Przetargi.pl
Usługa ochrony budynków przy ul. Marii Kazimiery 1, ul. Mickiewicza 65 oraz kompleksu mieszkaniowego przy ul. Marii Kazimiery 18 – 26 oraz monitoring wizyjny budynków przy ul. Bieniewickiej 2a, ul. Sybilli 9, ul. Powązkowskiej 44b.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz ogłasza przetarg

  • Adres: 01-641 Warszawa, ul. Marii Kazimiery
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8335696 , fax. 22 8321835
  • Data zamieszczenia: 2019-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz
    ul. Marii Kazimiery 1
    01-641 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8335696, fax. 22 8321835
    REGON: 11104337000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnzoliborz.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony budynków przy ul. Marii Kazimiery 1, ul. Mickiewicza 65 oraz kompleksu mieszkaniowego przy ul. Marii Kazimiery 18 – 26 oraz monitoring wizyjny budynków przy ul. Bieniewickiej 2a, ul. Sybilli 9, ul. Powązkowskiej 44b.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I OPIS OBIEKTÓW Budynek Marii Kazimiery 1 – wielorodzinny - 58 lokali mieszkalnych; kubatura budynku 9402 m3.; 8 kondygnacyjny, podpiwniczony; w piwnicy główny zawór wody, wymiennikownia c.o. i c.w., na parterze znajduje się 1 punkt usługowy; na pierwszej kondygnacji znajduje się biuro Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz; w budynku jest jedna klatka schodowa, jeden dźwig osobowy. Budynek wyposażony jest w instalacje: elektryczną, wodną, gazową, kanalizacyjną, deszczową, c.o., telefoniczną, telewizyjną, instalację hydrantową. Budynek będzie doposażony w instalację domofonową i w ogrodzony teren zewnętrzny. W budynku zainstalowane są: . 17 kamer wewnątrz budynku . 7 kamer na zewnątrz budynku, . 1 kamera w windzie . 2 rejestratory i 2 monitory. Budynek Mickiewicza 65 – wolnostojący, wielorodzinny o kubaturze 41350 m3 - 70 lokali mieszkalnych, 17 kondygnacyjny, w tym 3 kondygnacje podziemne z garażami; na parterze znajdują się trzy punkty usługowe; w budynku znajduje się jedna klatka schodowa z wyjściami ewakuacyjnymi; budynek wyposażony w instalacje: elektryczną, wodną, kanalizacyjną, deszczową, c.o., telefoniczną, domofonową, telewizyjną, wentylację mechaniczną z klimatyzacją, instalację hydrantową, sygnalizacyjno - alarmową p.poż. z systemem zraszania w czasie pożaru oraz windy osobowe w ilości 2 szt. W budynku zainstalowane są: . 25 kamer wewnątrz budynku, . 5 kamer na zewnątrz budynku, . 2 kamery w windach, . 2 rejestratory i 2 monitory. Kompleks mieszkaniowy przy ul. Marii Kazimiery 18 - 26 – wielorodzinny - 171 lokali mieszkalnych, kubatura bud. 110025 m3.; 7 i 8 kondygnacyjny; na parterze znajduje się 11 punktów usługowych oraz dyżurka strażników ochrony, podpiwniczony z garażami na parterze i w piwnicy, 3 bramy garażowe. Budynek posiada: wymiennikownię c.o. i c.w., instalację elektryczną, wodną, gazową, kanalizacyjną, deszczową, c.o., telefoniczną, domofonową, telewizyjną, wentylację mechaniczną z klimatyzacją, instalację hydrantową, sygnalizacyjno alarmową p.poż. oraz windy osobowe w ilości 16 szt. + 1 platforma do przewozu osób niepełnosprawnych, klatki schodowe z wyjściami ewakuacyjnymi w ilości 16 szt. W budynku zainstalowane są: . 20 kamer wewnątrz budynku, . 27 kamer na zewnątrz budynku, . 3 rejestratory i 5 monitów. II ZAKRES Rolą pracowników ochrony jest realizowanie funkcji: prewencyjnych – stała, widoczna obecność w obiektach i ich bezpośrednim otoczeniu, obserwacyjnych – fizycznie i poprzez systemy wizyjne, elektroniczny nadzór nad obiektami, interwencyjnych – podejmowanie natychmiastowych, zdecydowanych działań adekwatnych do stopnia zagrożenia. Realizujący zamówienie zobowiązują się do zaopatrzenia agentów ochrony w środki komunikacji elektronicznej i radiowej umożliwiające bezpośredni kontakt Zamawiającego z agentami oraz agentów z niezbędnymi służbami. Realizujący zamówienie oświadcza, że dysponuje patrolami interwencyjnymi, które w sytuacjach koniecznych będą wspomagać pracę agentów (przez całą dobę) oraz dozorować obiekty i przyległy teren co najmniej raz w ciągu doby w godz. od 22.00 do 6.00, dokonując wpisu w książce przebiegu służby znajdującej się w budynku przy ulicy Marii Kazimiery 1. Gwarantuje również, że od momentu wezwania patrolu interwencyjnego przez pracownika ochrony, grupa interwencyjna przybędzie na miejsce zdarzenia nie później niż w ciągu 10 minut od otrzymania wezwania. Ponadto, pracownicy ochrony fizycznej zobowiązani będą do zapoznania się z działaniem, a następnie z obsługą systemu monitoringu CCTV znajdującego się we wszystkich przedmiotowych nieruchomościach (system ten będzie zintegrowany z systemem budynku przy ul. Marii Kazimiery 1). Nadzór tj. osoby wyznaczona przez Wykonawcę, powinien być zintegrowany i obejmować ocenę działań w poszczególnych budynkach jaki i całego systemu jako całości. Usługobiorca zastrzega sobie prawo naliczenia kar umownych w przypadku zaniechań lub poważnych uchybień pracowników ochrony dotyczących wykonywanych powierzonych im zadań, zgodnie z zapisami w umowie. Sposób działania w przypadkach zaistnienia zdarzeń na terenie podlegającym ochronie: 1. Niezwłoczne powiadomienie Policji w razie usiłowania dokonania lub dokonania kradzieży, włamania, napadu, dewastacji mienia itp. 2. Niezwłoczne powiadomienie Pogotowia Ratunkowego w razie zaistnienia nieszczęśliwego wypadku jeśli zachodzi taka konieczność. 3. Niezwłoczne powiadomienie Straży Pożarnej w razie zaistnienia pożaru lub stwierdzenia próby podpalenia. 4. Niezwłoczne powiadomienie Pogotowia Gazowego w przypadku awarii instalacji gazowej. 5. Poinformowanie przedstawicieli Zamawiającego o zaistniałych awariach i zdarzeniach niebezpiecznych we wskazany przez Zamawiającego sposób. 6. Ponadto, realizujący zamówienie – w celach prewencyjnych – będzie wykonywał dozór wszystkich obiektów za pomocą patroli interwencyjnych co najmniej 1 raz w ciągu doby, w godzinach 22:00-6:00 dokonując wpisu w książce przebiegu służby znajdującej się w budynku przy ulicy Marii Kazimiery 1. III ZAKRES OBOWIĄZKÓW DOTYCZĄCY OCHRONY BUDYNKÓW MIESZKALNYCH MICKIEWICZA 65 I KOMPLEKSU MIESZKANIOWEGO PRZY UL. MARII KAZIMIERY 18 - 26: 1. Całodobowy dozór obiektów przez 2 agentów ochrony – pierwszy agent w kompleksie mieszkaniowym przy ul. Marii Kazimiery 18 - 26 stale obserwujący obiekty przez monitory oraz drugi agent chodząco-obserwujący dla budynków Mickiewicza 65 i kompleksu mieszkaniowego przy ul. Marii Kazimiery 18 - 26. Praca agentów będzie rozliczana na podstawie zainstalowanego elektronicznego systemu punktów kontroli. Raporty z pracy tego systemu będą przekazywane Zamawiającemu (cykl przekazywania zostanie ustalony pomiędzy stronami po zainstalowaniu przedmiotowego systemu). 2. Obserwacyjna kontrolna klatek schodowych na wszystkich poziomach, wszystkich poziomów hal garażowych oraz terenu wokół przedmiotowych nieruchomości. 3. Całodobowo agent ochrony (drugi agent) będzie co 2 godziny dokonywał obchodu kompleksu mieszkaniowego przy ul. Marii Kazimiery 18 – 26 i Mickiewicza 65 oraz terenów przyległych, poświadczając swoją obecność przez rejestr czytników w określonych miejscach, oraz poza wykonywaniem czynności fizycznej ochrony będzie obsługiwał system monitoringu wewnątrz budynku Mickiewicza 65. 4. Kontrola ruchu osobowego i towarowego. 5. Podejmowanie niezbędnych działań zapobiegających i uniemożliwiających gromadzenie się osób zachowujących się nieodpowiednio lub podejrzanie (np. spożywanie alkoholu itp.) w sytuacjach mogących stanowić zagrożenie dla obiektu, mieszkańców, najemców m. postojowych i lokali użytkowych. 6. Objęcie obserwacją lokali użytkowych. 7. Przeciwdziałanie kradzieży mienia poprzez podejmowanie niezbędnych działań w przypadku wydarzeń nadzwyczajnych. 8. Zwracanie szczególnej uwagi na podejrzane przedmioty pozostawione na terenie obiektu. 9. Obsługę elektronicznych systemów zabezpieczeń: systemów sygnalizacji pożaru, w sposób zgodny z wymogami użytkownika, monitoringu lokalnego z rejestracją obrazu i kontrolę dostępu itd. 10. Prowadzenie książki przebiegu służby obiektu (zapisy zdarzeń oraz informacja o podjętych działaniach zmierzających do usunięcia naruszeń, niebezpieczeństw itp.) i udostępnianie jej na żądanie Zamawiającego. 11. Informowanie Zamawiającego, bez zbędnej zwłoki o wszelkich zauważonych zdarzeniach – (administratora budynku), usterkach technicznych (pracownika Działu Technicznego ZGN). itp. 12. Sporządzenie planu obchodu nieruchomości i dostarczenie Zamawiającemu. 13. Przekazanie Zamawiającemu w każdy poniedziałek tygodniowego sprawozdania z ww. zdarzeń zarejestrowanych przez system monitoringu oraz stwierdzonych podczas obchodów budynku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu – wpłata przelewem na rachunek bankowy: 43 1030 1508 0000 0005 5087 4032 z dopiskiem „Wadium - przetarg nieograniczony na: Usługa ochrony budynków przy ul. Marii Kazimiery 1, ul. Mickiewicza 65 oraz kompleksu mieszkaniowego przy ul. Marii Kazimiery 18 – 26 oraz monitoring wizyjny budynków przy ul. Bieniewickiej 2a, ul. Sybilli 9, ul. Powązkowskiej 44b. w treści tytułu wpłaty zaleca się podać nr sprawy ZGN/PZP/9/2019; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) W przypadku wadium wnoszonego: a) w pieniądzu - za termin wniesienia przyjmuje się chwilę uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. Zaleca się dołączenie do oferty kopii dowodu wniesienia wadium poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (lub pełnomocnika w przypadku wykonawców występujących wspólnie); b) w formie gwarancji lub poręczenia – dokument w swej treści musi zawierać deklarację o nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłacie wymaganej kwoty wadium na pierwsze pisemne wezwanie zamawiającego (beneficjenta) powołującego się na okoliczności określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp i obejmować cały okres związania ofertą. Dokument należy złożyć w sekretariacie, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (lub pełnomocnika w przypadku wykonawców występujących wspólnie) zaleca się załączyć do oferty. Przedmiotowy dokument winien być sporządzony w języku polskim. 2. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwróci wadium: a) wszystkim wykonawcom - niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 3; b) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz **wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - na jego wniosek. 2) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 3. Zatrzymanie wadium Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej w zakresie usług ochrony osób i mienia tj. posiadają ważną koncesję na wykonywanie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych. 2) zdolności technicznej lub zawodowej: a) posiadają doświadczenie w realizacji dwóch usług – każda usługa: - polegającą na wykonaniu usług ochrony fizycznej obiektów użyteczności publicznej; - wykonywana w sposób ciągły przez okres co najmniej 6 miesięcy. Wykonawca wykaże się realizacją zamówień z okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia powtarzające się okresowo lub ciągle zamawiający będzie brał pod uwagę nie tylko zamówienia wykonane (zakończone), ale również wykonywane (w trakcie realizacji). W takiej sytuacji część zamówienia faktycznie wykonana musi spełniać postawiony warunek; b) skierują do realizacji zamówienia co najmniej 6 pracowników wpisanych na listę pracowników kwalifikowanych ochrony fizycznej, w tym co najmniej 6 pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę wspólną. Ten sam wykonawca może być członkiem tylko jednego konsorcjum. 2) oświadczenie, o jakim mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i b składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Dokumenty wskazane w ust. 1 pkt. 1 lit d składa ten z wykonawców, który w ramach realizacji zamówienia będzie bezpośrednio wykonywać koncesjonowaną działalność. 4) Pozostałe dokumenty, formularze i oświadczenia składa pełnomocnik reprezentujący wszystkich wykonawców 4. Wykonawcy polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia: wraz z ofertą: 1) informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o jakim mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a-b; 2) zobowiązania tych podmiotów albo inne dokumenty określające w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje te usługi, których wskazane zdolności dotyczą;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach