Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" ogłasza przetarg
- Adres: 61-119 Poznań, ul. św. Michała
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 646 74 00 , fax. 61 646 74 01
- Data zamieszczenia: 2020-01-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej"
ul. św. Michała 43
61-119 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 646 74 00, fax. 61 646 74 01
REGON: 30215640600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.goap.org.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa najmu samochodów osobowych na potrzeby Związku Międzygminnego "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest najem pięciu samochodów osobowych na potrzeby Związku Międzygminnego "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej". Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02 marca 2020 r. do dnia 31 grudnia 2022 r. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy zakresu zamówienia o najem maksymalnie jednego samochodu osobowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu dokonania oceny spełnienia warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenia lub dokumenty potwierdzające niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12–23 oraz ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy PZP oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz wykonanych usług wraz z podaniem ich wartości oraz okresu zawartej umowy i podmiotu, na którego rzecz usługa została zrealizowana lub jest w trakcie realizacji, 2. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6. oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ, 7. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ, 8. oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. z dnia 16.05.2019 r. Dz.U. z 2019 r., poz. 1170 ze zm.) – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Stęszew do placówek szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem wykwalifikowanej opieki w roku szkolnym 2024/2025.
Dodano: 2024-07-04 - „Dowozy uczniów do szkół z terenu gminy Kobylin w roku szkolnym 2024 -2025”
Dodano: 2024-06-26 - Dowozy wychowanków i uczniów z gminy Kobylin do specjalistycznych placówek oświatowych w roku szkolnym 2024 – 2025.
Dodano: 2024-06-26 - Dowóz uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Budzyń w latach szkolnych 2024/2025 i 2025/2026
Dodano: 2024-06-24 - Przewozy szkolne dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2024/2025
Dodano: 2024-06-20 - ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH, POLEGAJĄCYCH NA DOWOZACH (PRZYWÓZ I ODWÓZ) DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BUK W ROKU SZKOLNYM 2024/2025 W KOMUNIKACJI ZAMKNIĘTEJ
Dodano: 2024-06-20 - Dowozy uczniów z gminy Święciechowa do Szkół Podstawowych i dzieci do Przedszkola w Święciechowie
Dodano: 2024-06-19 - Dowozy uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli oraz do szkół specjalnych z terenu Gminy Osieczna w latach 2024 - 2025
Dodano: 2024-06-05 - „ Przewóz uczniów z terenu gminy Rozdrażew dojeżdżających do szkół od dnia 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r., wraz z opieką”
Dodano: 2024-05-27 - Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do szkół w latach szkolnych 2023/2024 i 2024/2025
Dodano: 2024-03-17