Przetargi.pl
Usługa nasadzeń zastępczych drzew i krzewów na terenie kompleksów wojskowych w rejonie działania 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu.

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2017-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 142917040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa nasadzeń zastępczych drzew i krzewów na terenie kompleksów wojskowych w rejonie działania 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa nasadzeń zastępczych drzew i krzewów na terenie kompleksów wojskowych w rejonie działania 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami dla poszczególnych części znajduje się w załącznikach: • załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy – dotyczy Części I; • załącznik nr 2a do SIWZ - Formularz cenowy – dotyczy Części II. 3.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia – Część I: Wykonawca przy realizacji przedmiotu umowy w zakresie wykonania nasadzeń zastępczych drzew i krzewów zobowiązuje się do: 1)Nasadzenia drzew i krzewów w ilościach, gatunkach, odmianach i o parametrach wskazanych w zgłoszeniu Zamawiającego; 2)Nasadzeń drzew i krzewów z pojemnika, o prawidłowo ukształtowanym systemie korzeniowym; 3)Zakupu zdrowego (bez oznak chorobowych i szkodników) materiału roślinnego; 4)Rośliny winny być sadzone w doły zaprawione ziemią urodzajną w całej objętości, a następnie obficie podlane; 5)Wyłożenia gruntu wokół posadzonych krzewów czarną agrowłókniną w ilości nie mniejszej jak 1m2 na jedną roślinę , zastosowania 5 cm warstwy podsypki z kory mielonej o granulacji 0-60 mm. Wszystkie krzewy należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem w wyniku koszenia poprzez zastosowanie obrzeży ogrodowych ochronnych (z tworzywa sztucznego w kolorze zielonym lub zielonej siatki ogrodowej); 6)Zabezpieczenia posadzonych drzew przed złamaniem trzema palikami drewnianymi i taśmą, wyposażenie w dren nawadniający (o średnicy od 5-10 cm) sięgający do korzeni posadzonych drzew oraz zabezpieczenia przed uszkodzeniem w wyniku koszenia poprzez zastosowanie obrzeży ogrodowych ochronnych (z tworzywa sztucznego w kolorze zielonym lub zielonej siatki ogrodzeniowej); 7)Przekazania poszczególnym Kierownikom Sekcji Obsługi Infrastruktury w formie pisemnej szczegółowych wytycznych odnośnie pielęgnacji posadzonych w danym miejscu gatunków drzew i krzewów na okres 3 lat od momentu posadzenia, w rozbiciu na poszczególne pory roku/sezony. 8)Wykonawca zobowiązuje się do posiadania niezbędnego potencjału ludzkiego warunkującego wykonanie przedmiotu zamówienia tj.: osoby (co najmniej 4) dokonujące nasadzeń drzew i krzewów. 4.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia – Część II: Wykonawca przy realizacji przedmiotu umowy w zakresie wykonania nasadzeń zastępczych drzew i krzewów zgodnie z projektem „Koncepcja zagospodarowania zieleni terenów JW. 4539” zobowiązuje się do: 1)Nasadzenia drzew i krzewów w ilościach, gatunkach, odmianach i o parametrach zgodnie z projektem „Koncepcji zagospodarowania zieleni terenów JW. 4539” udostępnionej przez Zamawiającego w Sekcji Ochrony Środowiska w 26 WOG-u w Zegrzu oraz w Sekcji Obsługi Infrastruktury (SOI) w Białobrzegach; 2)Nasadzeń drzew i krzewów z pojemnika, o prawidłowo ukształtowanym systemie korzeniowym; 3)Zakupu zdrowego (bez oznak chorobowych i szkodników) materiału roślinnego; 4)Rośliny winny być sadzone w doły zaprawione ziemią urodzajną w całej objętości, a następnie obficie podlane; 5)Wyłożenia gruntu wokół posadzonych krzewów czarną agrowłókniną w ilości nie mniejszej jak 1m2 na jedną roślinę, zastosowania 5 cm warstwy podsypki z kory mielonej o granulacji 0-60 mm. Wszystkie krzewy należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem w wyniku koszenia poprzez zastosowanie obrzeży ogrodowych ochronnych (z tworzywa sztucznego w kolorze zielonym, lub zielonej siatki ogrodowej); 6)Zabezpieczenia posadzonych drzew przed złamaniem trzema palikami drewnianymi i taśmą, wyposażenie w dren nawadniający (o średnicy od 5-10cm) sięgający do korzeni posadzonych drzew oraz zabezpieczenia przed uszkodzeniem w wyniku koszenia poprzez zastosowanie obrzeży ogrodowych ochronnych (z tworzywa sztucznego w kolorze zielonym lub zielonej siatki ogrodzeniowej); 7)Przekazania poszczególnym Kierownikom Sekcji Obsługi Infrastruktury w formie pisemnej szczegółowych wytycznych odnośnie pielęgnacji posadzonych w danym miejscu gatunków drzew i krzewów na okres 3 lat od momentu posadzenia, w rozbiciu na poszczególne pory roku/sezony. 8)Wykonawca zobowiązuje się do posiadania niezbędnego potencjału ludzkiego warunkującego wykonanie przedmiotu zamówienia tj.: osoby (co najmniej 4) dokonujące nasadzeń drzew i krzewów. 5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4, 4a do SIWZ. 6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 2 części. Część 1 - wykonanie nasadzeń zastępczych drzew i krzewów Część 2 - wykonanie nasadzeń drzew i krzewów w ramach realizacji „Koncepcji zagospodarowana terenów zieleni JW 4539. 7.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części. 8.Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. 9.W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie. 10.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień Wykonawcy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w związku z art.36 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, polegającego na powtórzeniu podobnych usług w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, w przypadku zwiększenia zakresu prac związanych z wykonaniem nasadzeń zastępczych (np. decyzje administracyjne, których wystawienia nie można było wcześniej przewidzieć) w wysokości do 20% zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia, wymagać będzie zawarcia aneksu do umowy. WYMÓG ZATRUDNIENIA W OPARCIU O UMOWĘ O PRACĘ (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) 1.Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę - na pełny etat min. 1 osoby wykonującej prace fizyczne związane z realizacją przedmiotu zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku poz. 1502 ze zm.). 2.Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się do skierowania do wykonywania czynności w ramach wykonania zamówienia nie mniej niż 1 pracownika. 3.Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się, że pracownik w całym okresie realizacji zamówienia będzie zatrudniony na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku poz. 1502 ze zm.). Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 3 500,00 złotych (słownie złotych: trzy tysiące pięćset złotych 00/00). Część 1 - w wysokości: 2 100,00 złotych (słownie złotych: dwa tysiące sto złotych 00/00). Część 2 - w wysokości: 1 400,00 złotych (słownie złotych: jeden tysiąc czterysta złotych 00/00). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w NBP O/Warszawa: Numer konta: 20 1010 1010 0019 1913 9130 0000 tytułem„Wadium do ZP/52/2017/nr części/nazwa i NIP Wykonawcy”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 3 500,00 złotych (słownie złotych: trzy tysiące pięćset złotych 00/00). Część 1 - w wysokości: 2 100,00 złotych (słownie złotych: dwa tysiące sto złotych 00/00). Część 2 - w wysokości: 1 400,00 złotych (słownie złotych: jeden tysiąc czterysta złotych 00/00). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form w zależności od wyboru Wykonawcy: a.pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w NBP O/Warszawa: Numer konta: 20 1010 1010 0019 1913 9130 0000 tytułem „Wadium do ZP/52/2017/nr części/nazwa i NIP Wykonawcy”. 4.Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajduje się na koncie Zamawiającego. 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a.pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b.innej niż pieniądz - oryginał dokumentu umieścić w osobnej kopercie opatrzonej napisem: Wadium do ZP/52/2017/nr części/nazwa i NIP Wykonawcy” i dołączyć do opakowania, w którym umieszczono ofertę. 6.Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 art. 4a i 5 ustawy Pzp. 8.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w zał. nr 1 do SIWZ; 2)Formularz/e cenowy/e - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w zał. nr 2, 2a do SIWZ, odpowiednio dla Części I i II; 2.Pełnomocnictwo: 1)w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2)pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego w formie pisemnej do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia określa zał. nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach