Przetargi.pl
Usługa ochrony fizycznej mienia i dozór dzienny nieruchomości zabudowanej Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 71-245 Szczecin, ul. Szafera 10
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4698400 , fax. 91 4394763
  • Data zamieszczenia: 2015-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny
    ul. Szafera 10 10
    71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4698400, fax. 91 4394763
    REGON: 01061308300161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna Agencja Wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony fizycznej mienia i dozór dzienny nieruchomości zabudowanej Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia wraz z dozorem dziennym nieruchomości zabudowanej będącej w użytkowaniu Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. 2.Nieruchomość zabudowana, położona jest w Szczecinie przy ul. Szafera 10 w skład, której wchodzą: 1)trzykondygnacyjny budynek biurowy o powierzchni użytkowej 2 438,26 m2, monitorowany elektronicznie w zakresie ochrony przed włamaniem i pożarem przez zastosowany system alarmowy z funkcją automatycznego informowania stacji monitoringu, 2)wolnostojące zamknięte garaże - 8 stanowisk o łącznej powierzchni 145,46 m2, 3)działka o powierzchni 3 469 m2. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej nieruchomości zabudowanej określonej w pkt 2 oraz obsługę portierni i dozór dzienny w budynku biurowym. 4.Wykonawca realizować będzie zamówienie za pomocą osób niekaranych, posiadających wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania czynności określonych w pkt 5,6 rozdziału III SIWZ z a także będących w pełni sprawnymi. 5.Usługa stałej bezpośredniej ochrony fizycznej nieruchomości zabudowanej i mienia w obiekcie Zamawiającego będzie wykonywana przez jedną osobę, w dni pracy Zamawiającego w godzinach od 15.30 do 7.30, natomiast w soboty, niedziele i święta oraz dni wolne od pracy przez całą dobę. Wykonawca w ramach realizacji stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej nieruchomości zabudowanej i mienia w obiekcie Zamawiającego, zobowiązany będzie do: 1)ochrony mienia znajdującego się na terenie nieruchomości Zamawiającego, celem zabezpieczenia go przed próbami dewastacji, uszkodzenia bądź kradzieży - włamania z zewnątrz jak i wewnątrz ochranianych budynków, 2)ochrony w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia osób przebywających na terenie chronionej nieruchomości, 3)zawiadamiania organów Policji lub innych właściwych służb o wszelkich zdarzeniach powodujących lub mogących powodować zagrożenie dla chronionych osób lub mienia, 4)podejmowania działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku lub nieprawidłowości na terenie chronionej nieruchomości, 5)ochrony obiektów przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchu, pożarem, napadem, kradzieżą, dewastacją,niszczeniem, 6)otwierania bramy wjazdowej i furtki na posesję o godzinie 6.45 oraz ich zamykania przed godziną 20.30, 7)monitorowania przepływu osób przez chronione obiekty, w tym uniemożliwienia przedostania się na teren chronionych obiektów osób nieupoważnionych, 8)powiadamiania osób odpowiedzialnych za ochronę obiektu i organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie ochranianych obiektów, zabezpieczenia miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, 9)zapalania i gaszenia świateł nocnych zewnętrznych i wewnątrz budynku w zależności od warunków oświetleniowych, 10)zawiadamiania osób wskazanych w umowie wg wzoru załącznika nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dalej jako SIWZ, o zaistniałych zagrożeniach i zdarzeniach, 11)przyjmowania i wydawania kluczy osobom upoważnionym oraz przechowywania kluczy w gablocie. Wydawanie i przyjmowanie kluczy odbywać się będzie za własnoręcznym wpisem osoby pobierającej klucz oraz pracownika Wykonawcy, w rejestrze Książka wydawanych i zdawanych kluczy w OR16, 12)prowadzenia Ewidencji osób wchodzących w strefę administracyjną w ZOR ARiMR osób wchodzących do budynku biurowego Zamawiającego, 13)podejmowania wszelkich czynności i użycia wszelkich środków zmierzających do zapobieżenia przestępstwom, których następstwem byłyby straty w mieniu Zamawiającego, a także do przeciwdziałania powstaniu lub zwiększeniu szkód wynikających ze zdarzeń mających wpływ na bezpieczeństwo obiektu Zamawiającego, zarówno przed przybyciem odpowiednich służb, jak i później, 14)prowadzenia Książki zdarzeń w chronionym obiekcie, w tym ewidencjonowania czasu i sposobu wykonywania ochrony, wg wzoru zaakceptowanego przez Zamawiającego, w której odnotowane będą wszelkie zdarzenia mające wpływ na stan bezpieczeństwa obiektu, 15)wykonywania, po godzinach pracy Zamawiającego, obchodów chronionych obiektów nie rzadziej, niż co 3 godziny, 16)ścisłej współpracy z upoważnionymi osobami Zamawiającego oraz z podmiotem świadczącym na rzecz Zamawiającego usługę monitorowania elektronicznego obiektu Zamawiającego, 17)zapewnienia interwencji patrolu Wykonawcy w ciągu 10 minut od chwili powzięcia informacji o sytuacji wymagającej reagowania (wzbudzenie alarmu, wezwanie patrolu). 6.Obsługa portierni i dozór dzienny w budynku biurowym Zamawiającego polegającej na kontroli przepływu materiałowego i osobowego oraz odpowiednim reagowaniu na sytuacje zagrożenia w obiekcie, usługa niniejsza będzie wykonywana przez jedną osobę, w dni pracy Zamawiającego w godzinach od 6:45 do 15:45. Wykonawca w ramach realizacji obsługi portierni i dozoru dziennego w budynku biurowym Zamawiającego, zobowiązany będzie do: 1)obsługi portierni w dniach pracy Zamawiającego w godzinach od 6:45 do 15:45, 2)wyłączania systemu alarmowego w dniach pracy Zamawiającego o godzinie 6:00, załączania systemu alarmowego o godz. 20:30, 3)wydawania kluczy upoważnionym pracownikom Zamawiającego, po dokonaniu wpisu w prowadzonej Książce wydawanych i zdawanych kluczy w OR16, 4)odbierania kluczy od pracowników Zamawiającego wychodzących z obiektu oraz dokonania wpisu w prowadzonej Książce wydawanych i zdawanych kluczy w OR16, i przechowywanie w gablocie kluczy do pomieszczeń, 5)telefonicznego informowania pracowników komórek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego o interesantach oczekujących w holu, 6)prowadzenia Książki zdarzeń w chronionym obiekcie wg wzoru zaakceptowanego przez Zamawiającego i dokonywania w niej wpisów, w przypadku wystąpienia zdarzeń mających wpływ na bezpieczeństwo obiektu Zamawiającego, 7)informowania interesantów o konieczności wpisania się do Rejestru wejść do strefy administracyjnej i nadzór nad dokonywaniem wpisów przez osoby wchodzące, 8)wydawania identyfikatorów osobom udającym się do strefy administracyjnej, po wpisaniu się przez nie do Rejestru wejść do strefy administracyjnej oraz odbierania identyfikatorów od osób wychodzących z budynku biurowego Zamawiającego, 9)informowania osób pobierających identyfikator o obowiązku umieszczania go na wierzchniej odzieży, w widocznym miejscu, 10)reagowania na sytuacje zagrażające bezpieczeństwu osób i mienia, 11)kontrolowania przepływu materiałowego, paczek gabarytowych wnoszonych i wynoszonych z obiektu Zamawiającego, 12)zapewnienia interwencji patrolu Wykonawcy w ciągu 10 minut od chwili wezwania pomocy, 13)informowania Zamawiającego o okolicznościach i faktach wpływających lub mogących wpłynąć na bezpieczeństwo osób i mienia w obiekcie Zamawiającego. 7.W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do: 1)zapewnienia osobom realizującym przedmiotu zamówienia umundurowania oraz oznakowania (identyfikatory) umożliwiającego ich identyfikację, 2)Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za wszelkie szkody osobowe i majątkowe wyrządzone Zamawiającemu oraz osobom trzecim w związku z nie wykonaniem lub nienależytym wykonaniem niniejszej umowy, a także w przypadku, gdy szkoda była wynikiem działania osób, którymi Wykonawca posługuje się przy realizacji niniejszej umowy, w tym podwykonawców, 3)dokumentowania i weryfikowania wykonanych obchodów terenu posesji przez swoich pracowników wykonujących przedmiot zamówienia, poprzez zastosowanie na swój koszt elektronicznego systemu kontroli typu strażnik, 4)kontrolowania, ustalania i niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego na piśmie o stwierdzonych uchybieniach lub nieprawidłowościach w zabezpieczeniu technicznym obiektu, 5)w przypadku zdarzeń stanowiących zagrożenie dla ludzi i mienia zobowiązany jest z zachowaniem bezpieczeństwa, do dokonania czynności mających na celu zapobieżenie zagrożenia lub zmniejszenie zagrożenia, zapobieżenia szkodzie lub jej zmieszenie, zatrzymania osób a także niezwłocznego zawiadomienia odpowiednich służb publicznych, na okoliczność tych zdarzeń Wykonawca winien sporządzić protokół, 6)ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy 00/100) i przedłożenia Zamawiającemu uwierzytelnionej kopii opłaconej polisy przed podpisaniem umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ww. ubezpieczenia przez cały okres realizacji zamówienia i złożenia u Zamawiającego uwierzytelnionej kopii opłaconej nowej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony, przed datą wygaśnięcia poprzedniej polisy. 8. Szczegółowe postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach