Przetargi.pl
USŁUGA NAPRAWY PRZYRZĄDÓW ROZPOZNANIA SKAŻEŃ AP4C - SPRAWA NR 66/2020

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2020-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA NAPRAWY PRZYRZĄDÓW ROZPOZNANIA SKAŻEŃ AP4C - SPRAWA NR 66/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi naprawy automatycznych przyrządów rozpoznania skażeń AP4C. 2. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wszelkich czynności prowadzących do usunięcia usterek opisanych przez Zamawiającego i przywrócenia sprawności technicznej i użytkowej sprzętu wskazanego przez Zamawiającego. 3. Zakres przedmiotu zmówienia: 1) Naprawa automatycznego przyrządu rozpoznania skażeń AP4C o numerze 03706: Opis Stanu Technicznego: W przyrządzie po włożeniu baterii bez włożonego naboju wodorowego zapalają się wszystkie diody wyświetlacza i uruchamia się cyrkulator ale przyrząd nie przechodzi w tryb pomiarowy; po użyciu włącznika przechodzi w tryb pomiarowy, jednak po odczekaniu (komunikat WAIT) nie pracuje właściwie (przechodzi w tryb FAIL). Po wyłączeniu przyrządu w dalszym ciągu słychać pracujący cyrkulator mimo, iż diody wyświetlacza zgasły. Cyrkulator przestaje działać dopiero po wyjęciu baterii zasilającej (usunięcie usterek). 2) Naprawa automatycznego przyrządu rozpoznania skażeń AP4C o numerze 03784: Opis Stanu Technicznego: W przyrządzie po włożeniu baterii następuje samoczynne, bez użycia włącznika zapalenie wszystkich diod wyświetlacza przyrządu. Po użyciu włącznika diody gasną, ale przyrząd nie przechodzi w tryb pomiarowy (usunięcie usterek). 3) Naprawa automatycznego przyrządu rozpoznania skażeń AP4C o numerze 05343: Opis Stanu Technicznego: W przyrządzie po włożeniu baterii następuje samoczynne uruchomienie i zapalają się wszystkie diody oraz załącza się podgrzewacz. Przy włożeniu naboju wodorowego na włączniku „OFF” ciągła praca oraz palą się wszystkie diody, natomiast przy włączeniu na „ON” przyrząd się wyłącza (usunięcie usterek). 4) Naprawa automatycznego przyrządu rozpoznania skażeń AP4C o numerze 03708: Opis Stanu Technicznego: W przyrządzie występuje problem z uruchamianiem, a po uruchomieniu zauważalny jest brak pracy podgrzewacza, po pewnym czasie pojawia się informacja o uszkodzeniu: „FAIL” (usunięcie usterek). 5) Naprawa automatycznego przyrządu rozpoznania skażeń AP4C o numerze 03711 Opis Stanu Technicznego: W przyrządzie po włożeniu baterii następuje samoczynne, bez użycia włącznika jego uruchomienie. Zapalają się wszystkie diody wskaźnikowe i słychać pracujący cyrkulator ale przyrząd nie przechodzi w tryb pomiarowy. Po użyciu włącznika diody gasną i przyrząd przechodzi w tryb pomiarowy, reaguje na gazy testowe. Przy wyłączeniu przyrządu gasną diody wskaźnikowe ale w dalszym ciągu słychać pracujący cyrkulator, który przestaje działać dopiero po wyjęciu baterii (usunięcie usterek). 4. Realizacja usługi winna odbywać się w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Zamawiający dostarczy i odbierze sprzęt z siedziby Wykonawcy we własnym zakresie i na swój koszt - zgodnie z dyspozycją zawartą w OWU. 5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 6 miesięcy gwarancji na wykonaną usługę oraz wymienione materiały i części - chyba że oferta Wykonawcy stanowić będzie w myśl ustalonego kryterium wyboru oferty o terminie gwarancji/przydatności dłuższym niż minimalnie wymagany przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt. 7. Wykonawca winien stosować do naprawy fabrycznie nowe części zamienne i materiały. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku zastosowania niewłaściwej jakości części zamiennych i materiałów lub niewłaściwego przeprowadzenia usługi naprawy. 8. Wykonawca zobowiązany jest posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania napraw objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z technologią producenta poszczególnych urządzeń. 9. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają „Ogólne Warunki Umowy”. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub jego podwykonawcy (o ile występuje) aby osoby wykonujące czynności związane z naprawą urządzeń objętych przedmiotowym zamówieniem były zatrudnione na umowę o pracę w okresie realizacji zamówienia. Inne ewentualnie osoby, które nie wykonują czynności, o których mowa nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę – pozostaje to w gestii Wykonawcy. 11. Szczegółowa realizacja zamówień odbywać się będzie na zasadach określonych w treści umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: ►Formularz ofertowy; ►Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie). ►Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. ►Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy: oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku gdy Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej w tym z Wykonawcami ujawnionymi wraz z otwarciem ofert. Na Wykonawcy w takiej sytuacji będzie ciążyć obowiązek zaktualizowania oświadczenia jeżeli jego sytuacja uległa zmianie na dzień składania i otwarcia ofert. Oświadczenie stanowiące o nowym stanie faktycznym Wykonawca będzie zobowiązany złożyć w terminie 3-dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. Nie złożenie nowego oświadczenia lub informacji w tym zakresie w wyżej wymienionym terminie skutkować będzie utrzymaniem w mocy jako aktualnym treść oświadczenia złożonego wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach