Przetargi.pl
Usługa naprawy remontu konserwacyjnego cystern paliwowych cd - 5w, przegląd wojskowego dozoru technicznego cystern paliwowych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. Sprawa numer: 50/2015/PN/MPS

Jednostka Wojskowa Nr 6021 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 684 75 81 , fax. 22 684 75 77
  • Data zamieszczenia: 2015-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 6021
    ul. Żwirki i Wigury 9/13 9/13
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 684 75 81, fax. 22 684 75 77
    REGON: 14626847100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ozgst.wp.mil.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa naprawy remontu konserwacyjnego cystern paliwowych cd - 5w, przegląd wojskowego dozoru technicznego cystern paliwowych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. Sprawa numer: 50/2015/PN/MPS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa naprawy remontu konserwacyjnego cystern paliwowych cd - 5w, przegląd wojskowego dozoru technicznego cystern paliwowych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. 2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50112200-5 3. WYKONAWCA może zapoznać się ze stanem technicznym sprzętu przed złożeniem ofert poprzez dokonanie oględzin pojazdów po wcześniejszym uzgodnieniu powyższej czynności z użytkownikiem. 4. ZAMAWIAJĄCY nie ponosi odpowiedzialności za fakt nie dokonania oględzin sprzętu przez WYKONAWCĘ. 5. WYKONAWCA zobowiązany jest w ramach prowadzonego remontu dokonać napraw zespołów, podzespołów pojazdu, w których stwierdzono niesprawność, z wymianą części zamiennych włącznie. 6. Naprawy nie obejmują wymiany głównych zespołów i podzespołów pojazdu takich jak silnik, skrzynia biegów itp. 7. WYKONAWCY nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do ZAMAWIAJĄCEGO z tytułu stanu technicznego sprzętu przyjętego do naprawy. WYMAGANIA OGÓLNE 1. WYKONAWCA usługi remontowej musi posiadać wdrożony system jakości ISO 9001 oraz aktualne uprawnienia Wojskowego Dozoru Technicznego (WDT) do naprawy zbiorników do przewozu materiałów ciekłych zapalnych. 2. Cysterna - dystrybutor tj. podwozie i nadwozie jest urządzeniem integralnie z sobą związanym i każdorazowo należy rozumieć, że wymagania dotyczą całości urządzenia. 3. Podstawą przyjęcia cystern - dystrybutorów do zakładu i odbioru z zakładu są: Warunki techniczne przyjęcia do remontu, wykonania remontu i odbioru po remoncie. 4. Podstawą wykonania zakładowego Wojskowego Kompleksowego Remontu Konserwacyjnego (WKRK) cystern - dystrybutorów paliwowych jest Dokumentacja remontu konserwacyjnego nadwozia i podwozia STAR 266 zatwierdzona przez Gestora tego sprzętu. 5. Odbioru jakościowego cystern po remoncie dokonują właściwe terytorialnie dla WYKONAWCY usług remontowych RPW oraz delegatury WDT. 6. Przedmiot zamówienia będzie odebrany, transportowany i przekazany /na koszt i odpowiedzialność WYKONAWCY zgodnie ze stanowiącym załącznik do umowy, harmonogramem uzgodnionym pomiędzy WYKONAWCĄ, a ZAMAWIAJĄCYM. 7. WYKONAWCA zobowiązany jest, z co najmniej 10 - cio dniowym wyprzedzeniem powiadomić pisemnie ZAMAWIAJĄCEGO o terminie dostawy sprzętu z zakładu po wykonaniu przedmiotu zamówienia. WYMAGANIA SZCZEGÓŁOWE. Wyremontowane cysterny - dystrybutory powinny zachowywać dotychczasowe możliwości wykonania operacji technologicznych. Muszą spełniać wymagania dla pojazdu typu FL zgodnie z działem 9.2 Europejskiej Umowy dotyczącej międzynarodowego przewozu towarów niebezpiecznych (ADR edycja 2013-2015) oraz dodatkowo posiadać: 1. Zakonserwowane podwozie oraz profile zamknięte kabiny i nadwozia; 2. Wymienione wszystkie gumowe elementy węzła dystrybucyjnego i zbiornika, mające bezpośredni kontakt z transportowanym produktem; 3. Konstrukcje, urządzenia i wyposażenie oraz oznakowanie zgodne z Działem 6.8 Europejskiej Umowy dotyczącej międzynarodowego przewozu towarów niebezpiecznych (ADR edycja 2013- 2015); 4. Zamontowany w cysternach dystrybutorach CD - 5W zawór denny API 100 do oddolnego tankowania oraz do grawitacyjnego roztankowania. Wykonaną przy ciśnieniu ppr = 0,63 MPa próbę szczelności węzła dystrybucyjnego; 5. Urządzenia kontrolnopomiarowe powinny mieć wymagane cechy i świadectwa uwierzytelnienia (wzorcowania) - z wyjątkiem tachografu. W zakresie tachografu należy wykonać sprawdzenie i ewentualną naprawę. W przypadku braku możliwości naprawy, wymienić na nowy. 6. Cysterny powinny być pomalowane na kolor maskujący lub khaki ciemny półmat o symbolu RAL-6006 farbami zgodnie z NO-80-A200:204. Pokrycia powierzchni narażonych na bezpośredni kontakt z produktami naftowymi powinny być odporne na ich oddziaływanie. 7. Wyremontowane cysterny-dystrybutory powinny mieć układy napełnione zgodnie z instrukcjami eksploatacyjnymi, stosowanymi w SZ. W dokumentacji eksploatacyjnej powinny być dla tych produktów stosowne oznaczenia klas jakości SAE i oznaczenia kodowe zgodnie z wojskowymi dokumentami normalizacyjnymi. WYMAGANIA W ZAKRESIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJ POJAZDU ORAZ GWARANCJI. Cysterny - dystrybutory powinny posiadać: 1. Wypełnioną dokumentację indywidualną z naniesionymi w zakładzie zmianami; 2. Załączoną wkładkę z wykazem dodatkowo zainstalowanych podzespołów i części, z wyszczególnieniem numerów katalogowych i innych niezbędnych do ich identyfikacji danych; 3. Wkładkę do instrukcji obsługi i eksploatacji cysterny określającą sposób obsługi, konserwacji i eksploatacji zamontowanych podzespołów oraz wytyczne postępowania w sytuacjach awaryjnych. 4. Po wykonanym remoncie dokumenty wymagane przez Wojskowy Dozór Techniczny (WDT) niezbędne do uzyskania dopuszczenia do ruchu drogowego oraz pozostałe dokumenty zgodne z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 listopada 2012r. w sprawie warunków krajowego przewozu towarów niebezpiecznych środkami transportu należącymi do Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej lub środkami transportu, za które Siły Zbrojne Rzeczypospolitej Polskiej są odpowiedzialne (Dz. U. Nr 116 poz. 974) w celu przedłużenia na wniosek Użytkownika ważności Świadectwa dopuszczenia pojazdu do przewozu niektórych materiałów niebezpiecznych, wystawionego przez Szefa właściwej dla siedziby użytkownika sprzętu Delegatury WDT; 5. Dokumentację gwarancyjną precyzyjnie informującą o warunkach gwarancji wraz z pełnym wykazem (numerowym) plomb znajdujących się na poszczególnych zespołach i urządzeniach remontowanego sprzętu. Czasookresy obsług/przebiegi między obsługowe powinny być zgodne z ustaleniami zawartymi w przepisach obowiązujących w SZ RP (instrukcjach eksploatacyjno-obsługowych). 1. WYKONAWCA jest zobowiązany do wysłania ekipy serwisowej i usunięcia usterek w miejscu użytkowania sprzętu nie później niż w ciągu 14 (czternastu) dni od daty otrzymania protokołu reklamacyjnego. 2. Z uwagi na zakres remontu, nie przewiduje się konieczności dokonywania obowiązkowych przeglądów gwarancyjnych. 3. W przypadku zastosowania przez WYKONAWCĘ w zapisach warunków gwarancji konieczność wykonywania dodatkowych przeglądów serwisowych, WYKONAWCA jest zobowiązany do ich przeprowadzenia na własny koszt obejmujący: koszty dojazdu, transportu, robocizny, materiały eksploatacyjne, części zamienne, itp. 4. Po wykonanej naprawie cysterny będą podlegały obsługom i przeglądom zgodnie z obowiązującymi w SZ RP przepisami oraz instrukcjami eksploatacyjno - obsługowymi danego rodzaju sprzętu realizowanym przez użytkownika. MIEJSCE REALIZACJI: Wojskowy Kompleksowy Remont Konserwacyjny 5 szt. cystern paliwowych dystrybutorów CD - 5W - siedziba wyłonionego Wykonawcy. Przegląd Wojskowego Dozoru Technicznego 7 szt. cystern paliwowych dystrybutorów typ CD - 5W oraz typ CDPO-4W - siedziba Zamawiającego, ul. Żwirki i Wigury 9 na 13 00 - 909 Warszawa oraz ul. 29 listopada 1 00-904 Warszawa w godzinach 8.00 - 15.00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501122005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. ZAMAWIAJĄCY żąda wniesienia wadium w wysokości 2 970,00 zł. (słownie: dwa tysiące dziewięćset siedemdziesiąt złotych 00 na 100 gr.). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez ZAMAWIAJĄCEGO w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty ZAMAWIAJĄCEMU pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 2 - 5, należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kancelarii Jawnej Jednostki Wojskowej Nr 6021, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. z dokładnym opisem w zabezpieczonej przed otwarciem kopercie WADIUM - SPRAWA NUMER ...... ...... ..... . 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZAMAWIAJĄCEGO: Bank NBP O/WARSZAWA, konto Nr 38 1010 1010 0037 7913 9120 0000 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie do chwili otwarcia ofert znajdzie się na rachunku bankowym ZAMAWIAJĄCEGO. 7. WYKONAWCA, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. ZAMAWIAJĄCY dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ozgst.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach