony do przestrzegania tajemnicy służbowej oraz dochowania poufności danych osobowych, z którymi zapoznał się w czasie pełnienia obowiązków służbowych. 6. Do obowiązków Zamawiającego należy: a) Zapoznanie pracowników ochrony z regulaminem organizacyjnym DPS oraz regulaminami i instrukcjami obowiązującymi w ochranianym obiekcie w zakresie bhp i p.poż., oraz zapewnienie przestrzegania przepisów obowiązujących w DPS przez pracowników ochrony. b) Zapoznanie pracowników ochrony z rozmieszczeniem, obsługą wyłącznika głównego energii elektrycznej, zaworu głównego wody, zaworu głównego gazu ziemnego. c) Zapoznanie pracowników ochrony z topografią obiektu, w tym rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych i rozmieszczeniem sprzętu p.poż. d) Poinformowanie pracownika ochrony, że jest zobowiązany do współpracy z pielęgniarką koordynującą lub opiekunką pełniąca dyżur w sprawach mieszkańców, służenia pomocą mieszkańcom, którym taka pomoc jest niezbędna. e) Zapewnienie pracownikom ochrony właściwych warunków bhp i p.poż., udostępnienia dla ich potrzeb pomieszczeń socjalnych i urządzeń sanitarno-higienicznych. Dodatkowo Zamawiający zobowiązany jest do: - Zapewnienia sprawności oświetlenia i ogrodzenia terenu ochranianego obiektu, - Zabezpieczenia towarów i dokumentów w magazynach niedostępnych dla osób nieuprawnionych, - Zapoznania pracowników Wykonawcy z instrukcją obsługi systemów wymienionych w pkt b) „Obowiązków wykonawcy” oraz ich przeszkolenie. 6. W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązuje się do: a) Natychmiastowego powiadamiania Policji i innych służb w razie stwierdzenia zagrożenia dla mieszkańców, pracowników oraz majątku znajdującego się w ochronie. b) Niezwłocznego powiadomienia swego pracodawcy oraz osoby będącej przedstawicielem Zamawiającego, w sprawach wynikających z realizacji przedmiotu umowy o niemożliwości wykonania obowiązków przez pełniącego służbę pracownika Wykonawcy. 7. Odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego: a) Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania lub zaniechania działania Wykonawcy, jak również za straty powstałe na skutek włamań i kradzieży w wyniku zaniedbania obowiązków przez pracowników Wykonawcy. b) W przypadku kradzieży, pożaru lub innych zdarzeń losowych Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o powstałym wypadku, oraz udzielenia wszystkich informacji komisji badającej okoliczności wypadku, oraz oceniającej wysokość poniesionych z tego tytułu strat. c) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez pracowników Wykonawcy powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. Dokładny opis przedmiotu zamówienia oraz obiektów itp. znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. 8. Uchybienia w zakresie wykonywanej usługi, naruszenie w sposób rażący umowy, SIWZ bądź Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia, będą podstawą do rozwiązania umowy zgodnie z jej przepisami stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ. 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca zatrudniał 6 osób na umowę o pracę związaną z realizacją usługi zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy. Osoby te powinny przez cały okres realizacji umowy być dostępne do realizacji przedmiotu zamówienia. Osoby zatrudnione na umowę o pracę muszą posiadać niezbędne kwalifikacje potwierdzone odpowiednimi uprawnieniami w zakresie wykonywania czynności ochrony fizycznej obiektów, mieni, mieszkańców i pracowników DPS, powinni posiadać ukończony kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy oraz wiedzę w zakresie prawidłowej obsługi centrali przeciwpożarowej. Muszą być to osoby niekarane, legitymujące się min. 2 letnim stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony. Przez cały okres trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do wglądu na żądanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających zatrudnienie: umowa o pracę zanonimizowaną bądź inny dokument potwierdzający zatrudnienie, formy i okresu zatrudnienia w/w osoby u Wykonawcy. W przypadku nie zatrudnienia przez Wykonawcę w/w osób będzie on zobowiązany do zapłacenia kary umownej w wysokości określonej we Wzorze umowy stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ. Wszystkie osoby powinny być wykazane w Załączniku Nr 12 do SIWZ oraz powinny zostać przez Wykonawcę złożone z ofertą Oświadczenia pracowników stanowiące Załącznik Nr 11 do SIWZ, w przypadku zmian wykazanych osób Wykonawca każdorazowo musi poinformować o zaistniałej zmianie Zamawiającego na piśmie wraz z dostarczonym aktualnym Oświadczeniem pracownika stanowiącym Załącznik Nr 11 do SIWZ oraz dokumentami potwierdzającymi jego kwalifikacje. Każdy z pracowników powinien być wpisany na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia. Wymóg zatrudniania na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin pracy nie dotyczy grupy interwencyjno-patrolowej. Zamawiający może wystąpić do Wykonawcy z pisemnym wnioskiem o zmianę liczby pracowników ochrony, na który Wykonawca musi ustosunkować się w terminie 5 dni od dnia otrzymania wniosku. Brak odpowiedzi przez Wykonawcę zostanie uznany za akceptację wniosku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach