Przetargi.pl
USŁUGA NAJMU I SERWISOWANIA KONTENERÓW SANITARNYCH ORAZ UMYWALEK WOLNOSTOJĄCYCH NA TERENIE KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 23BLT”

23 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, -
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 553 505 , fax. 261 553 520
  • Data zamieszczenia: 2018-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 23 Baza Lotnictwa Taktycznego
    - -
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 261 553 505, fax. 261 553 520
    REGON: 71003764000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA NAJMU I SERWISOWANIA KONTENERÓW SANITARNYCH ORAZ UMYWALEK WOLNOSTOJĄCYCH NA TERENIE KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 23BLT”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez WYKONAWCĘ usługi dostarczenia, rozładunku i ustawienia wraz z podłączeniem do instalacji oraz wynajem wraz z serwisowaniem kontenerów sanitarnych typu umywalkowo - prysznicowych pięciostanowiskowych oraz umywalek wolnostojących dwustanowiskowych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 23BLT; 3. Miejsce realizacji zamówienia:  Siedlce ul. Składowa 39,08-110 Siedlce, K-951  Siedlce ul. Wałowa 1, 08-110 Siedlce, K-952  Siedlce Plac Tysiąclecia, 08-110 Siedlce, K-960  Grabianów-strzelnica, 08-110 Siedlce K-955  Mińsk Mazowiecki ul .Warszawska 287,05-300 Mińsk Mazowiecki, K-1023  Mińsk Mazowiecki ul. Piękna 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki, K-115  Janów 23 BLT, 05-300 Mińsk Mazowiecki K-6031  Kolonie Janów 23 BLT, 05-300 Mińsk Mazowiecki, K-799  Życzyn g. Podebłocie,08-455 Trojanów, K-315  Życzyn g. Podebłocie,08-455 Trojanów, K-507  Garwolin ul. Kościuszki 28, K-187 4. Zamawiający określa następujący zakres zamówienia: Lp. Przedmiot najmu i serwisu na zlecenie J.m. Ilość Lokalizacja usługi 1. Wynajem kontenerów sanitarnych 5-stanowiskowych typu umywalkowo -prysznicowych podstawionych na stałe w okresie obowiązywania umowy. szt. 1 zgodnie z OPZ 2. Wynajem kontenerów sanitarnych 5-stanowiskowych typu umywalkowo-prysznicowych podstawionych okazjonalnie na okres do 30 dni w danym miesiącu w czasie obowiązywania umowy. szt. 34 zgodnie z OPZ 3. Serwis kontenerów sanitarnych 5- stanowiskowych typu umywalkowo-prysznicowych szt. 200 zgodnie z OPZ 4. Najem umywalek wolnostojących dwustanowiskowych podstawionych okazjonalnie na okres do 30 dni w danym miesiącu w czasie obowiązywania umowy. szt. 20 zgodnie z OPZ 5. Serwis umywalek wolnostojących dwustanowiskowych szt. 40 zgodnie z OPZ Ilości urządzeń sanitarnych potrzebnych do zabezpieczenia zgrupowań, ćwiczeń itp., miejsce ich podstawienia, terminy i częstotliwość serwisu oraz sprzątania będą zgłaszane przez Zamawiającego w formie pisemnej. 5. Zakres usługi stanowiącej przedmiot zamówienia obejmuje: 1) DOSTARCZENIE, ROZŁADUNEK , USTAWIENIE I PODŁĄCZENIE 1. Sprawnych i kompletnych urządzeń zapewniające ich bezawaryjne i bezpieczne użytkownie w sposób stabilny wraz z ich podłączeniem i obsługą w miejscach wyznaczonych przez przedstawiciela ZAMAWIAJĄCEGO, 2. Podłączenie do istniejącej instalacji elektrycznej -przyłącze gniazdo 32A 3. Podłączenie do istniejącej instalacji wodnej -przyłącze ¾ cala 2) NAJEM a) Umywalek wolnostojących dwustanowiskowych wyposażonych w: • 2 stanowiska do mycia rąk, • 2 pompki nożne lub inny system służący do podawania wody, • zakryty zbiornik wody czystej o pojemności co najmniej 80 litrów, • zakryty zbiornik na wodę brudną, • 2 dozowniki mydła w płynie, • podajnik ręczników papierowych, • kosze na zużyte ręczniki. b) Kontenerów prysznicowych wyposażonych w: • natryski (min. 5 stanowisk w kontenerze), • umywalki (min. 4 stanowiska w kontenerze), • podajnik ręczników papierowych • ręczniki papierowe • podajnik na mydło w płynie • mydło w płynie • antypoślizgową podłogę, • kosz na śmieci, • wieszak na ubranie i ręczniki przy każdej kabinie, • zasłony prysznicowe, • lustra nad umywalkami, • wentylację, • ogrzewanie elektryczne, • bojler elektryczny do podgrzania wody o pojemności min. 400nl lub inny system podgrzewania wody, • instalację elektryczną wyposażoną w przeciwporażeniowe wyłączniki różnicowo-prądowe, • hermetyczne oświetlenie wewnętrzne, • osprzęt do podłączenia do mediów. • pusty zbiornik na nieczystości płynne (fekalia) pod każdym kontenerem • schody – jeżeli zachodzi taka potrzeba Najem przenośnych umywalek wolnostojących dwustanowiskowych oraz kontenerów prysznicowych obejmuje ich podstawienie w miejscach i dniach wskazanych przez Zamawiającego, oddanie do używania, transport i ustawienie urządzeń we wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego miejscach, w sposób stabilny, aby nie zagrażały zdrowiu i życiu osób z nich korzystających oraz odłączenie od mediów i zabranie ich po upływie terminu zamówienia. W przypadku kontenerów prysznicowych media tj. woda i prąd zabezpiecza ZAMAWIAJĄCY jednak podłączenia do mediów i odłączenia po zakończonych ćwiczeniach dokonuje Wykonawca. Podłączenia i odłączenia kontenerów prysznicowych do agregatów prądotwórczych dostarczonych przez użytkowników (jednostki wojskowe biorące udział w ćwiczeniach) lub stacjonarnej sieci energetycznej mogą dokonać tylko wykwalifikowani pracownicy Wykonawcy posiadający świadectwo kwalifikacyjne dozoru „D” i eksploatacji „E”. 3) SERWIS 1) Umywalek wolnostojących polegających na: • opróżnianiu zbiornika z nieczystości płynnych, • bieżącym uzupełnianiu zbiornika wody, • utrzymaniu w czystości, • bieżącym uzupełnianiu w ręczniki papierowe i mydło, • opróżnianiu koszy, • posprzątaniu na zewnątrz w promieniu 1,5 m od płaszczyzn zewnętrznych umywalek przy każdym serwisie. 2) Kontenerów prysznicowych polegające na: • myciu i dezynfekcji kontenerów wraz z wyposażeniem wewnątrz i na zewnątrz środkami posiadającymi atest dopuszczający do stosowania na terytorium Polski, • posprzątaniu kontenera wewnątrz i na zewnątrz w promieniu 1,5 m od płaszczyzn zewnętrznych kontenera przy każdym serwisie, • opróżnianiu koszy na śmieci, • myciu luster, • uzupełnienie środków higieny (ręczniki papierowe, mydło w płynie) • całkowite opróżnianie i odkażanie zbiorka na fekalia Serwisy umywalek wolnostojących dwustanowiskowych oraz serwisy kontenerów prysznicowych wykonywane są tylko w dniach wskazanych przez Zamawiającego. Nie można zatem uznać za serwis/sprzątanie usługi wykonanej w dzień podstawienia urządzeń sanitarnych ponieważ podstawienie sprawnych, w pełni wyposażonych, czystych i gotowych do użytku urządzeń wynika z wymagań dotyczących ich najmu. Nie można także uznać za serwis /sprzątanie usługi wykonanej w dzień odbioru urządzeń sanitarnych ponieważ byłoby to niezasadne gdyż Wykonawca nie spełnia w tym przypadku warunków serwisu/sprzątania dotyczących m.in. uzupełniania zbiornika wody, papieru, ręczników papierowych czy też mydła. 6. INNE POSTANOWIENIA ZAMAWIAJĄCEGO: 1. najmowane urządzenia sanitarne muszą być sprawne, estetyczne bez oznak uszkodzeń fizycznych, wyposażone w osprzęt do podłączenia do mediów, 2. wszelkie niesprawności przenośnych umywalek wolnostojących dwustanowiskowych oraz kontenerów prysznicowych lub elementów wyposażenia ww. urządzeń sanitarnych Wykonawca będzie usuwał na bieżąco tak aby nie zagrażały zdrowiu osób z nich korzystających, 3. oferta powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym między innymi koszty najmu wszystkich urządzeń sanitarnych, transportu, odbioru i rozładunku, podłączenie/odłączenie do mediów (woda, prąd,), opłaty za korzystanie ze środowiska, podatki, ubezpieczenia i inne opłaty oraz składniki cenowo - kosztowe nie wymienione, które mogą mieć wpływ na wysokość wartości umowy, 4. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów z tytułu serwisu/sprzątania początkowego oraz serwisu/sprzątania po zakończeniu usługi tj. koszty związane z serwisem/sprzątaniem początkowym i końcowym powinny być zawarte w kosztach najmu i nie mogą być dodatkowo naliczane, 0cena pozostaje niezmienna przez cały okres trwania umowy, 5. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia nieczystości płynnych odebranych z umywalek i kontenerów w czasie ich transportu i unieszkodliwienie ww. nieczystości zgodnie z regulacją prawną w tym zakresie. Z momentem odbioru nieczystości na Wykonawcy ciążą obowiązki i odpowiedzialność wynikające z przepisów prawnych o ochronie środowiska, szczególnie Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2016r., poz. 1987 z późn.zm.), 6. Wykonawca zapewni siłę roboczą w ilości umożliwiającej fachową i szybką obsługę wynajętych urządzeń sanitarnych, materiały oraz specjalistyczne pojazdy i urządzenia, służące do rzetelnego wykonania przedmiotu zamówienia, 7. Zamawiający nie zapewnia dźwigów i pojazdów do przewozu i ustawienia urządzeń sanitarnych, 8. Zamawiający niezwłocznie po otrzymaniu informacji o planowanym ćwiczeniu zleci Wykonawcy wykonanie usługi. Wykonawca zobowiązany jest max w ciągu 48 godzin ( lub krótszym- w zależności od deklaracji złożonej w ofercie) od otrzymania dyspozycji do ustawienia oraz pełnego przygotowania do pracy - urządzeń sanitarnych tj. umywalek wolnostojących dwustanowiskowych oraz kontenerów prysznicowych. W przypadku wcześniejszego powiadomienia, w terminie wskazanym w zgłoszeniu. 9. Wykonawca zobowiązany jest po każdym terminie najmu podać ilość wywiezionych nieczystości płynnych (fekali). 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia Wykonawcy w/w usług poprzez zmniejszenie ilości najmu urządzeń sanitarnych, bądź zmniejszenia ilości serwisów. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje od Zamawiającego roszczenie o wypłatę wynagrodzenia za niewykonaną usługę, 11. W przypadku zgłoszenia awarii przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek w ciągu maximum 6 godzin ( lub krótszym – w zależności od deklaracji złożonej w ofercie) od zgłoszenia usunąć awarię, 12. Przed przekazaniem do użytkowania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty (oryginały) dotyczące następujących badań kontenerów prysznicowych: a) pomiar szybkiego samoczynnego wyłączenia zasilania urządzeń elektroenergetycznych, b) rezystancji izolacji, c) zabezpieczeń różnicowo-prądowych, d) pomiar uziemienia, 13. Po montażu Wykonawca dostarczy oświadczenie, że instalacja elektryczna wykonana jest zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami i nadaje się do użytkowania. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 16. Zamawiający określił szczegółowe warunki zamówienia, które zostały zawarte w projekcie umowy w załączniku nr 5 do SIWZ. 17. Zamawiający wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.), na okres obowiązywania niniejszej umowy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu umowy, szczegółowo określone w Opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70310000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (http://23blt.wp.mil.pl) informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu:- Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - zgodnie w treścią załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ, 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 2.1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Wykonawcy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm. 5), składając odrębne oferty, wraz z oświadczeniem (o którym mowa w pkt. 2.1) każdy Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcom nie prowadzą do zakłócenia uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4) Jeżeli w przedmiotowym postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta, Zamawiający nie będzie wymagał złożenia w/w oświadczenia przez Wykonawcę. Dokumenty, które Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest złożyć: 1.1. Formularz ofertowy zgodny co do treści ze wzorem zawartym w zał. nr 1 do SIWZ. 1.2. Wypełniony formularz cenowy, zgodny co do treści ze wzorem zawartym w zał.nr 2 do SIWZ. 1.3. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). 1.4. Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI. 1.5 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego w formie pisemnej do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach